Lamborghini na festivalu v Pebble Beach představilo nástupce závodního Gallarda, který bude soutěžit jak ve značkovém šampionátu Lamborghini Blancpain Super Trofeo, tak ho možná uvidíme i v závodech kategorie GT3, které tento speciál vyhovuje.
Nemusíte si ho kupovat. Lamborghini vám auto pronajme na závodní víkend za asi tři čtvrtě milionu korun a postará se o základní servis. Vy si jen nasadíte helmu a jedete.
Závodní vůz, který vznikal ve spolupráci se společností Dallara Engineering, vychází ze sériového modelu Lamborghini Huracan a využívá i poměrně dost sériových komponent včetně motoru, který byl upraven na vyšší výkon. I když nárůst 10 koní proti sériovým 610 se nezdá zas tak moc.
U závodního auta je ale důležitá také hmotnost a upravený Huracan je o 250 kg lehčí než sériové auto. Za to může nejen široké použití karbonu a odhození nepotřebných záležitostí, jako jsou kožené elektrické sedačky či rádio a navigace, ale také absence pohonu všech kol.
Závodní Lamborghini Huracan LP 620-2 je tedy zadokolka, stejně jako předchozí Gallardo. Nabízí se otázka, jestli opět vznikne omezená séria zadokolky na silnici, jako tomu bylo v případě modelu Gallardo LP 550-2 Balboni.
Ferruccio Lamborghini založil společnost vyrábějící sportovní automobily v roce 1963 coby konkurenta značkám, jako je Ferrari.
Po vyhlášení úpadku a změně vlastníků přešlo Lamborghini v roce 1987 pod Chrysler. Od roku 1998 ho vlastní Audi (Volkswagen Group).
Lamborghini Aventador • Lamborghini Huracán • Lamborghini Urus