Takhle vypadá konečné provedení nejluxusnějšího z modelů automobilky Hyundai

Takhle vypadá konečné provedení nejluxusnějšího z modelů automobilky Hyundai

Podobně jako u Toyoty a Lexusu se mu ale Hyundai říkat nebude. Je to Genesis G90

Podobně jako u Toyoty a Lexusu se mu ale Hyundai říkat nebude. Je to Genesis G90

Design nevypadá vůbec špatně

Design nevypadá vůbec špatně

Interiér je maximálě luxusní. V rámci čtyřletého vývoje pracovalo na detailním zpracování osm stovek lidí

Interiér je maximálě luxusní. V rámci čtyřletého vývoje pracovalo na detailním zpracování osm stovek lidí

Standardem je osmistupňová automatická převodovka

Standardem je osmistupňová automatická převodovka

Důraz na detail se odráží třeba také na zpracování klíčku

Důraz na detail se odráží třeba také na zpracování klíčku

Přirozeně nemohou chybět různé moderní systémy od sady kamer po navigaci

Přirozeně nemohou chybět různé moderní systémy od sady kamer po navigaci

Stejně jako Evoque nebo třeba nový Mustang dostal i Genesis G90 promítání svého znaku na silnici

Stejně jako Evoque nebo třeba nový Mustang dostal i Genesis G90 promítání svého znaku na silnici

Základní varianty dostanou pohon všech kol, v nabídce ovšem najdeme i systém 4x4

Základní varianty dostanou pohon všech kol, v nabídce ovšem najdeme i systém 4x4

Bezpečnost především... Kromě airbagů plánuje Hyundai nasadit spoustu asistenčních systémů

Bezpečnost především... Kromě airbagů plánuje Hyundai nasadit spoustu asistenčních systémů

Na korejském trhu se novinka jmenuje EQ900

Na korejském trhu se novinka jmenuje EQ900

Podobně jako u Toyoty a Lexusu se mu ale Hyundai říkat nebude. Je to Genesis G90
Design nevypadá vůbec špatně
Interiér je maximálě luxusní. V rámci čtyřletého vývoje pracovalo na detailním zpracování osm stovek lidí
Standardem je osmistupňová automatická převodovka
11
Fotogalerie

Genesis G90: Nejluxusnější Hyundai přichází. Má být nejlepší

Hyundai představil model Genesis G90, což je pro korejskou automobilku vrchol nabídky. Jak už možná ale víte, z modelů Genesis se stala samostatná značka a právě G90 je oficiálně její první model. Tisková zpráva hovoří o luxusním sedanu v superlativech. Tak například zpracování interiéru má být nejlepší v dané kategorii.  

Tento fakt Hyundai dokazuje skutečností, že v rámci čtyřletého vývoje pracovalo na tomto projektu osm stovek lidí, kteří řešili každý malý detail. Výsledkem jsou údajně perfektní materiály, prvotřídní ergonomie a samozřejmě maximální pohodlí.

Genesis G90 je dlouhý 5205 mm, široký 1915 mm a vysoký 1495 mm. Rozvor náprav dosahuje na 3160 mm. Vůz používá vpředu i vzadu víceprvkové zavěšení a vždy má osmistupňovou automatickou převodovkou. Zájemci si budou moci vybrat z trojice motorů. Ten nejslabší disponuje výkonem 232 kW (315 k) a jde o šestiválec 3.8 GDI. Taková G90 (nebo podle korejského označení EQ900) umí stovku za 6,9 s.

Silnější alternativou je motor 3.3l T-GDI s výkonem 272 kW (370 k), který zrychlí na 100 km/h za 6,2 s a vrchol představuje osmiválec 5.0 GDI naladěný na 313 kW (425 k). V jeho případě je akcelerace na 100 km/h otázkou 5,7 s. V základu je nový Hyundai zadokolka, k dispozici bude ale také pohon všech kol.

Ve výbavě bude přirozeně všechno možné od adaptivního tempomatu, přes hlídání jízdních pruhů, až po asistent pro jízdu po dálnicích (mělo by jít o autonomní řízení) nebo systém, který automatický nastaví sedadlo, volant, zpětná zrcátka a head-up displej podle těla řidiče. Některé věci ovšem budou dostupné pouze pro korejský trh. 

Značka Genesis představuje svůj první model: G90

gen_02.jpgG90.2.jpggen_06.jpggen_03.jpggen_04.jpggen_07.jpggen_08.jpggen_10.jpggen_11.jpggen_14.jpggen_01.jpg

Hyundai

Výroba automobilů je u jihokorejského Hyundaie jen jednou z částí rozsáhlého, především strojírenského zaměření. Společnost byla založena v roce 1947. V roce 1998 koupila značku Kia.

Hyundai i10Hyundai i20Hyundai i30Hyundai i40Hyundai KonaHyundai TucsonHyundai NexoHyundai Sante FeHyundai GenesisHyundai IONIQ

Doporučujeme

Články odjinud