Fanoušci automobilky Mercedes-Benz aktuálně vyhlížejí oficiální premiéru ostrého modelu  AMG GT 73 , který slibuje výkon 800 koní za použití hybridní technologie. Ještě před oficiálním uvedením se však ke slovu hlásí dvorní úpravce Brabus, který ze čtyřdveřového kupé vytvořil ultimátní bestii. Zdroj: Brabus

Fanoušci automobilky Mercedes-Benz aktuálně vyhlížejí oficiální premiéru ostrého modelu AMG GT 73, který slibuje výkon 800 koní za použití hybridní technologie. Ještě před oficiálním uvedením se však ke slovu hlásí dvorní úpravce Brabus, který ze čtyřdveřového kupé vytvořil ultimátní bestii. | Zdroj: Brabus

Stačí se jen podívat na extrémně agresivní zevnějšek a hned vám musí být jasné, že tohle nebude hračka pro každého. Vůz se jmenuje Rocket 900 a vychází ze standardního modelu Mercedes-AMG GT 63 S. Objem motoru byl zvětšený ze 4,0 na 4,5 litru. Dostal dvě nová turbodmychadla a dodatečné chlazení. Zdroj: Brabus

Stačí se jen podívat na extrémně agresivní zevnějšek a hned vám musí být jasné, že tohle nebude hračka pro každého. Vůz se jmenuje Rocket 900 a vychází ze standardního modelu Mercedes-AMG GT 63 S. Objem motoru byl zvětšený ze 4,0 na 4,5 litru. Dostal dvě nová turbodmychadla a dodatečné chlazení. | Zdroj: Brabus

Výsledkem je výkon 662 kW (900 koní). Výchozí točivý moment pak činí 1250 N.m, pro lepší výdrž byl však o 200 N.m stáhnutý. S nově získanou silou dokáže Brabus Rocket 900 jet až 330 km/h. Mnohem impozantnější jsou ale čísla akcelerace. Z 0 na 100 km/h to zvládne za 2,8 sekundy, dvoustovku protne za 9,7 sekundy a třístovku za 23,9 sekund. Zdroj: Brabus

Výsledkem je výkon 662 kW (900 koní). Výchozí točivý moment pak činí 1250 N.m, pro lepší výdrž byl však o 200 N.m stáhnutý. S nově získanou silou dokáže Brabus Rocket 900 jet až 330 km/h. Mnohem impozantnější jsou ale čísla akcelerace. Z 0 na 100 km/h to zvládne za 2,8 sekundy, dvoustovku protne za 9,7 sekundy a třístovku za 23,9 sekund. | Zdroj: Brabus

Karoserie vozu se obalila do karbonových doplňků a následně otestovala v aerodynamickém tunelu. Vpředu jsou 21palcová a vzadu 22palcová kola. Břicho vozu je o 25 mm níže a podvozek je vzduchový. Můžete si ho nastavit na komfortní či sportovní jízdu. Je však jasné, jaké nastavení bude v tomto voze více preferované. Zdroj: Brabus

Karoserie vozu se obalila do karbonových doplňků a následně otestovala v aerodynamickém tunelu. Vpředu jsou 21palcová a vzadu 22palcová kola. Břicho vozu je o 25 mm níže a podvozek je vzduchový. Můžete si ho nastavit na komfortní či sportovní jízdu. Je však jasné, jaké nastavení bude v tomto voze více preferované. | Zdroj: Brabus

Vozu vznikne pouze deset kusů. Pro každého zákazníka pak bude připravena hromada individualizace. Od toho se bude samozřejmě odvíjet i cena, která nikdy nebude stejná. Šedý exemplář na fotografiích například vyjde v přepočtu na necelých 12 milionů korun. Zdroj: Brabus

Vozu vznikne pouze deset kusů. Pro každého zákazníka pak bude připravena hromada individualizace. Od toho se bude samozřejmě odvíjet i cena, která nikdy nebude stejná. Šedý exemplář na fotografiích například vyjde v přepočtu na necelých 12 milionů korun. | Zdroj: Brabus

 Zdroj: Brabus

| Zdroj: Brabus

 Zdroj: Brabus

| Zdroj: Brabus

 Zdroj: Brabus

| Zdroj: Brabus

 Zdroj: Brabus

| Zdroj: Brabus

 Zdroj: Brabus

| Zdroj: Brabus

 Zdroj: Brabus

| Zdroj: Brabus

 Zdroj: Brabus

| Zdroj: Brabus

 Zdroj: Brabus

| Zdroj: Brabus

 Zdroj: Brabus

| Zdroj: Brabus

 Zdroj: Brabus

| Zdroj: Brabus

 Zdroj: Brabus

| Zdroj: Brabus

 Zdroj: Brabus

| Zdroj: Brabus

 Zdroj: Brabus

| Zdroj: Brabus

 Zdroj: Brabus

| Zdroj: Brabus

 Zdroj: Brabus

| Zdroj: Brabus

 Zdroj: Brabus

| Zdroj: Brabus

 Zdroj: Brabus

| Zdroj: Brabus

 Zdroj: Brabus

| Zdroj: Brabus

 Zdroj: Brabus

| Zdroj: Brabus

 Zdroj: Brabus

| Zdroj: Brabus

 Zdroj: Brabus

| Zdroj: Brabus

 Zdroj: Brabus

| Zdroj: Brabus

 Zdroj: Brabus

| Zdroj: Brabus

 Zdroj: Brabus

| Zdroj: Brabus

 Zdroj: Brabus

| Zdroj: Brabus

 Zdroj: Brabus

| Zdroj: Brabus

 Zdroj: Brabus

| Zdroj: Brabus

 Zdroj: Brabus

| Zdroj: Brabus

 Zdroj: Brabus

| Zdroj: Brabus

 Zdroj: Brabus

| Zdroj: Brabus

 Zdroj: Brabus

| Zdroj: Brabus

 Zdroj: Brabus

| Zdroj: Brabus

 Zdroj: Brabus

| Zdroj: Brabus

 Zdroj: Brabus

| Zdroj: Brabus

 Zdroj: Brabus

| Zdroj: Brabus

 Zdroj: Brabus

| Zdroj: Brabus

 Zdroj: Brabus

| Zdroj: Brabus

 Zdroj: Brabus

| Zdroj: Brabus

 Zdroj: Brabus

| Zdroj: Brabus

 Zdroj: Brabus

| Zdroj: Brabus

 Zdroj: Brabus

| Zdroj: Brabus

 Zdroj: Brabus

| Zdroj: Brabus

 Zdroj: Brabus

| Zdroj: Brabus

 Zdroj: Brabus

| Zdroj: Brabus

 Zdroj: Brabus

| Zdroj: Brabus

 Zdroj: Brabus

| Zdroj: Brabus

 Zdroj: Brabus

| Zdroj: Brabus

 Zdroj: Brabus

| Zdroj: Brabus

 Zdroj: Brabus

| Zdroj: Brabus

 Zdroj: Brabus

| Zdroj: Brabus

 Zdroj: Brabus

| Zdroj: Brabus

 Zdroj: Brabus

| Zdroj: Brabus

 Zdroj: Brabus

| Zdroj: Brabus

 Zdroj: Brabus

| Zdroj: Brabus

 Zdroj: Brabus

| Zdroj: Brabus

 Zdroj: Brabus

| Zdroj: Brabus

 Zdroj: Brabus

| Zdroj: Brabus

 Zdroj: Brabus

| Zdroj: Brabus

 Zdroj: Brabus

| Zdroj: Brabus

 Zdroj: Brabus

| Zdroj: Brabus

 Zdroj: Brabus

| Zdroj: Brabus

 Zdroj: Brabus

| Zdroj: Brabus

 Zdroj: Brabus

| Zdroj: Brabus

 Zdroj: Brabus

| Zdroj: Brabus

 Zdroj: Brabus

| Zdroj: Brabus

 Zdroj: Brabus

| Zdroj: Brabus

 Zdroj: Brabus

| Zdroj: Brabus

Stačí se jen podívat na extrémně agresivní zevnějšek a hned vám musí být jasné, že tohle nebude hračka pro každého. Vůz se jmenuje Rocket 900 a vychází ze standardního modelu Mercedes-AMG GT 63 S. Objem motoru byl zvětšený ze 4,0 na 4,5 litru. Dostal dvě nová turbodmychadla a dodatečné chlazení. Zdroj: Brabus
Výsledkem je výkon 662 kW (900 koní). Výchozí točivý moment pak činí 1250 N.m, pro lepší výdrž byl však o 200 N.m stáhnutý. S nově získanou silou dokáže Brabus Rocket 900 jet až 330 km/h. Mnohem impozantnější jsou ale čísla akcelerace. Z 0 na 100 km/h to zvládne za 2,8 sekundy, dvoustovku protne za 9,7 sekundy a třístovku za 23,9 sekund. Zdroj: Brabus
Karoserie vozu se obalila do karbonových doplňků a následně otestovala v aerodynamickém tunelu. Vpředu jsou 21palcová a vzadu 22palcová kola. Břicho vozu je o 25 mm níže a podvozek je vzduchový. Můžete si ho nastavit na komfortní či sportovní jízdu. Je však jasné, jaké nastavení bude v tomto voze více preferované. Zdroj: Brabus
Vozu vznikne pouze deset kusů. Pro každého zákazníka pak bude připravena hromada individualizace. Od toho se bude samozřejmě odvíjet i cena, která nikdy nebude stejná. Šedý exemplář na fotografiích například vyjde v přepočtu na necelých 12 milionů korun. Zdroj: Brabus
72
Fotogalerie

Uhněte z cesty Brabusu Rocket 900. Toto násilí na kolech má 900 koní a 1050 N.m

Extrémně výkonná a extrémně drahá kreace od německého úpravce je připravená pouze pro deset šťastlivců.

Fanoušci automobilky Mercedes-Benz aktuálně vyhlížejí oficiální premiéru ostrého modelu AMG GT 73, který slibuje výkon 800 koní za použití hybridní technologie. Ještě před oficiálním uvedením se však ke slovu hlásí dvorní úpravce Brabus, který ze čtyřdveřového kupé vytvořil opravdovou bestii.

Stačí se jen podívat na extrémně agresivní zevnějšek a hned vám musí být jasné, že tohle nebude hračka pro každého. Vůz se jmenuje Rocket 900 a vychází ze standardního modelu Mercedes-AMG GT 63 S. Objem motoru byl zvětšený ze 4,0 na 4,5 litru. Dostal dvě nová turbodmychadla a dodatečné chlazení.

Výsledkem je výkon 662 kW (900 koní). Výchozí točivý moment pak činí 1250 N.m, pro lepší výdrž byl však o 200 N.m stáhnutý. S nově získanou silou dokáže Brabus Rocket 900 jet až 330 km/h. Mnohem impozantnější jsou ale čísla akcelerace. Z 0 na 100 km/h to zvládne za 2,8 sekundy, dvoustovku protne za 9,7 sekundy a třístovku za 23,9 sekund.

Karoserie vozu dostala karbonové doplňky a následně prošla aerodynamickým tunelem. Vpředu jsou 21palcová a vzadu 22palcová kola. Břicho vozu je o 25 mm níže a podvozek je vzduchový. Můžete si ho nastavit na komfortní či sportovní jízdu. Je však jasné, jaké nastavení bude v tomto voze více preferované.

Vznikne pouze deset kusů této šílenosti. Pro každého zákazníka pak bude připravena hromada individualizace. Od toho se bude samozřejmě odvíjet i cena, která nikdy nebude stejná. Šedý exemplář na fotografiích například vyjde v přepočtu na necelých 12 milionů korun.

Mercedes-Benz

Mercedes-Benz je německý výrobce automobilů, autobusů, užitkových a nákladních vozů. Patří do skupiny Daimler AG.

Historie sahá až do roku 1886. Poprvé byla značka Mercedes použita na automobilu v roce 1901, jako Mercedes-Benz v roce 1926.

Mercedes-Benz třídy A • Mercedes-Benz třídy C • Mercedes-Benz třídy E • Mercedes-Benz třídy S • Mercedes-Benz CLA • Mercedes-Benz GLC • Mercedes-Benz GLB-SUV

Doporučujeme

Články odjinud