Druhá generace úspěšného crossoveru segmentu B, Capturu, je za rohem. Zdědí typické prvky moderní doby včetně na dnešní dobu zajímavě řešeného plug-in hybridu.
O premiéře nového Renaultu Clio už se spekulovalo v souvislosti s autosalonem v Paříži. Nakonec k premiéře očekávaného hatchbacku nedošlo a dočkáme se tak pravděpodobně na březnové Ženevě. Derivát v podobě crossoveru Captur druhé generace se pak očekává na další světové motorshow, kterou je podzimní Frankfurt.
Jako první sice budou uvedeny klasické spalovací motory, v čele s třináctistovkou vyvinutou společně s Mercedesem. Diesel je v ohrožení. Ovšem podle britského Auto Expressu klasické pohony těsně poté doprovodí i zcela nové plug-in hybridní ústrojí.
Spalovací část má mít na starosti atmosféricky plněný čtyřválec o objemu 1,6 litru od Nissanu. Nepůjde tak o kombinaci turbomotoru a elektromotoru, jako je dnes běžnější. Elektromotor pohánějící taktéž přední nápravu bude sosat z 9,8 kWh baterie.
Cílem je umožnit řidiči ujet 48 kilometrů čistě na elektřinu po plném nabití. Stejný systém má mít debut právě v Capturu. Poté jej zdědí několik dalších modelů, včetně třetí generace Nissanu Qashqai či druhého vydání Renaultu Kadjar.