Audi TT bude nově možné objednat v matně šedém odstínu Daytona, stříbrném Florett a žluté Python.  Motor 1

Audi TT bude nově možné objednat v matně šedém odstínu Daytona, stříbrném Florett a žluté Python.  | Motor 1

Roadster bude rovněž sdílet odstíny vyšších řad S a RS. Motor 1

Roadster bude rovněž sdílet odstíny vyšších řad S a RS. | Motor 1

Pokud o novém laku uvažujete, připravte si přibližně 118 500 Kč (4 800 EUR). Motor 1

Pokud o novém laku uvažujete, připravte si přibližně 118 500 Kč (4 800 EUR). | Motor 1

Samotnou disciplínou je nanášení v pěti vrstvách (fosfátová vrstva, mezivrstva nanášená ponorným způsobem, plnič, základní lak a čirá vrstva. Motor 1

Samotnou disciplínou je nanášení v pěti vrstvách (fosfátová vrstva, mezivrstva nanášená ponorným způsobem, plnič, základní lak a čirá vrstva. | Motor 1

Model Q3 pořídíte rovněž v matném šedém a stříbrném provedení, ale místo žluté se ve vzorníku objevila druhá stříbrná Dew. Motor 1

Model Q3 pořídíte rovněž v matném šedém a stříbrném provedení, ale místo žluté se ve vzorníku objevila druhá stříbrná Dew. | Motor 1

Laky podstupují v průběhu času testy odolnosti například proti kamínkům, korozi a povětrnostním podmínkám. Motor 1

Laky podstupují v průběhu času testy odolnosti například proti kamínkům, korozi a povětrnostním podmínkám. | Motor 1

Není divu, že proces od nápadu k finální aplikaci na vůz klienta trvá tři až pět let. Motor 1

Není divu, že proces od nápadu k finální aplikaci na vůz klienta trvá tři až pět let. | Motor 1

V případě sportovních modelů a řady RS sahají majitelé častěji po individuálních barvách se specifickou matnou, metalickou nebo krystalickou úpravou, kde jsou použity skleněné částice. Motor 1

V případě sportovních modelů a řady RS sahají majitelé častěji po individuálních barvách se specifickou matnou, metalickou nebo krystalickou úpravou, kde jsou použity skleněné částice. | Motor 1

Roadster bude rovněž sdílet odstíny vyšších řad S a RS. Motor 1
Pokud o novém laku uvažujete, připravte si přibližně 118 500 Kč (4 800 EUR). Motor 1
Samotnou disciplínou je nanášení v pěti vrstvách (fosfátová vrstva, mezivrstva nanášená ponorným způsobem, plnič, základní lak a čirá vrstva. Motor 1
Model Q3 pořídíte rovněž v matném šedém a stříbrném provedení, ale místo žluté se ve vzorníku objevila druhá stříbrná Dew. Motor 1
8
Fotogalerie

Audi TT a Q3 dostaly nové vzorníky, odrážejí zájem o individualizaci. Připravte si desetitisíce

Pro běžné vozy volí zájemci většinou decentní odstíny. U sportovních modelů Audi naopak chtějí ukázat jejich atraktivitu a sahají po výraznějších odstínech a povrchových úpravách.

Audi má ve skladbě barevných kombinací svých modelů dlouholetou tradici. Zákazníci stále více touží po individualizaci, což přináší zvyšující se poptávku po speciálních lacích. Designéři připravují barevné kolekce na základě postavení modelu a jeho tvarů. Velký vliv mají také aktuální trendy, které sledují střediska v Ingolstadtu, Pekingu a Malibu. Celý proces završuje výběr správného jména. Zde se automobilka nechává inspirovat faunou a flórou. Pro sportovní modely často volí názvy závodních okruhů.

Převažují však umírněné odstíny. Tři čtvrtiny německých klientů volí u nového vozu bílou, černou nebo šedou/stříbrnou barvu. Pokud sáhnou po výraznější barvě největší podíl (10 %) tvoří modrá. V případě sportovních modelů a řady RS sahají majitelé častěji po individuálních barvách se specifickou matnou, metalickou nebo krystalickou úpravou, kde jsou použity skleněné částice.

Samotnou disciplínou je jejich nanášení v pěti vrstvách (fosfátová vrstva, mezivrstva nanášená ponorným způsobem, plnič, základní lak a čirá vrstva. Celková síla všech vrstev přitom nepřesahuje desetinu milimetru. To je síla lidského vlasu. Laky podstupují v průběhu času testy odolnosti například proti kamínkům, korozi a povětrnostním podmínkám. Není divu, že proces od nápadu k finální aplikaci na vůz klienta trvá tři až pět let.

Zájemci o modely Audi TT a Q3, vyráběné ve společné továrně v Győru, jsou poprvé dostupné v matných provedeních. Aplikace probíhá prakticky stejně jako u standardního lakování. Pouze ve finální fázi je na základní barevný lak aplikována čirá matná vrstva o síle 40 až 50 mikrometrů. Díky matovacím prostředkům povrch neodráží světlo, ale rozptyluje ho. Proces zakončuje automatizované a manuální měření spolu s kontrolou kvality ve světelném tunelu.

Audi TT bude nově možné objednat v matně šedém odstínu Daytona, stříbrném Florett a žluté Python. Roadster bude rovněž sdílet odstíny vyšších řad S a RS. Pokud o novém laku uvažujete, připravte si přibližně 118.500 Kč (4800 eur). Model Q3 pořídíte rovněž v matném šedém a stříbrném provedení, ale místo žluté se ve vzorníku objevila druhá stříbrná Dew. Stejnou nabídku dostala i verze RS.

Audi

Německá automobilka Audi patří do od roku 1964 ke koncernu Volkswagen, ve kterém má roli prémiové značky. Počátky společnosti sahají do roku 1899 a k zakladateli Augustu Horchovi.

Audi A1 •  Audi A3Audi A4Audi A5Audi A6Audi A7Audi A8Audi Q2Audi Q3Audi Q5Audi Q7Audi Q8Audi R8Audi e-tron

Doporučujeme

Články odjinud