Po zásahu Brabusu je nyní přední část mnohem agresivnější. Prvek nad registrační značkou opticky přizvedává už tak vysokou a masivní kapotu, a přibyly také diody denního svícení na spodním okraji nárazníku.| Mercedes-Benz X Brabus

Po zásahu Brabusu je nyní přední část mnohem agresivnější. Prvek nad registrační značkou opticky přizvedává už tak vysokou a masivní kapotu, a přibyly také diody denního svícení na spodním okraji nárazníku.| Mercedes-Benz X Brabus

Loga Mercedesu zmizela a na střeše se usadila diodová světelná rampa. Vůz stojí na exkluzivních dvacetipalcových kolech s pneumatikami o rozměru 285/45 R20, a pokud se podíváte dozadu, nepřehlédnete čtyři koncovky výfuku. | Mercedes-Benz X Brabus

Loga Mercedesu zmizela a na střeše se usadila diodová světelná rampa. Vůz stojí na exkluzivních dvacetipalcových kolech s pneumatikami o rozměru 285/45 R20, a pokud se podíváte dozadu, nepřehlédnete čtyři koncovky výfuku. | Mercedes-Benz X Brabus

Skoro to až vypadá, jako by měla tato třída X pod kapotou nabroušený motor, Brabus si však zatím musel vystačit s tím, co je k dispozici. | Mercedes-Benz X Brabus

Skoro to až vypadá, jako by měla tato třída X pod kapotou nabroušený motor, Brabus si však zatím musel vystačit s tím, co je k dispozici. | Mercedes-Benz X Brabus

Vznětová dva-trojka pochází od Renaultu a v sériové verzi má výkon 140 kW a točivý moment 450 N.m.  | Mercedes-Benz X Brabus

Vznětová dva-trojka pochází od Renaultu a v sériové verzi má výkon 140 kW a točivý moment 450 N.m. | Mercedes-Benz X Brabus

To v pohodě stačí k tomu, aby 2,3tunový pick-up zrychlil na stovku za 11,8 sekundy a dosáhl maximální rychlosti 207 km/h. | Mercedes-Benz X Brabus

To v pohodě stačí k tomu, aby 2,3tunový pick-up zrychlil na stovku za 11,8 sekundy a dosáhl maximální rychlosti 207 km/h. | Mercedes-Benz X Brabus

Brabus motor trochu „poladil“, respektive aplikoval upgrade D4 PowerXtra, který zvýšil výstupní parametry o 15 kW a 60 N.m. | Mercedes-Benz X Brabus

Brabus motor trochu „poladil“, respektive aplikoval upgrade D4 PowerXtra, který zvýšil výstupní parametry o 15 kW a 60 N.m. | Mercedes-Benz X Brabus

Zatímco rozsah působení „krouťáku“ mezi patnácti sty a 2500 otáčkami zůstal zachován, maximální výkon je položen ve 3500 otáčkách, tedy o 250 otáček níže než v případě sériového motoru.  | Mercedes-Benz X Brabus

Zatímco rozsah působení „krouťáku“ mezi patnácti sty a 2500 otáčkami zůstal zachován, maximální výkon je položen ve 3500 otáčkách, tedy o 250 otáček níže než v případě sériového motoru. | Mercedes-Benz X Brabus

Co se týče dynamiky, zlepšila se. O tři desetiny kratší čas při sprintu z klidu na 100 km/h ale v praxi těžko někdo pozná. | Mercedes-Benz X Brabus

Co se týče dynamiky, zlepšila se. O tři desetiny kratší čas při sprintu z klidu na 100 km/h ale v praxi těžko někdo pozná. | Mercedes-Benz X Brabus

 | Mercedes-Benz X Brabus

| Mercedes-Benz X Brabus

 | Mercedes-Benz X Brabus

| Mercedes-Benz X Brabus

 | Mercedes-Benz X Brabus

| Mercedes-Benz X Brabus

 | Mercedes-Benz X Brabus

| Mercedes-Benz X Brabus

 | Mercedes-Benz X Brabus

| Mercedes-Benz X Brabus

 | Mercedes-Benz X Brabus

| Mercedes-Benz X Brabus

 | Mercedes-Benz X Brabus

| Mercedes-Benz X Brabus

Loga Mercedesu zmizela a na střeše se usadila diodová světelná rampa. Vůz stojí na exkluzivních dvacetipalcových kolech s pneumatikami o rozměru 285/45 R20, a pokud se podíváte dozadu, nepřehlédnete čtyři koncovky výfuku. | Mercedes-Benz X Brabus
Skoro to až vypadá, jako by měla tato třída X pod kapotou nabroušený motor, Brabus si však zatím musel vystačit s tím, co je k dispozici. | Mercedes-Benz X Brabus
Vznětová dva-trojka pochází od Renaultu a v sériové verzi má výkon 140 kW a točivý moment 450 N.m.  | Mercedes-Benz X Brabus
To v pohodě stačí k tomu, aby 2,3tunový pick-up zrychlil na stovku za 11,8 sekundy a dosáhl maximální rychlosti 207 km/h. | Mercedes-Benz X Brabus
15
Fotogalerie

Brabus vyladil Mercedes-Benz X. Výkon vzrostl spíše symbolicky

Dvorní úpravce vozů Mercedes-Benz vyladil novou třídu X. Zatímco zvenku vůz vypadá velmi agresivně, ve skutečnosti o mnoho více síly nepobral.

Ačkoliv vzešla třídy X z Nissanu Navaru, Mercedes-Benz vůz upravil natolik, že to v některých ohledech ani není poznat. Výrazně přepracoval interiér a přední část, a dokonce i zvuk dovírání dveří mi přišel „prémiovější“ než u Nissanu. Ostatně, přečtěte si náš redakční test, ve kterém kolega Miro oprávněně nešetřil chválou.

Po zásahu Brabusu je nyní přední část mnohem agresivnější. Prvek nad registrační značkou opticky přizvedává už tak vysokou a masivní kapotu, a přibyly také diody denního svícení na spodním okraji nárazníku. Loga Mercedesu zmizela a na střeše se usadila diodová světelná rampa. Vůz stojí na exkluzivních dvacetipalcových kolech s pneumatikami o rozměru 285/45 R20, a pokud se podíváte dozadu, nepřehlédnete čtyři koncovky výfuku.

Skoro to až vypadá, jako by měla tato třída X pod kapotou nabroušený motor, Brabus si však zatím musel vystačit s tím, co je k dispozici. Vznětová dva-trojka pochází od Renaultu a v sériové verzi má výkon 140 kW a točivý moment 450 N.m. To v pohodě stačí k tomu, aby 2,3tunový pick-up zrychlil na stovku za 11,8 sekundy a dosáhl maximální rychlosti 207 km/h.

Brabus motor trochu „poladil“, respektive aplikoval upgrade D4 PowerXtra, který zvýšil výstupní parametry o 15 kW a 60 N.m. Zatímco rozsah působení „krouťáku“ mezi patnácti sty a 2500 otáčkami zůstal zachován, maximální výkon je položen ve 3500 otáčkách, tedy o 250 otáček níže než v případě sériového motoru. Co se týče dynamiky, zlepšila se. O tři desetiny kratší čas při sprintu z klidu na 100 km/h ale v praxi těžko někdo pozná.

Mercedes-Benz

Mercedes-Benz je německý výrobce automobilů, autobusů, užitkových a nákladních vozů. Patří do skupiny Daimler AG.

Historie sahá až do roku 1886. Poprvé byla značka Mercedes použita na automobilu v roce 1901, jako Mercedes-Benz v roce 1926.

Mercedes-Benz třídy A • Mercedes-Benz třídy C • Mercedes-Benz třídy E • Mercedes-Benz třídy S • Mercedes-Benz CLA • Mercedes-Benz GLC • Mercedes-Benz GLB-SUV

Doporučujeme

Články odjinud