Po dubnovém představení  čínského Volkswagenu ID.6  se na tamní trh dere i jeho konstrukční sourozenec od Audi. Veřejnosti se tak oficiálně ukázalo produkční SUV Q5 e-tron, na jehož příchod lákal na autosalonu v Šanghaji maskovaný koncept. | Audi Q5 e-tron Zdroj: Audi

Po dubnovém představení čínského Volkswagenu ID.6 se na tamní trh dere i jeho konstrukční sourozenec od Audi. Veřejnosti se tak oficiálně ukázalo produkční SUV Q5 e-tron, na jehož příchod lákal na autosalonu v Šanghaji maskovaný koncept. | Audi Q5 e-tron | Zdroj: Audi

I přes označení Q5 má však čínská novinka jen málo společného s SUV známým u nás v Evropě. | Audi Q5 e-tron Zdroj: Audi

I přes označení Q5 má však čínská novinka jen málo společného s SUV známým u nás v Evropě. | Audi Q5 e-tron | Zdroj: Audi

Na platformě MEB tak přijíždí Q5 e-tron jako SUV se třemi řadami sedadel a identickým rozvorem 2965 mm i celkovou délkou 4876 mm jako zmíněný VW ID.6. | Audi Q5 e-tron Zdroj: Audi

Na platformě MEB tak přijíždí Q5 e-tron jako SUV se třemi řadami sedadel a identickým rozvorem 2965 mm i celkovou délkou 4876 mm jako zmíněný VW ID.6. | Audi Q5 e-tron | Zdroj: Audi

Pro srovnání, evropské Audi Q5 používá základ MLB evo, má rozvor 2819 mm, je dlouhé 4648 mm a po stránce elektrifikace nabízí maximálně plug-in hybridní ústrojí. | Audi Q5 e-tron Zdroj: Audi

Pro srovnání, evropské Audi Q5 používá základ MLB evo, má rozvor 2819 mm, je dlouhé 4648 mm a po stránce elektrifikace nabízí maximálně plug-in hybridní ústrojí. | Audi Q5 e-tron | Zdroj: Audi

Exteriérovým designem novinka od Audi nepřekvapuje a pokračuje na vlně ostatních elektrických modelů značky. Stejným způsobem je zařízen i interiér elektromobilu, připomínající  menší Q4 e-tron . | Audi Q5 e-tron Zdroj: Audi

Exteriérovým designem novinka od Audi nepřekvapuje a pokračuje na vlně ostatních elektrických modelů značky. Stejným způsobem je zařízen i interiér elektromobilu, připomínající menší Q4 e-tron. | Audi Q5 e-tron | Zdroj: Audi

Kromě zmíněné sedmimístné konfigurace nabídne čínské Audi také možnost šestimístné kabiny s dvojicí samostatných křesel v druhé řadě. | Audi Q5 e-tron Zdroj: Audi

Kromě zmíněné sedmimístné konfigurace nabídne čínské Audi také možnost šestimístné kabiny s dvojicí samostatných křesel v druhé řadě. | Audi Q5 e-tron | Zdroj: Audi

Stejně jako u ID.6 dojde u Audi Q5 e-tron na specifikaci s jedním či dvěma elektromotory (pro pohon všech kol). Značka zatím nepotvrzuje oficiální varianty, základem má být každopádně verze s pohonem zadních kol a výkonem 132 kW (180 koní). | Audi Q5 e-tron Zdroj: Audi

Stejně jako u ID.6 dojde u Audi Q5 e-tron na specifikaci s jedním či dvěma elektromotory (pro pohon všech kol). Značka zatím nepotvrzuje oficiální varianty, základem má být každopádně verze s pohonem zadních kol a výkonem 132 kW (180 koní). | Audi Q5 e-tron | Zdroj: Audi

Mluví se taky o výkonnější specifikaci se 150 kW (204 koní), zatímco s pohonem všech kol by mělo SUV nabídnout systémových 225 kW (306 k). | Audi Q5 e-tron Zdroj: Audi

Mluví se taky o výkonnější specifikaci se 150 kW (204 koní), zatímco s pohonem všech kol by mělo SUV nabídnout systémových 225 kW (306 k). | Audi Q5 e-tron | Zdroj: Audi

Přesné kombinace s různými kapacitami baterií (nejspíš 58, 77 či dokonce 83,4 kWh) Audi teprve upřesní, stejně jako hodnoty dojezdu. | Audi Q5 e-tron Zdroj: Audi

Přesné kombinace s různými kapacitami baterií (nejspíš 58, 77 či dokonce 83,4 kWh) Audi teprve upřesní, stejně jako hodnoty dojezdu. | Audi Q5 e-tron | Zdroj: Audi

Německá automobilka tedy pokračuje v rozšiřování portfolia elektrických modelů nejen v Evropě, kde nás v nejbližší době čeká například  Q6 e-tron , sourozenec  nového elektrického Porsche Macan . | Audi Q5 e-tron Zdroj: Audi

Německá automobilka tedy pokračuje v rozšiřování portfolia elektrických modelů nejen v Evropě, kde nás v nejbližší době čeká například Q6 e-tron, sourozenec nového elektrického Porsche Macan. | Audi Q5 e-tron | Zdroj: Audi

| Audi Q5 e-tron Zdroj: Audi

| Audi Q5 e-tron | Zdroj: Audi

| Audi Q5 e-tron Zdroj: Audi

| Audi Q5 e-tron | Zdroj: Audi

| Audi Q5 e-tron Zdroj: Audi

| Audi Q5 e-tron | Zdroj: Audi

| Audi Q5 e-tron Zdroj: Audi

| Audi Q5 e-tron | Zdroj: Audi

| Audi Q5 e-tron Zdroj: Audi

| Audi Q5 e-tron | Zdroj: Audi

| Audi Q5 e-tron Zdroj: Audi

| Audi Q5 e-tron | Zdroj: Audi

| Audi Q5 e-tron Zdroj: Audi

| Audi Q5 e-tron | Zdroj: Audi

| Audi Q5 e-tron Zdroj: Audi

| Audi Q5 e-tron | Zdroj: Audi

| Audi Q5 e-tron Zdroj: Audi

| Audi Q5 e-tron | Zdroj: Audi

| Audi Q5 e-tron Zdroj: Audi

| Audi Q5 e-tron | Zdroj: Audi

| Audi Q5 e-tron Zdroj: Audi

| Audi Q5 e-tron | Zdroj: Audi

| Audi Q5 e-tron Zdroj: Audi

| Audi Q5 e-tron | Zdroj: Audi

| Audi Q5 e-tron Zdroj: Audi

| Audi Q5 e-tron | Zdroj: Audi

I přes označení Q5 má však čínská novinka jen málo společného s SUV známým u nás v Evropě. | Audi Q5 e-tron Zdroj: Audi
Na platformě MEB tak přijíždí Q5 e-tron jako SUV se třemi řadami sedadel a identickým rozvorem 2965 mm i celkovou délkou 4876 mm jako zmíněný VW ID.6. | Audi Q5 e-tron Zdroj: Audi
Pro srovnání, evropské Audi Q5 používá základ MLB evo, má rozvor 2819 mm, je dlouhé 4648 mm a po stránce elektrifikace nabízí maximálně plug-in hybridní ústrojí. | Audi Q5 e-tron Zdroj: Audi
Exteriérovým designem novinka od Audi nepřekvapuje a pokračuje na vlně ostatních elektrických modelů značky. Stejným způsobem je zařízen i interiér elektromobilu, připomínající  menší Q4 e-tron . | Audi Q5 e-tron Zdroj: Audi
23
Fotogalerie

Nové Audi Q5 e-tron odhaleno. O další verzi známého evropského SUV ale nejde

Známé označení představuje na čínském trhu o dost prostornější SUV bez příbuznosti k evropskému modelu.

Po dubnovém představení čínského Volkswagenu ID.6 se na tamní trh dere i jeho konstrukční sourozenec od Audi. Veřejnosti se tak oficiálně ukázalo produkční SUV Q5 e-tron, na jehož příchod lákal na autosalonu v Šanghaji maskovaný koncept. I přes označení Q5 má však čínská novinka jen málo společného s SUV známým u nás v Evropě.

Na platformě MEB tak přijíždí Q5 e-tron jako SUV se třemi řadami sedadel a identickým rozvorem 2965 mm i celkovou délkou 4876 mm jako zmíněný VW ID.6. Pro srovnání, evropské Audi Q5 používá základ MLB evo, má rozvor 2819 mm, je dlouhé 4648 mm a po stránce elektrifikace nabízí maximálně plug-in hybridní ústrojí.  

Exteriérovým designem novinka od Audi nepřekvapuje a pokračuje na vlně ostatních elektrických modelů značky. Stejným způsobem je zařízen i interiér elektromobilu, připomínající menší Q4 e-tron. Kromě zmíněné sedmimístné konfigurace nabídne čínské Audi také možnost šestimístné kabiny s dvojicí samostatných křesel v druhé řadě.

Stejně jako u ID.6 dojde u Audi Q5 e-tron na specifikaci s jedním či dvěma elektromotory (pro pohon všech kol). Značka zatím nepotvrzuje oficiální varianty, základem má být každopádně verze s pohonem zadních kol a výkonem 132 kW (180 koní). Mluví se taky o výkonnější specifikaci se 150 kW (204 koní), zatímco s pohonem všech kol by mělo SUV nabídnout systémových 225 kW (306 k). Přesné kombinace s různými kapacitami baterií (nejspíš 58, 77 či dokonce 83,4 kWh) Audi teprve upřesní, stejně jako hodnoty dojezdu.

Německá automobilka tedy pokračuje v rozšiřování portfolia elektrických modelů nejen v Evropě, kde nás v nejbližší době čeká například Q6 e-tron, sourozenec nového elektrického Porsche Macan.  

Audi Q5

Audi Q5 je střední SUV od německého výrobce. V základním provedení se vyrábí s motorem 2,0 TDI s výkonem 110 kW a pohonem předních kol, ostatní verze mají pohon všech čtyř kol quattro a sedmistupňovou automatickou převodovku S tronic. Audi Q5 se vyrábí v Mexiku.

Ceny a výbava • Facelift 2020 • Hybridní Audi Q5 • Minitest Audi Q5 3.0 TDI quattro

Doporučujeme

Články odjinud