Alfa Brera S má představovat verzi modelu, která má být určena pro ty, kteří chtějí i něco více než jen stylovou jízdu v těžkopádném voze. Zda se to povedlo, musíte posoudit sami.
Výrobce počítá s produkcí pěti set vozů Brera S, které se budou od běžné verze lišit hlavně nastavením a mírným odlehčením. Verze s motorem 3,2 V6 JTS shodí rovných 100 kg a verze s motorem 2,2 JTS 35 kg, což se podepsalo ne mírném zlepšení ve zrychlení. Šestiválcová Brera to nyní na stovku zvládne za 7 s a čtyřválcová Brera S za 8,6 s.
Na druhou stranu tomuto bude sekundovat změněné nastavení podvozku a to nejen tradiční výměna pružin a tlumičů, ale Brera S má dostat kompletně přepracovanou geometrii, upravené uložení, silnější stabilizátory a další prvky, které mají přispět ke zlepšení jízdních vlastností. Zde Prodrive spolupracoval se špičkovými výrobci podvozků, společnostmi Eibach a Bilstein. Brera pak šla díky aplikaci nových dílů o 10 mm blíže k zemi.
Alfa Brera S