Škoda Favorit Sport line  se představila v roce 1992 a podařilo se jí udělat z nevýrazného vozu sportovně vyhlížející parádu. Kouzlo novinky spočívalo v unikátním červeném laku, který jiná škodovka mít nemohla.  Zdroj: Ráj veteránů

Škoda Favorit Sport line se představila v roce 1992 a podařilo se jí udělat z nevýrazného vozu sportovně vyhlížející parádu. Kouzlo novinky spočívalo v unikátním červeném laku, který jiná škodovka mít nemohla.  | Zdroj: Ráj veteránů

K tomu přibalila i zadní spoiler, cool nápisy na zadním sloupku, přední mlhovky s ochranou mřížkou či kouřové zadní svítilny. Zdroj: Ráj veteránů

K tomu přibalila i zadní spoiler, cool nápisy na zadním sloupku, přední mlhovky s ochranou mřížkou či kouřové zadní svítilny. | Zdroj: Ráj veteránů

Aby toho nebylo málo, stál vůz na hliníkových 13palcových kolech, měl pěknou výfukovou koncovku a uvnitř zase autorádio značky  Blaupunkt  a sedadla s vyšším bočním vedením a unikátním vzorem.  Zdroj: Ráj veteránů

Aby toho nebylo málo, stál vůz na hliníkových 13palcových kolech, měl pěknou výfukovou koncovku a uvnitř zase autorádio značky Blaupunkt a sedadla s vyšším bočním vedením a unikátním vzorem.  | Zdroj: Ráj veteránů

Na tu dobu prostě paráda, ale Škoda si to všechno nechala zaplatit. Škoda Favorit Sport line stála nová  189.900 Kčs . Zdroj: Ráj veteránů

Na tu dobu prostě paráda, ale Škoda si to všechno nechala zaplatit. Škoda Favorit Sport line stála nová 189.900 Kčs. | Zdroj: Ráj veteránů

Dnes je tato výbava jednou z těch nejcennějších a ceny ojetin umí kolikrát protočit panenky. Není to tak dlouho, co se jeden zachovalý kousek prodával za dvě stě tisíc korun. Zdroj: Ráj veteránů

Dnes je tato výbava jednou z těch nejcennějších a ceny ojetin umí kolikrát protočit panenky. Není to tak dlouho, co se jeden zachovalý kousek prodával za dvě stě tisíc korun. | Zdroj: Ráj veteránů

Vysoká cena za tuto verzi je dána i tím, že se jich vyrobilo jen 3001 kusů. Nyní je na prodej další, ovšem jeho cena je o dost „zdravější“. Zdroj: Ráj veteránů

Vysoká cena za tuto verzi je dána i tím, že se jich vyrobilo jen 3001 kusů. Nyní je na prodej další, ovšem jeho cena je o dost „zdravější“. | Zdroj: Ráj veteránů

Konkrétně se jedná o exportní kus do Francie, který má najeto 125 tisíc kilometrů. Do České republiky byl zpět dovezený v roce 1998. Aktuálně je po velkém servisu.  Zdroj: Ráj veteránů

Konkrétně se jedná o exportní kus do Francie, který má najeto 125 tisíc kilometrů. Do České republiky byl zpět dovezený v roce 1998. Aktuálně je po velkém servisu.  | Zdroj: Ráj veteránů

Má za sebou výměnu oleje, rozvodů, brzd i ložisek. Dokonce i centrální zamykání, které bylo tehdy také součástí výbavy, je stále funkční. Zdroj: Ráj veteránů

Má za sebou výměnu oleje, rozvodů, brzd i ložisek. Dokonce i centrální zamykání, které bylo tehdy také součástí výbavy, je stále funkční. | Zdroj: Ráj veteránů

Prodejce z Vyškova vůz prodává za  149.990 Kč . Při pohledu na ceny těchto verzí je to více než férové, protože řada jiných majitelů se nebojí vůz dost nadhodnotit. Zdroj: Ráj veteránů

Prodejce z Vyškova vůz prodává za 149.990 Kč. Při pohledu na ceny těchto verzí je to více než férové, protože řada jiných majitelů se nebojí vůz dost nadhodnotit. | Zdroj: Ráj veteránů

Následující fotografie pocházejí ze staršího článku o voze. Škodu Favorit Sport line pohání třináctistovka OHV o výkonu 43 kW a s točivým momentem 94 N.m. Uměl jet 140 km/h. Opravdový sporťák to tedy nebyl, ale parády tehdy nadělal... Foto: Eliška Hlavičková

Následující fotografie pocházejí ze staršího článku o voze. Škodu Favorit Sport line pohání třináctistovka OHV o výkonu 43 kW a s točivým momentem 94 N.m. Uměl jet 140 km/h. Opravdový sporťák to tedy nebyl, ale parády tehdy nadělal... | Foto: Eliška Hlavičková

| Škoda Favorit Sport line Foto: Eliška Hlavičková

| Škoda Favorit Sport line | Foto: Eliška Hlavičková

| Škoda Favorit Sport line Foto: Eliška Hlavičková

| Škoda Favorit Sport line | Foto: Eliška Hlavičková

| Škoda Favorit Sport line Foto: Eliška Hlavičková

| Škoda Favorit Sport line | Foto: Eliška Hlavičková

| Škoda Favorit Sport line Foto: Eliška Hlavičková

| Škoda Favorit Sport line | Foto: Eliška Hlavičková

| Škoda Favorit Sport line Foto: Eliška Hlavičková

| Škoda Favorit Sport line | Foto: Eliška Hlavičková

| Škoda Favorit Sport line Foto: Eliška Hlavičková

| Škoda Favorit Sport line | Foto: Eliška Hlavičková

| Škoda Favorit Sport line Foto: Eliška Hlavičková

| Škoda Favorit Sport line | Foto: Eliška Hlavičková

| Škoda Favorit Sport line Foto: Eliška Hlavičková

| Škoda Favorit Sport line | Foto: Eliška Hlavičková

| Škoda Favorit Sport line Foto: Eliška Hlavičková

| Škoda Favorit Sport line | Foto: Eliška Hlavičková

K tomu přibalila i zadní spoiler, cool nápisy na zadním sloupku, přední mlhovky s ochranou mřížkou či kouřové zadní svítilny. Zdroj: Ráj veteránů
Aby toho nebylo málo, stál vůz na hliníkových 13palcových kolech, měl pěknou výfukovou koncovku a uvnitř zase autorádio značky  Blaupunkt  a sedadla s vyšším bočním vedením a unikátním vzorem.  Zdroj: Ráj veteránů
Na tu dobu prostě paráda, ale Škoda si to všechno nechala zaplatit. Škoda Favorit Sport line stála nová  189.900 Kčs . Zdroj: Ráj veteránů
Dnes je tato výbava jednou z těch nejcennějších a ceny ojetin umí kolikrát protočit panenky. Není to tak dlouho, co se jeden zachovalý kousek prodával za dvě stě tisíc korun. Zdroj: Ráj veteránů
19
Fotogalerie

Na prodej je vzácná Škoda Favorit Sport line. Je v super stavu a za férovou cenu

Vzácný lidový sporťák, tedy alespoň vzhledem. Asi nejvíc cool verze Škody Favorit se občas objeví na prodej. Teď je tu další kousek.

Škoda Favorit Sport line se představila v roce 1992 a podařilo se jí udělat z nevýrazného vozu sportovně vyhlížející parádu. Kouzlo novinky spočívalo v unikátním červeném laku, který jiná škodovka mít nemohla. K tomu přibalila i zadní spoiler, cool nápisy na zadním sloupku, přední mlhovky s ochranou mřížkou či kouřové zadní svítilny.

Aby toho nebylo málo, stál vůz na hliníkových 13palcových kolech, měl pěknou výfukovou koncovku a uvnitř zase autorádio značky Blaupunkt a sedadla s vyšším bočním vedením a unikátním vzorem. Na tu dobu prostě paráda, ale Škoda si to všechno nechala zaplatit. Škoda Favorit Sport line stála nová 189.900 Kčs.

Dnes je tato výbava jednou z těch nejcennějších a ceny ojetin umí kolikrát protočit panenky. Není to tak dlouho, co se jeden zachovalý kousek prodával za dvě stě tisíc korun. Vysoká cena za tuto verzi je dána i tím, že se jich vyrobilo jen 3001 kusů. Nyní je na prodej další, ovšem jeho cena je o dost „zdravější“.

Konkrétně se jedná o exportní kus do Francie, který má najeto 125 tisíc kilometrů. Do České republiky byl zpět dovezený v roce 1998. Aktuálně je po velkém servisu. Má za sebou výměnu oleje, rozvodů, brzd i ložisek. Dokonce i centrální zamykání, které bylo tehdy také součástí výbavy, je stále funkční.

Prodejce z Vyškova vůz prodává za 149.990 Kč. Při pohledu na ceny těchto verzí je to více než férové, protože řada jiných majitelů se nebojí vůz dost nadhodnotit. Škodu Favorit Sport line pohání třináctistovka OHV o výkonu 43 kW a s točivým momentem 94 N.m. Uměl jet 140 km/h. Opravdový sporťák to tedy nebyl, ale parády tehdy nadělal...

Inzerát najdete zde.

Škoda Favorit Sport line: Nadstandardní výbava

  • speciální lak - červeň Sport line
  • zadní spoiler
  • nápisy na zadním sloupku a ozdobné dveřní lišty
  • 13palcové hliníkové disky kol
  • přední mlhovky s ochrannou mřížkou
  • kouřové zadní svítilny a středový reflexní panel
  • boční lišty a černá fólie na středním sloupku
  • výfuková koncovka
  • centrální zamykání
  • rádio Blaupunkt Boston
  • specifické potahy sedadel a dveřních výplní
  • uzamykatelná příruční schránka
  • oranžové ukazatele kontrolních přístrojů
  • ostřikovače světlometů

Škoda

Škoda Auto je největší česká automobilka. Vychází ze společnosti Laurin & Klement založené v roce 1895, od roku 1990 je součástí skupiny Volkswagen Group.

Škoda Fabia • Škoda ScalaŠkoda Rapid • Škoda Octavia  Škoda Superb • Škoda Yeti • Škoda Kodiaq • Škoda Citigo • Škoda Kamiq • Škoda Karoq • Škoda Enyaq iV

Doporučujeme

Články odjinud