Základní jsou v nabídce tři (černý, žlutý a bílý), přičemž s černým úplně zaniknou kontrastní díly karoserie.

Základní jsou v nabídce tři (černý, žlutý a bílý), přičemž s černým úplně zaniknou kontrastní díly karoserie.

Výběrem paketu Style v odstínu karoserie však můžete kontrastní prvky skrýt nehledě na zvolený lak karoserie, přičemž vedle těch základních můžete v konfigurátoru vybírat i z deseti metalických.

Výběrem paketu Style v odstínu karoserie však můžete kontrastní prvky skrýt nehledě na zvolený lak karoserie, přičemž vedle těch základních můžete v konfigurátoru vybírat i z deseti metalických.

I s litými koly si můžete hezky vyhrát.

I s litými koly si můžete hezky vyhrát.

Základní jednadvacítky Alcione vidíte na obrázcích, vedle stříbrné barvy jsou však dostupní i v matné titanové a lesklé černé barvě.

Základní jednadvacítky Alcione vidíte na obrázcích, vedle stříbrné barvy jsou však dostupní i v matné titanové a lesklé černé barvě.

Desetipaprskové disky Asterope (21“) jsou buď stříbrné, nebo  grafitové, a dvaadvacítky Natrh jsou vedle stříbrného dostupní i v matném titanovém a „diamantovém“ provedení.

Desetipaprskové disky Asterope (21“) jsou buď stříbrné, nebo grafitové, a dvaadvacítky Natrh jsou vedle stříbrného dostupní i v matném titanovém a „diamantovém“ provedení.

V černé barvě se rozhodně nejedná o takového dravce, jaké jsme viděli během premiéry v Itálii.

V černé barvě se rozhodně nejedná o takového dravce, jaké jsme viděli během premiéry v Itálii.

Nezapomnělo se ani na brzdové třmeny – v základu jsou stříbrné, zvolit však můžete třeba černé, zelené, nebo oranžové (celkem je v nabídce 6 odstínů).

Nezapomnělo se ani na brzdové třmeny – v základu jsou stříbrné, zvolit však můžete třeba černé, zelené, nebo oranžové (celkem je v nabídce 6 odstínů).

Zadní difuzor  bude kontrastní vždy. Á propos - nepřipomíná vám z tohoto pohledu nové Lambo Hyundai Tucson?

Zadní difuzor bude kontrastní vždy. Á propos - nepřipomíná vám z tohoto pohledu nové Lambo Hyundai Tucson?

Těžko uveřit, že se pod povrchem v podstatě nachází Audi Q7.

Těžko uveřit, že se pod povrchem v podstatě nachází Audi Q7.

V interiéru se budoucí majitelé vyřádí.

V interiéru se budoucí majitelé vyřádí.

Kožené čalounění je v nabídce hned v pěti základních provedeních (tři celokožené, dvě kombinující kůži a Alcantaru), každé z nich v nepřeberném množství barevných kombinací a prošívání.

Kožené čalounění je v nabídce hned v pěti základních provedeních (tři celokožené, dvě kombinující kůži a Alcantaru), každé z nich v nepřeberném množství barevných kombinací a prošívání.

Můžete mít dokonce červené, modré nebo zelené středy sedáků a opěradel, tím hůř pro ty, kteří nemají estetické cítění.

Můžete mít dokonce červené, modré nebo zelené středy sedáků a opěradel, tím hůř pro ty, kteří nemají estetické cítění.

Zde je provedení kombinující kůži a Alcantaru

Zde je provedení kombinující kůži a Alcantaru

Černá kůže kombinovaná se žlutou Alcantarou

Černá kůže kombinovaná se žlutou Alcantarou

Vybrat si můžete i zajímavou texturu vzoru včelí plástve, tři typy čalounění volantu, z nichž jedno může ladit s barvou středů sedadel, a dokonce si lze nechat vyšít logo automobilky do hlavových opěrek.

Vybrat si můžete i zajímavou texturu vzoru včelí plástve, tři typy čalounění volantu, z nichž jedno může ladit s barvou středů sedadel, a dokonce si lze nechat vyšít logo automobilky do hlavových opěrek.

Zde vidíte jedno z provedení volantu - s perforovanou kůží v místech úchopu

Zde vidíte jedno z provedení volantu - s perforovanou kůží v místech úchopu

Kokpit vypadá vskutku futuristicky

Kokpit vypadá vskutku futuristicky

Asi nikoho nepřekvapí, že podobné prvky najdete i ve vozech Audi.

Asi nikoho nepřekvapí, že podobné prvky najdete i ve vozech Audi.

Vůz může být čtyř- i pětimístný, přičemž v prvním případě je mezi zadními sedadly široký středový tunel. Mrkněte do přiložené galerie, najdete tam několik možností konfigurace interiéru.

Vůz může být čtyř- i pětimístný, přičemž v prvním případě je mezi zadními sedadly široký středový tunel. Mrkněte do přiložené galerie, najdete tam několik možností konfigurace interiéru.

Pětimístné provedení má uprostřed klasickou sklopnou loketní opěrku.

Pětimístné provedení má uprostřed klasickou sklopnou loketní opěrku.

Čtyřmístné provedení v detailu

Čtyřmístné provedení v detailu

A co říkáte na žlutý volant? Není to už moc? Zde vidíte i dřevěné obložení palubní desky a dveří

A co říkáte na žlutý volant? Není to už moc? Zde vidíte i dřevěné obložení palubní desky a dveří

Výběrem paketu Style v odstínu karoserie však můžete kontrastní prvky skrýt nehledě na zvolený lak karoserie, přičemž vedle těch základních můžete v konfigurátoru vybírat i z deseti metalických.
I s litými koly si můžete hezky vyhrát.
Základní jednadvacítky Alcione vidíte na obrázcích, vedle stříbrné barvy jsou však dostupní i v matné titanové a lesklé černé barvě.
Desetipaprskové disky Asterope (21“) jsou buď stříbrné, nebo  grafitové, a dvaadvacítky Natrh jsou vedle stříbrného dostupní i v matném titanovém a „diamantovém“ provedení.
22
Fotogalerie

Takto vypadá nejlevnější Lamborghini Urus. Přitažlivé není, přesto stojí balík

Konfigurátor Lamborghini Urus ukazuje poměrně zajímavé kombinace barev, výbav a luxusních prvků. Nejlevnější varianta za v přepočtu 4,4 milionu korun však moc krásy nepobrala.

Na premiéru modelu Urus poutala automobilka Lamborghini už dlouho před „osudným“ čtvrtým prosincem letošního roku. Vůz je duchovním nástupcem úžasného „Rambo Lamba“ s motorem ze supersportu Countach, jenže zatímco s ním jste mohli vyrazit i mimo silnice, s Urusem bychom to moc nedoporučovali. Přestože nám automobilka nedávno ukázala, že se neztratí ani písečných dunách…

Tak či tak je Urus konečně na světě a klienti Lamborghini mohou žhavit oficiální konfigurátor. Není překvapivé, že se během premiéry představily pouze ty nejvybavenější a nejvyšňořenější verze, nás ale také zajímalo, jak vypadá Urus za „cenu od" (171.429 eur, asi 4,4 milionu korun). Asi nelze očekávat, že někdo dorazí do dealerství a řekne „dejte mi to nejlevnější“, ale když už konfigurátor tuto možnost nabízí, byla by škoda to nevyzkoušet.

Začneme lakem karoserie. Základní jsou v nabídce tři (černý, žlutý a bílý), přičemž s černým úplně zaniknou kontrastní díly karoserie. To ostatně sami vidíte na úvodním snímku. Výběrem paketu Style v odstínu karoserie však můžete kontrastní prvky skrýt nehledě na zvolený lak karoserie, přičemž vedle těch základních je lze v konfigurátoru vybírat i z deseti metalických.

I s litými koly si lze rovněž hezky vyhrát. Základní jednadvacítky Alcione vidíte na obrázcích, vedle stříbrné barvy jsou však dostupné i v matné titanové a lesklé černé barvě. Desetipaprskové disky Asterope (21“) jsou buď stříbrné, nebo grafitové, a dvaadvacítky Natrh jsou vedle stříbrného dostupné i v matném titanovém a „diamantovém“ provedení. Nezapomnělo se ani na brzdové třmeny. V základu jsou stříbrné, zvolit však lze i černé, zelené, nebo třeba oranžové (celkem je v nabídce 6 odstínů).

V interiéru se budoucí majitelé vyřádí ještě více. Kožené čalounění je v nabídce hned v pěti základních provedeních (tři celokožené, dvě kombinující kůži a Alcantaru), každé z nich v nepřeberném množství barevných kombinací a prošívání. Můžete mít dokonce červené, modré nebo zelené středy sedáků a opěradel. Tím hůř pro vozy majitelů, kteří nemají estetické cítění...

Na výběr je i zajímavá textura vzoru včelí plástve, tři typy čalounění volantu, z nichž jedno může ladit s barvou středů sedadel, a dokonce si lze nechat vyšít logo automobilky do hlavových opěrek. Vůz může být čtyř- i pětimístný, přičemž v prvním případě je mezi zadními sedadly široký středový tunel. Mrkněte do přiložené galerie, najdete tam několik možností konfigurace interiéru.

Téměř před koncem konfigurace je na výběr z karbonového či dřevěného obložení interiéru (dva a tři typy), to můžete ještě doladit ambientním osvětlením. Růst konečné ceny kýženého kousku tím však rozhodně nekončí. Dostáváme se totiž k výběru infotainmentu, klidně i pro zadní cestující, off-road módu, head-up displeje, systému nočního vidění, bezdotykovému ovládání víka kufru a podobně. Asi nikoho nepřekvapí, že podobné prvky najdete i ve vozech Audi.

Podívejte se na snímky nejlevnějšího Lamborghini Urus:

1.jpg13.jpg16.jpg

 

Lamborghini

Ferruccio Lamborghini založil společnost vyrábějící sportovní automobily v roce 1963 coby konkurenta značkám, jako je Ferrari.

Po vyhlášení úpadku a změně vlastníků přešlo Lamborghini v roce 1987 pod Chrysler. Od roku 1998 ho vlastní Audi (Volkswagen Group).

Lamborghini Aventador • Lamborghini Huracán • Lamborghini Urus

Doporučujeme

Články odjinud