Španělský motoristický web km77 se již roky zabývá prováděním standardizovaného losího testu. Zdroj: YouTube.com/ km77.com

Španělský motoristický web km77 se již roky zabývá prováděním standardizovaného losího testu. | Zdroj: YouTube.com/km77.com

Zkouška prověřující stabilitu vozu při náhlém vyhnutí se překážce a navrácení do jízdního pruhu tak nyní čekala i  nejnovější BMW M4 , přesněji v nejostřejší variantě Competition (s pohonem zadních kol). Zdroj: YouTube.com/ km77.com

Zkouška prověřující stabilitu vozu při náhlém vyhnutí se překážce a navrácení do jízdního pruhu tak nyní čekala i nejnovější BMW M4, přesněji v nejostřejší variantě Competition (s pohonem zadních kol). | Zdroj: YouTube.com/km77.com

V první jízdě se řidič v M4 snažil vejít mezi kužely při rychlosti 78 km/h, po rychlém vyhnutí do vedlejšího pruhu však musel kvapně zvládat silnou přetáčivost, díky níž záď vozu srazila dvojici kuželů. Zdroj: YouTube.com/ km77.com

V první jízdě se řidič v M4 snažil vejít mezi kužely při rychlosti 78 km/h, po rychlém vyhnutí do vedlejšího pruhu však musel kvapně zvládat silnou přetáčivost, díky níž záď vozu srazila dvojici kuželů. | Zdroj: YouTube.com/km77.com

Úspěšný průjezd trasou byl proveden při nižší rychlosti 76 km/h, což není dle km77 pro sportovní auto obzvláště vysoká rychlost. Zdroj: YouTube.com/ km77.com

Úspěšný průjezd trasou byl proveden při nižší rychlosti 76 km/h, což není dle km77 pro sportovní auto obzvláště vysoká rychlost. | Zdroj: YouTube.com/km77.com

Nutno přitom dodat, že všechny testované průjezdy byly provedeny s aktivovaným ESP. Plné ruce práce měl tedy řidič i při dalších zkušebních jízdách, kdy nepředvedlo BMW zrovna stabilní průjezdy. Zdroj: YouTube.com/ km77.com

Nutno přitom dodat, že všechny testované průjezdy byly provedeny s aktivovaným ESP. Plné ruce práce měl tedy řidič i při dalších zkušebních jízdách, kdy nepředvedlo BMW zrovna stabilní průjezdy. | Zdroj: YouTube.com/km77.com

Ostatně v dojmech řidič zmínil, že ovládání M4 v této disciplíně je celkem výzva a auto nereaguje na zásahy do řízení plynule. Rychlé a efektivní se nicméně BMW ukázalo v následujícím testu slalomu. Zdroj: YouTube.com/ km77.com

Ostatně v dojmech řidič zmínil, že ovládání M4 v této disciplíně je celkem výzva a auto nereaguje na zásahy do řízení plynule. Rychlé a efektivní se nicméně BMW ukázalo v následujícím testu slalomu. | Zdroj: YouTube.com/km77.com

Ta nejlepší auta v losím testu zvládají stabilní průjezd v rychlostech kolem 80 km/h – touto rychlostí předvedla své schopnosti  nedávno třeba Toyota GR Yaris , i když samozřejmě mluvíme o malém hbitém hatchbacku s pohonem všech kol. Zdroj: YouTube.com/ km77.com

Ta nejlepší auta v losím testu zvládají stabilní průjezd v rychlostech kolem 80 km/h – touto rychlostí předvedla své schopnosti nedávno třeba Toyota GR Yaris, i když samozřejmě mluvíme o malém hbitém hatchbacku s pohonem všech kol. | Zdroj: YouTube.com/km77.com

Velmi dobře si vedl i Ford Puma ST (81 km/h), zatímco poslední generace Fordu Mustang dosáhla na 77 km/h, stejně jako Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio (77 km/h). Hůře na tom byla  Alpine A110 (75 km/h) . Zdroj: YouTube.com/ km77.com

Velmi dobře si vedl i Ford Puma ST (81 km/h), zatímco poslední generace Fordu Mustang dosáhla na 77 km/h, stejně jako Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio (77 km/h). Hůře na tom byla Alpine A110 (75 km/h). | Zdroj: YouTube.com/km77.com

Zkouška prověřující stabilitu vozu při náhlém vyhnutí se překážce a navrácení do jízdního pruhu tak nyní čekala i  nejnovější BMW M4 , přesněji v nejostřejší variantě Competition (s pohonem zadních kol). Zdroj: YouTube.com/ km77.com
V první jízdě se řidič v M4 snažil vejít mezi kužely při rychlosti 78 km/h, po rychlém vyhnutí do vedlejšího pruhu však musel kvapně zvládat silnou přetáčivost, díky níž záď vozu srazila dvojici kuželů. Zdroj: YouTube.com/ km77.com
Úspěšný průjezd trasou byl proveden při nižší rychlosti 76 km/h, což není dle km77 pro sportovní auto obzvláště vysoká rychlost. Zdroj: YouTube.com/ km77.com
Nutno přitom dodat, že všechny testované průjezdy byly provedeny s aktivovaným ESP. Plné ruce práce měl tedy řidič i při dalších zkušebních jízdách, kdy nepředvedlo BMW zrovna stabilní průjezdy. Zdroj: YouTube.com/ km77.com
8
Fotogalerie

Nové BMW M4 v losím testu zrovna nezazářilo. Řidič měl plné ruce práce

Tancování mezi kužely není pro nejnovější ostré kupé od BMW zrovna oblíbená disciplína.

Španělský motoristický web km77 se již roky zabývá prováděním standardizovaného losího testu. Zkouška prověřující stabilitu vozu při náhlém vyhnutí se překážce a navrácení do jízdního pruhu tak nyní čekala i nejnovější BMW M4, přesněji v nejostřejší variantě Competition (s pohonem zadních kol).

V první jízdě se řidič v M4 snažil vejít mezi kužely při rychlosti 78 km/h, po rychlém vyhnutí do vedlejšího pruhu však musel kvapně zvládat silnou přetáčivost, díky níž záď vozu srazila dvojici kuželů. Úspěšný průjezd trasou byl proveden při nižší rychlosti 76 km/h, což není dle km77 pro sportovní auto obzvláště vysoká rychlost.

Nutno přitom dodat, že všechny testované průjezdy byly provedeny s aktivovaným ESP. Plné ruce práce měl tedy řidič i při dalších zkušebních jízdách, kdy nepředvedlo BMW zrovna stabilní průjezdy. Ostatně v dojmech řidič zmínil, že ovládání M4 v této disciplíně je celkem výzva a auto nereaguje na zásahy do řízení plynule. Rychlé a efektivní se nicméně BMW ukázalo v následujícím testu slalomu.

Ta nejlepší auta v losím testu zvládají stabilní průjezd v rychlostech kolem 80 km/h – touto rychlostí předvedla své schopnosti nedávno třeba Toyota GR Yaris, i když samozřejmě mluvíme o malém hbitém hatchbacku s pohonem všech kol. Velmi dobře si vedl i Ford Puma ST (81 km/h), zatímco poslední generace Fordu Mustang dosáhla na 77 km/h, stejně jako Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio (77 km/h). Hůře na tom byla Alpine A110 (75 km/h).

BMW

BMW (zkratka z Bayerische Motoren Werke AG) je německá automobilka, které vznikla v roce 1916. Sídlí v Mnichově. BMW vlastní také značku Mini a patří pod ní i Rolls-Royce Motor Cars.

BMW Řada 1 • BMW Řada 2 • BMW Řada 3 • BMW Řada 4 • BMW Řada 5 • BMW Řada 6/6 GTBMW Řada 7BMW X1 • BMW X2BMW X3BMW X4BMW X5BMW X6BMW X7BMW Z4

Doporučujeme

Články odjinud