Nový Lexus LFA ještě není za rohem, ale pořád ještě v říši vývoje. Přesto tu máme další informace. Ty sice nejsou úplně konkrétní, ale minimálně jedna hodně potěší.
Zprávy o přechodu automobilky Lexus na čistě elektrické pohony už internet oběhly. Nyní už také víme, že halo car této přeměny bude duchovní nástupce modelu LFA, supersportu z minulé dekády, který po sobě ve světě zanechal nesmazatelnou stopu. Práce na voze jsou právě v plném proudu a nyní máme možnost se dozvědět další střípky informací.
Při rozhovoru s časopisem Top Gear se totiž šéf automobilky Koji Sato rozhodl něco málo prozradit. Informace z rozhovoru nicméně nikdy nebyly zcela konkrétní, na to je ještě hodně brzo. Sato se ale zmínil o tom, že si pohrává s myšlenkou simulování manuální převodovky, což by bylo ve světě elektrických supersportů unikátní.
„Je to můj koníček, bláznivá záležitost. Chci další spojení mezi autem a řidičem i přesto, že jde o elektromobil. Není to totiž jen o efektivitě, auta miluji a chci tak přinést něco odlišného,“ sdělil Top Gearu. O autě už také víme, že bude mít elektrické řízení a nezbytným prvkem k ovládnutí vozu bude také vektorování točivého momentu.
Přirozeně pak v autě máme čekat určitý podíl karbonu, ale jen nezbytné množství. Lexus se chce zřejmě vyhnout tomu, že LFA několikrát předělával, a to se ve spojení s 65 procenty karbonu v monokoku taktéž odrazilo v astronomické částce. Kdy máme auto čekat? Tak to je zatím velká neznámá. Prý je auto na cestě a s novináři si o tom pohovoří zanedlouho.