Školní projekt s názvem Misano ukazuje zajímavé propojení jednostopého a dvoustopého světa. Jezdit nikdy nebude, ale vypadá fantasticky.
Suzuki v současné době známe hlavně díky robustním čtyřkolkám a motocyklům. Ale v devadesátých letech vyráběla také miniaturní roadster Capuccino, poháněný tříválcovým motorem o objemu 657 cm3. Cesta automobilky se od té doby vydala zcela jiným směrem, ale studenti Evropského designérského institutu v italském Turíně si vysnili, jak by vypadal kompaktní sporťáček japonské značky v současné době. Jejich projekt nese název Misano podle závodního okruhu v italské provincii Rimini a nabízí zajímavý pohled na propojení automobilového a motocyklového světa.
Vůz má na délku čtyři metry a vysoký je pouhý jeden metr – jeho nejvyšším bodem je ochranný rám proti převrácení v zadní části. Dvoučlenná posádka sedí v tandemu za sebou jako na motorce v pravé polovině auta, levá strana slouží jako zavazadlový prostor a úložiště baterií.
Představou studentů je elektrický pohon, ale není pravděpodobné, že by vozidlo bylo osazeno nějakým hnacím ústrojím. Řízení je řešeno ovládací pákou a ne volantem. Přední světla mají linku ve tvaru písmene S podle názvu automobilky, exteriér kombinuje dramaticky působící hrany s elegantními oblinami. Čistě odvedená práce, sériová výroba je ale vyloučena.
Suzuki je japonský výrobce automobilů a motocyklů. Michio Suzuki založil v roce 1909 společnost vyrábějící tkací stroje, první prototyp automobilu vznikl až v roce 1937.
Suzuki má své továrny i v Indii, Pákistánu nebo Maďarsku, spolupracuje s řadou automobilek.
Suzuki Ignis • Suzuki Swift • Suzuki Vitara • Suzuki S-Cross