Vlajková loď luxusní divize automobilky Toyota má v současné době jen dva typy pohonných jednotek.
Toyota vážně uvažuje nad možností rozšířit nabídku pohonných jednotek v aktuální generaci Lexusu LS. Tato limuzína se v současnosti prodává buď se zážehovým šestiválcem (3,5 litru) s výkonem 310 kW, nebo s hybridním soustrojím o stejném základu.
Podle informací, které zveřejnila australská verze GoAuto, v úvahu pro nejdražší model automobilky Lexus připadají plug-in hybrid, čistě elektrická verze, nebo dokonce vůz s pohonem pomocí vodíkových palivových článků.
Tato verze vůbec není nepravděpodobná. Už proto, že Toyota tuto technologii využívá ve voze Mirai, a také proto, že loni v létě představila koncepční sedan LS-FC. Vůz disponoval pohonem všech kol. Palivové články byly zabudované do zadní části vozu, řídící jednotky se nacházely vpředu a vodíkové nádrže konstruktéři uspořádali do tvaru písmene T.
Technické parametry tehdy Toyota nezveřejnila, nicméně je jisté, že výkon elektromotorů by musel být o poznání větší, než je 114 kW v Mirai. Pokud se auto skutečně představí, stane se tak nejpozději do začátku olympijských her 2020, které se konají právě v Japonsku.