Koncept  Audi Q4 e-tron  se představil v březnu loňského roku. Produkční verze se pak má v letošním roce dostat na výrobní linky. Elektrické SUV je kompaktnější verze modelu e-tron a je součástí příslibu značky, že do roku 2025 nabídne zákazníkům dvanáct plně elektrických modelů. Zdroj: Audi

Koncept Audi Q4 e-tron se představil v březnu loňského roku. Produkční verze se pak má v letošním roce dostat na výrobní linky. Elektrické SUV je kompaktnější verze modelu e-tron a je součástí příslibu značky, že do roku 2025 nabídne zákazníkům dvanáct plně elektrických modelů. | Zdroj: Audi

Audi s odhalením konceptu přišlo rovnou i se spoustou technických detailů. Víme tak, že elektromotory na obou nápravách budou upřednostňovat spíše tu zadní a systémový výkon bude 225 kW (306 koní). 85kWh baterie vystačí vozu na ujetí 450 kilometrů a nejvýkonnější nabíječka doplní 80 % kapacity baterie za 30 minut. Zdroj: Audi

Audi s odhalením konceptu přišlo rovnou i se spoustou technických detailů. Víme tak, že elektromotory na obou nápravách budou upřednostňovat spíše tu zadní a systémový výkon bude 225 kW (306 koní). 85kWh baterie vystačí vozu na ujetí 450 kilometrů a nejvýkonnější nabíječka doplní 80 % kapacity baterie za 30 minut. | Zdroj: Audi

Jako první Audi bude stát na dedikované elektrické platformě Volkswagenu MEB. Vedle Audi Q4 e-tron pak tento základ najdeme v dalších 26 vozech z koncernu, které by měly být představeny do dvou let. Nové Audi jakožto crossover se na trhu utká s  Teslou Model Y  či  BMW iNext.   Zdroj: Audi

Jako první Audi bude stát na dedikované elektrické platformě Volkswagenu MEB. Vedle Audi Q4 e-tron pak tento základ najdeme v dalších 26 vozech z koncernu, které by měly být představeny do dvou let. Nové Audi jakožto crossover se na trhu utká s Teslou Model Y či BMW iNext.  | Zdroj: Audi

Podle nejnovějších informací by se pak Q4 e-tron měl stát prvním dostupným elektromobilem se čtyřmi kruhy ve znaku. Server Car & Driver přichází s informací, že základní cena by se měla pohybovat okolo 45.000 dolarů (1.118.000 Kč). S touto cenou by pak vůz byl nejen nejlevnějším  elektrickým Audi , ale i zajímavým konkurentem pro zavedené levnější modely. Zdroj: Audi

Podle nejnovějších informací by se pak Q4 e-tron měl stát prvním dostupným elektromobilem se čtyřmi kruhy ve znaku. Server Car & Driver přichází s informací, že základní cena by se měla pohybovat okolo 45.000 dolarů (1.118.000 Kč). S touto cenou by pak vůz byl nejen nejlevnějším elektrickým Audi, ale i zajímavým konkurentem pro zavedené levnější modely. | Zdroj: Audi

Abyste měli představu, tak například elektrický crossover Hyundai Kona Electric se v Americe prodává za cenu od 37.190 dolarů (925.000 Kč). Oproti Q4 e-tron je ale výrazně menší a má také nižší výkon a menší baterii. To ale jen tak pro cenové porovnání. Na trh by mělo nové elektrické Audi dorazit v roce 2021. Do té doby se trh elektrických vozů ještě určitě dost změní. Zdroj: Audi

Abyste měli představu, tak například elektrický crossover Hyundai Kona Electric se v Americe prodává za cenu od 37.190 dolarů (925.000 Kč). Oproti Q4 e-tron je ale výrazně menší a má také nižší výkon a menší baterii. To ale jen tak pro cenové porovnání. Na trh by mělo nové elektrické Audi dorazit v roce 2021. Do té doby se trh elektrických vozů ještě určitě dost změní. | Zdroj: Audi

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

Koncept Audi Q4 e-tron Zdroj: Audi

Koncept Audi Q4 e-tron | Zdroj: Audi

Velkou mřížku na přídi nelze přehlédnout a její tvary na bocích doplňují Matrix-LED světlomety. Současný designový jazyk potvrzuje i LED panel zadních svítilen zahrnující celou šířku zádě. Zdroj: Audi

Velkou mřížku na přídi nelze přehlédnout a její tvary na bocích doplňují Matrix-LED světlomety. Současný designový jazyk potvrzuje i LED panel zadních svítilen zahrnující celou šířku zádě. | Zdroj: Audi

Koncept Audi Q4 e-tron Zdroj: Audi

Koncept Audi Q4 e-tron | Zdroj: Audi

Podle Audi je však po většinu času preferován pohon zadních kol. Elektromotor vzadu produkuje výkon 150 kW (204 koní), vpředu poté 75 kW (102 koní) – systémový výkon je udávaných 225 kW (306 koní). Zdroj: Audi

Podle Audi je však po většinu času preferován pohon zadních kol. Elektromotor vzadu produkuje výkon 150 kW (204 koní), vpředu poté 75 kW (102 koní) – systémový výkon je udávaných 225 kW (306 koní). | Zdroj: Audi

Koncept Audi Q4 e-tron Zdroj: Audi

Koncept Audi Q4 e-tron | Zdroj: Audi

Koncept Audi Q4 e-tron Zdroj: Audi

Koncept Audi Q4 e-tron | Zdroj: Audi

Interiér nakonec nevypadá příliš futuristicky, ačkoliv poměrně netradičně je řešený středový panel i tunel mezi sedačkami. Zdroj: Audi

Interiér nakonec nevypadá příliš futuristicky, ačkoliv poměrně netradičně je řešený středový panel i tunel mezi sedačkami. | Zdroj: Audi

Koukáme tedy na vizi dalšího řadového SUV, které pomalu a jistě rozšíří budoucí nabídku elektromobilů Audi. Automobilka potvrzuje, že produkční verzi Q4 e-tron začne vyrábět na konci roku 2020. Zdroj: Audi

Koukáme tedy na vizi dalšího řadového SUV, které pomalu a jistě rozšíří budoucí nabídku elektromobilů Audi. Automobilka potvrzuje, že produkční verzi Q4 e-tron začne vyrábět na konci roku 2020. | Zdroj: Audi

Středový panel je tak rozdělen do dvou částí, přičemž níže najdete odkládací prostor a dotykovou plochu jízdních režimů, zatímco výše se nachází 12,3palcolvý displej infotainmentu. Zdroj: Audi

Středový panel je tak rozdělen do dvou částí, přičemž níže najdete odkládací prostor a dotykovou plochu jízdních režimů, zatímco výše se nachází 12,3palcolvý displej infotainmentu. | Zdroj: Audi

Před řidičem se samozřejmě nachází další displej a koncept je vybaven i velkým head-up displejem s funkcí rozšířené reality. Zdroj: Audi

Před řidičem se samozřejmě nachází další displej a koncept je vybaven i velkým head-up displejem s funkcí rozšířené reality. | Zdroj: Audi

Audi s odhalením konceptu přišlo rovnou i se spoustou technických detailů. Víme tak, že elektromotory na obou nápravách budou upřednostňovat spíše tu zadní a systémový výkon bude 225 kW (306 koní). 85kWh baterie vystačí vozu na ujetí 450 kilometrů a nejvýkonnější nabíječka doplní 80 % kapacity baterie za 30 minut. Zdroj: Audi
Jako první Audi bude stát na dedikované elektrické platformě Volkswagenu MEB. Vedle Audi Q4 e-tron pak tento základ najdeme v dalších 26 vozech z koncernu, které by měly být představeny do dvou let. Nové Audi jakožto crossover se na trhu utká s  Teslou Model Y  či  BMW iNext.   Zdroj: Audi
Podle nejnovějších informací by se pak Q4 e-tron měl stát prvním dostupným elektromobilem se čtyřmi kruhy ve znaku. Server Car & Driver přichází s informací, že základní cena by se měla pohybovat okolo 45.000 dolarů (1.118.000 Kč). S touto cenou by pak vůz byl nejen nejlevnějším  elektrickým Audi , ale i zajímavým konkurentem pro zavedené levnější modely. Zdroj: Audi
Abyste měli představu, tak například elektrický crossover Hyundai Kona Electric se v Americe prodává za cenu od 37.190 dolarů (925.000 Kč). Oproti Q4 e-tron je ale výrazně menší a má také nižší výkon a menší baterii. To ale jen tak pro cenové porovnání. Na trh by mělo nové elektrické Audi dorazit v roce 2021. Do té doby se trh elektrických vozů ještě určitě dost změní. Zdroj: Audi
16
Fotogalerie

Q4 e-tron bude nejlevnější elektromobil Audi. Ani tak se pod milion nedostane

Cena elektromobilů i nadále není příliš přívětivá a Audi Q4 e-tron to měnit nebude. Mělo by ale nabídnout zajímavou cenu pro vstup do prémiových vozů do zásuvky.

Koncept Audi Q4 e-tron se představil v březnu loňského roku. Produkční verze se pak má v letošním roce dostat na výrobní linky. Elektrické SUV je kompaktnější verze modelu e-tron a je součástí příslibu značky, že do roku 2025 nabídne zákazníkům dvanáct plně elektrických modelů.

Audi s odhalením konceptu přišlo rovnou i se spoustou technických detailů. Víme tak, že elektromotory na obou nápravách budou upřednostňovat spíše tu zadní a systémový výkon bude 225 kW (306 koní). 82kWh baterie vystačí vozu na ujetí 450 kilometrů a nejvýkonnější nabíječka doplní 80 % kapacity baterie za 30 minut.

Jako první Audi bude stát na dedikované elektrické platformě Volkswagenu MEB. Vedle Audi Q4 e-tron pak tento základ najdeme v dalších 26 vozech z koncernu, které by měly být představeny do dvou let. Dostane jej i nová Škoda Enyaq. Nové Audi jakožto crossover se na trhu utká s Teslou Model Y či BMW iNext. 

Podle nejnovějších informací by se pak Q4 e-tron měl stát prvním dostupným elektromobilem se čtyřmi kruhy ve znaku. Server Car & Driver přichází s informací, že základní cena by se měla pohybovat okolo 45.000 dolarů (1.118.000 Kč). S touto cenou by pak vůz byl nejen nejlevnějším elektrickým Audi, ale i zajímavým konkurentem pro zavedené levnější modely.

Abyste měli představu, tak například elektrický crossover Hyundai Kona Electric se v Americe prodává za cenu od 37.190 dolarů (925.000 Kč). Oproti Q4 e-tron je ale výrazně menší a má také nižší výkon a menší baterii. To ale jen tak pro cenové porovnání. Na trh by mělo nové elektrické Audi dorazit v roce 2021. Do té doby se trh elektrických vozů ještě určitě dost změní.

Audi

Německá automobilka Audi patří do od roku 1964 ke koncernu Volkswagen, ve kterém má roli prémiové značky. Počátky společnosti sahají do roku 1899 a k zakladateli Augustu Horchovi.

Audi A1 •  Audi A3Audi A4Audi A5Audi A6Audi A7Audi A8Audi Q2Audi Q3Audi Q5Audi Q7Audi Q8Audi R8Audi e-tron

Doporučujeme

Články odjinud