1955-1975/ Citroen DS/ počet hashtagů  137.018

1955-1975/ Citroen DS/ počet hashtagů 137.018

1961–1975/ Jaguar E-Type Series 1/ počet hashtagů  126.319  Zdroj: Jaguar

1961–1975/ Jaguar E-Type Series 1/ počet hashtagů 126.319 | Zdroj: Jaguar

1966–1981/ Fiat 124 Sport Spider/ počet hashtagů  103.286

1966–1981/ Fiat 124 Sport Spider/ počet hashtagů 103.286

1962–1964/ Ferrari 250 GTO/ počet hashtagů  90.401

1962–1964/ Ferrari 250 GTO/ počet hashtagů 90.401

 1966–1973/ Lamborghini Miura/ počet hashtagů  81.694

 1966–1973/ Lamborghini Miura/ počet hashtagů 81.694

1961–1973/ Volvo P1800/ počet hashtagů  48.630

1961–1973/ Volvo P1800/ počet hashtagů 48.630

 1971-1992/ DeTomaso Pantera/ počet hashtagů  31,642  RM Sotheby´s

 1971-1992/ DeTomaso Pantera/ počet hashtagů 31,642 | RM Sotheby´s

1975–1985 Ferrari 308 GTS/ počet hashtagů  27,691

1975–1985 Ferrari 308 GTS/ počet hashtagů 27,691

1960–1963/ Aston Martin DB4 GT Zagato/ počet hashtagů  19,443

1960–1963/ Aston Martin DB4 GT Zagato/ počet hashtagů 19,443

1959–1967/ Austin-Healey 3000/ počet hashtagů  17,934

1959–1967/ Austin-Healey 3000/ počet hashtagů 17,934

 1967 – 1969/ Alfa Romeo 33 Stradale/ počet hahstagů  11,924

 1967 – 1969/ Alfa Romeo 33 Stradale/ počet hahstagů 11,924

1959-1967/ Mini Cooper S/ počet hashtagů  9,781

1959-1967/ Mini Cooper S/ počet hashtagů 9,781

1972/ BMW 3.0 CSL/ počet hashtagů  9,533  Zdroj: Silverstone Auctions

1972/ BMW 3.0 CSL/ počet hashtagů 9,533 | Zdroj: Silverstone Auctions

1974–1977/ Lamborghini Countach LP400 ‘Periscopio’/ počet hashtagů  4,797

1974–1977/ Lamborghini Countach LP400 ‘Periscopio’/ počet hashtagů 4,797

1974–1977/ Porsche 911 2.7 RS/ počet hashtagů  3,643

1974–1977/ Porsche 911 2.7 RS/ počet hashtagů 3,643

1961–1975/ Jaguar E-Type Series 1/ počet hashtagů  126.319  Zdroj: Jaguar
1966–1981/ Fiat 124 Sport Spider/ počet hashtagů  103.286
1962–1964/ Ferrari 250 GTO/ počet hashtagů  90.401
 1966–1973/ Lamborghini Miura/ počet hashtagů  81.694
15
Fotogalerie

Který veterán nejvíc září na Instagramu? Ukazuje se, že cena moc nehraje roli

Průzkum pojišťovací společnosti na sociální síti Instagram ukázal, které veterány lidé označují nejčastěji.

Sociální síť Instagram je v České republice stále populární. Počet uživatelů se již v loňském roce blížil třem milionům. Celosvětově pak tuto platformu pro sdílení fotek a krátkých videí používá miliarda lidí. Pro označování fotek se mimo jiné používají takzvané hashtagy, které si uživatelé mohou i ukládat a sledovat je, aby jim nic neuniklo. Třeba pokud mají rádi vaření, dají si sledovat #vareni.

Na Instagramu si najde každý něco. Pokud je vaše sociální bublina plná nadšenců do aut, chytrý algoritmus aplikace vám ukáže celý vesmír inspirujících fotek a videí. Stejně ale funguje i fotografování, muzika, filmy, modelky, celebrity a vlastně úplně všechno, co vás napadne.

V posledním týdnu se na internetovém vyhledávači Google o 90 % navýšilo vyhledávání termínu „klasická auta na prodej v Evropě“. To přivedlo pojišťovací společnost Uswitch k tomu, aby udělala průzkum sociální sítě a zjistila, který klasický vůz je podle počtu hashtagů ten úplně nejoblíbenější.

Pořadí Roky výroby Značka Model Počet hashtagů
1 1955-1975 Citroen DS 137,018
2 1961–1975 Jaguar E-Type Series 1 126,319
3 1966–1981 Fiat 124 Sport Spider 103,286
4 1962–1964 Ferrari 250 GTO 90,401
5 1966–1973 Lamborghini Miura 81,694
6 1961–1973 Volvo P1800 48,630
7 1971-1992 DeTomaso Pantera 31,642
8 1975–1985 Ferrari 308 GTS 27,691
9 1960–1963 Aston Martin DB4 GT Zagato 19,443
10 1959–1967 Austin-Healey 3000 17,934
11 1967 – 1969 Alfa Romeo 33 Stradale 11,924
12 1959-1967 Mini Cooper S 9,781
13 1972 BMW 3.0 CSL 9,533
14 1974–1977 Lamborghini Countach LP400 ‘Periscopio’ 4,797
15 1974–1977 Porsche 911 2.7 RS 3,643
Data pocházejí z průzkumu společnosti Uswitch.

Žebříček jasně ukazuje, že cena nehraje roli. Nejvíce lidi označují Citroën DS, avantgardního Francouze, kterého v předrenovačním stavu koupíte za dvě stě tisíc korun. Naopak Ferrari 250 GTO, v různých provedeních nejdražší auto na světě, je až na čtvrtém místě.

Doporučujeme

Články odjinud