Kolegové z webu km77.com otestovali model Vitary s mild hybridním ústrojím a pohonem všech kol AllGrip. Zdroj: km77.com

Kolegové z webu km77.com otestovali model Vitary s mild hybridním ústrojím a pohonem všech kol AllGrip. | Zdroj: km77.com

To znamená s přeplňovaným motorem 1.4, doplněným 48V mild hybridním startér generátorem. Výkon činí 95 kW (129 k) a maximem točivého momentu je 235 Nm. Zdroj: km77.com

To znamená s přeplňovaným motorem 1.4, doplněným 48V mild hybridním startér generátorem. Výkon činí 95 kW (129 k) a maximem točivého momentu je 235 Nm. | Zdroj: km77.com

Při slalomu ochotně měnila směr a dle dojmů testovacího pilota se obecně chovala velmi předvídatelně a bezpečně. Podíl na tom dle novinářů z km77.com má pohon všech kol a celková vyváženost vozu, díky nimž se při jízdě na čas Suzuki vyrovnalo například BMW i4 eDrive40 nebo Lexusu NX 350h 4WD F Sport. Zdroj: km77.com

Při slalomu ochotně měnila směr a dle dojmů testovacího pilota se obecně chovala velmi předvídatelně a bezpečně. Podíl na tom dle novinářů z km77.com má pohon všech kol a celková vyváženost vozu, díky nimž se při jízdě na čas Suzuki vyrovnalo například BMW i4 eDrive40 nebo Lexusu NX 350h 4WD F Sport. | Zdroj: km77.com

Sebevědomě si Vitara počínala i při losím testu, kde dostala pochvalu za rychlé řízení a dobře potlačené náklony. Při nejúspěšnějším pokusu v nejvyšší naměřené nájezdové rychlosti sice záď lehce vybočila ze stopy, ale neměla tendenci se dále přetáčet a negativně ovlivňovat řiditelnost či bezpečnost. Zdroj: km77.com

Sebevědomě si Vitara počínala i při losím testu, kde dostala pochvalu za rychlé řízení a dobře potlačené náklony. Při nejúspěšnějším pokusu v nejvyšší naměřené nájezdové rychlosti sice záď lehce vybočila ze stopy, ale neměla tendenci se dále přetáčet a negativně ovlivňovat řiditelnost či bezpečnost. | Zdroj: km77.com

Ve shrnutí se kolegům líbilo, že ač jde o SUV, řídí se jako „normální“ auto a podvozkově zvládá velmi náročné podmínky. Zdroj: km77.com

Ve shrnutí se kolegům líbilo, že ač jde o SUV, řídí se jako „normální“ auto a podvozkově zvládá velmi náročné podmínky. | Zdroj: km77.com

To znamená s přeplňovaným motorem 1.4, doplněným 48V mild hybridním startér generátorem. Výkon činí 95 kW (129 k) a maximem točivého momentu je 235 Nm. Zdroj: km77.com
Při slalomu ochotně měnila směr a dle dojmů testovacího pilota se obecně chovala velmi předvídatelně a bezpečně. Podíl na tom dle novinářů z km77.com má pohon všech kol a celková vyváženost vozu, díky nimž se při jízdě na čas Suzuki vyrovnalo například BMW i4 eDrive40 nebo Lexusu NX 350h 4WD F Sport. Zdroj: km77.com
Sebevědomě si Vitara počínala i při losím testu, kde dostala pochvalu za rychlé řízení a dobře potlačené náklony. Při nejúspěšnějším pokusu v nejvyšší naměřené nájezdové rychlosti sice záď lehce vybočila ze stopy, ale neměla tendenci se dále přetáčet a negativně ovlivňovat řiditelnost či bezpečnost. Zdroj: km77.com
Ve shrnutí se kolegům líbilo, že ač jde o SUV, řídí se jako „normální“ auto a podvozkově zvládá velmi náročné podmínky. Zdroj: km77.com
5
Fotogalerie

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet Hybrid v losím testu překvapilo stabilitou. Eko pneumatikám navzdory

Japonská hybridní čtyřkolka prošla zkouškou extrémních manévrů. Výsledek? Vedla si opravdu dobře!

Do tradičního testu jízdních vlastností, který provádějí španělští kolegové z webu km77.com, zavítal aktuální model Vitary s mild-hybridním ústrojím a pohonem všech kol AllGrip. To znamená s přeplňovaným motorem 1.4 BoosterJet, doplněným 48V mild-hybridním startér generátorem. Výkon činí 95 kW (129 k) a maximem točivého momentu je 235 Nm. Testovaný vůz měl obuty pneumatiky Continental EcoContact 5 v rozměru 215/55 R17 – tedy pryže s nižším valivým odporem kvůli menší spotřebě, což se může negativně projevit na přilnavosti. Jak se ukázalo, Vitara s nimi neměla sebemenší problém.

Při slalomu Vitara ochotně měnila směr a dle dojmů testovacího pilota se obecně chovala velmi předvídatelně a bezpečně. Podíl na tom dle novinářů z km77.com má pohon všech kol a celková vyváženost vozu, díky nimž se při jízdě na čas Suzuki vyrovnalo například BMW i4 eDrive40 nebo Lexusu NX 350h 4WD F Sport.

Sebevědomě si Vitara počínala i při losím testu, kde dostala pochvalu za rychlé řízení a dobře potlačené náklony. Při nejúspěšnějším pokusu v nejvyšší naměřené nájezdové rychlosti sice záď lehce vybočila ze stopy, ale neměla tendenci se dále přetáčet a negativně ovlivňovat řiditelnost či bezpečnost. Ve shrnutí se kolegům líbilo, že ač jde o SUV, řídí se jako „normální“ auto a podvozkově zvládá velmi náročné podmínky.

Suzuki

Suzuki je japonský výrobce automobilů a motocyklů. Michio Suzuki založil v roce 1909 společnost vyrábějící tkací stroje, první prototyp automobilu vznikl až v roce 1937.

Suzuki má své továrny i v Indii, Pákistánu nebo Maďarsku, spolupracuje s řadou automobilek.

Suzuki Ignis • Suzuki Swift • Suzuki Vitara • Suzuki S-Cross

Doporučujeme

Články odjinud