Řada 2 se stane dostupnější pro ty, kteří chtějí pohodové kupátko s atraktivním designem a výkon příliš neřeší. Foto: BMW

Řada 2 se stane dostupnější pro ty, kteří chtějí pohodové kupátko s atraktivním designem a výkon příliš neřeší. | Foto: BMW

Ty určitě potěší, že vstupním modelem se stává kupé 218i osazené čtyřválcem o výkonu 115 kW a točivým momentem 250 Nm. Foto: BMW

Ty určitě potěší, že vstupním modelem se stává kupé 218i osazené čtyřválcem o výkonu 115 kW a točivým momentem 250 Nm. | Foto: BMW

Pro udržení komfortu zůstal osmistupňový automat. Foto: BMW

Pro udržení komfortu zůstal osmistupňový automat. | Foto: BMW

Se zrychlením 8,7 sekundy na 100 km/h bude spíše příjemným zpestřením letního výletu než sběratelem rychlých časů na okruhu. Foto: BMW

Se zrychlením 8,7 sekundy na 100 km/h bude spíše příjemným zpestřením letního výletu než sběratelem rychlých časů na okruhu. | Foto: BMW

Pokud ale nejste výletní typ a zároveň potřebujete ušetřit pár desítek tisíc, jistě vás povzbudí nová verze M240i, která je cenově atraktivnějším derivátem k verzi xDrive. Foto: BMW

Pokud ale nejste výletní typ a zároveň potřebujete ušetřit pár desítek tisíc, jistě vás povzbudí nová verze M240i, která je cenově atraktivnějším derivátem k verzi xDrive. | Foto: BMW

 | BMW řady 2 2021 Foto: BMW

 | BMW řady 2 2021 | Foto: BMW

Pravda, zrychlení z 0 na 100 km/h se zhoršilo o 0,4 sekundy, ale i 4,7 sekundy není špatný výsledek. Foto: BMW

Pravda, zrychlení z 0 na 100 km/h se zhoršilo o 0,4 sekundy, ale i 4,7 sekundy není špatný výsledek. | Foto: BMW

České ceny ještě nejsou k dispozici, ale víme, že v Německu oželení pohonu všech kol přinese úsporu přibližně 50 000 korun. Foto: BMW

České ceny ještě nejsou k dispozici, ale víme, že v Německu oželení pohonu všech kol přinese úsporu přibližně 50 000 korun. | Foto: BMW

Celkem sousedy vyjde na necelých 1,4 milionu korun. Foto: BMW

Celkem sousedy vyjde na necelých 1,4 milionu korun. | Foto: BMW

Mimochodem, na konec letošního roku připravuje BNW M2 s pohonem pouze zadních kol a bude jedinou verzí dostupnou s manuální převodovkou. Foto: BMW

Mimochodem, na konec letošního roku připravuje BNW M2 s pohonem pouze zadních kol a bude jedinou verzí dostupnou s manuální převodovkou. | Foto: BMW

Mezi další novinky patří rozšíření výbavy o pakety Innovation a Comfort. Foto: BMW

Mezi další novinky patří rozšíření výbavy o pakety Innovation a Comfort. | Foto: BMW

Všechna kupé řady 2 budou od července vybavena technologií iDrive8, tedy obrovským zahnutým displejem obsahujícím 12,3palcový přístrojový panel a 14,9 palců velkou obrazovku infotainmentu. Foto: BMW

Všechna kupé řady 2 budou od července vybavena technologií iDrive8, tedy obrovským zahnutým displejem obsahujícím 12,3palcový přístrojový panel a 14,9 palců velkou obrazovku infotainmentu. | Foto: BMW

Tuto sestavu můžeme již nyní potkávat u verze Active Tourer. Foto: BMW

Tuto sestavu můžeme již nyní potkávat u verze Active Tourer. | Foto: BMW

Ty určitě potěší, že vstupním modelem se stává kupé 218i osazené čtyřválcem o výkonu 115 kW a točivým momentem 250 Nm. Foto: BMW
Pro udržení komfortu zůstal osmistupňový automat. Foto: BMW
Se zrychlením 8,7 sekundy na 100 km/h bude spíše příjemným zpestřením letního výletu než sběratelem rychlých časů na okruhu. Foto: BMW
Pokud ale nejste výletní typ a zároveň potřebujete ušetřit pár desítek tisíc, jistě vás povzbudí nová verze M240i, která je cenově atraktivnějším derivátem k verzi xDrive. Foto: BMW
13
Fotogalerie

BMW řady 2 Coupé má nové motory. Potěší peněženku i řidiče s odlišnými preferencemi

V rámci jarní aktualizace portfolia hodlá BMW svou řadu 2 zpřístupnit větší škále zákazníků. To platí nejen pro standardní verzi, ale také člena rodiny z M Performance.

Řada 2 Coupé se stane dostupnější pro ty, kteří chtějí pohodové kupátko s atraktivním designem a výkon příliš neřeší. Ty nyní určitě potěší, že vstupním modelem se stává verze 218i osazená čtyřválcem o výkonu 115 kW a s točivým momentem 250 N.m. Se zrychlením 8,7 sekundy na 100 km/h bude spíše příjemným zpestřením letního výletu než sběratelem rychlých časů na okruhu. Pro udržení komfortu zůstal osmistupňový automat.

Pokud ale nejste výletní typ a zároveň potřebujete ušetřit pár desítek tisíc, jistě vás povzbudí nová verze M240i, která je cenově atraktivnějším derivátem k verzi xDrive. Pravda, zrychlení z 0 na 100 km/h se zhoršilo o 0,4 sekundy, ale i 4,7 sekundy není špatný výsledek.

České ceny ještě nejsou k dispozici, ale víme, že v Německu oželení pohonu všech kol přinese úsporu přibližně 50.000 korun. Celkem sousedy vyjde na necelých 1,4 milionu korun. Mimochodem, na konec letošního roku se připravuje BMW M2 s pohonem pouze zadních kol a bude jedinou verzí dostupnou s manuálem.

Tím novinky nekončí. Všechna kupé řady 2 budou od července vybavena technologií iDrive8, tedy obrovským zahnutým displejem obsahujícím 12,3palcový přístrojový panel a 14,9 palců velkou obrazovku infotainmentu. Tuto sestavu můžeme již nyní potkávat u verze Active Tourer. Mezi další novinky patří rozšíření výbavy o pakety Innovation a Comfort.

BMW

BMW (zkratka z Bayerische Motoren Werke AG) je německá automobilka, které vznikla v roce 1916. Sídlí v Mnichově. BMW vlastní také značku Mini a patří pod ní i Rolls-Royce Motor Cars.

BMW Řada 1 • BMW Řada 2 • BMW Řada 3 • BMW Řada 4 • BMW Řada 5 • BMW Řada 6/6 GTBMW Řada 7BMW X1 • BMW X2BMW X3BMW X4BMW X5BMW X6BMW X7BMW Z4

Doporučujeme

Články odjinud