Zhruba sedm měsíců po premiéře  nového elektrického Fiatu 500e  přichází italská značka s další karosářskou variantou, která má městskému vozítku zajistit o něco praktičtější schopnosti. | Fiat 500e 3+1 Zdroj: Fiat

Zhruba sedm měsíců po premiéře nového elektrického Fiatu 500e přichází italská značka s další karosářskou variantou, která má městskému vozítku zajistit o něco praktičtější schopnosti. | Fiat 500e 3+1 | Zdroj: Fiat

Novinka označená 500e 3+1 vlastně zcela popisuje myšlení Fiatu. K původním třem dveřím modelu totiž inženýři přidali jedny malé dveře na straně spolujezdce, ano pouze tam. | Fiat 500e 3+1 Zdroj: Fiat

Novinka označená 500e 3+1 vlastně zcela popisuje myšlení Fiatu. K původním třem dveřím modelu totiž inženýři přidali jedny malé dveře na straně spolujezdce, ano pouze tam. | Fiat 500e 3+1 | Zdroj: Fiat

Rozměry elektrické „pětistovky“ se nemění, konfigurace interiéru je rovněž identická, pouze tedy verze 3+1 zajišťuje ze strany spolujezdce snazší přístup na druhou řadu sedadel. | Fiat 500e 3+1 Zdroj: Fiat

Rozměry elektrické „pětistovky“ se nemění, konfigurace interiéru je rovněž identická, pouze tedy verze 3+1 zajišťuje ze strany spolujezdce snazší přístup na druhou řadu sedadel. | Fiat 500e 3+1 | Zdroj: Fiat

Otevírání je řešeno stejně jako například u Mazdy RX-8, kdy se dveře otevírají proti sobě. Fiat říká, že praktičtější verze je zaměřena na rodiny a jednoduše lidi, kteří mají během dne plno věci k zařizování. | Fiat 500e 3+1 Zdroj: Fiat

Otevírání je řešeno stejně jako například u Mazdy RX-8, kdy se dveře otevírají proti sobě. Fiat říká, že praktičtější verze je zaměřena na rodiny a jednoduše lidi, kteří mají během dne plno věci k zařizování. | Fiat 500e 3+1 | Zdroj: Fiat

Ačkoliv přidávají vozu dalších 30 kg navíc, podle automobilky nemají extra dveře elektrickému Fiatu zasahovat do jízdních vlastností ani zvyšovat jeho spotřebu elektřiny. | Fiat 500e 3+1 Zdroj: Fiat

Ačkoliv přidávají vozu dalších 30 kg navíc, podle automobilky nemají extra dveře elektrickému Fiatu zasahovat do jízdních vlastností ani zvyšovat jeho spotřebu elektřiny. | Fiat 500e 3+1 | Zdroj: Fiat

Pohonné ústrojí zůstává beze změn, takže i 500e 3+1 pohání jeden elektromotor o síle 87 kW (118 koní), který pracuje s bateriovým modulem o kapacitě 42 kWh, zajišťující dojezd až 320 km (WLTP). | Fiat 500e 3+1 Zdroj: Fiat

Pohonné ústrojí zůstává beze změn, takže i 500e 3+1 pohání jeden elektromotor o síle 87 kW (118 koní), který pracuje s bateriovým modulem o kapacitě 42 kWh, zajišťující dojezd až 320 km (WLTP). | Fiat 500e 3+1 | Zdroj: Fiat

Společně s uvedením varianty 3+1 nicméně Fiat rozšiřuje nabídku elektromobilu o další specifikaci ústrojí. | Fiat 500e 3+1 Zdroj: Fiat

Společně s uvedením varianty 3+1 nicméně Fiat rozšiřuje nabídku elektromobilu o další specifikaci ústrojí. | Fiat 500e 3+1 | Zdroj: Fiat

Základem 500e bude tedy nyní verze Action s elektromotorem o výkonu 70 kW (95 koní) a menší baterií o kapacitě 23,8kWh pro dojezd okolo 180 km. | Fiat 500e 3+1 Zdroj: Fiat

Základem 500e bude tedy nyní verze Action s elektromotorem o výkonu 70 kW (95 koní) a menší baterií o kapacitě 23,8kWh pro dojezd okolo 180 km. | Fiat 500e 3+1 | Zdroj: Fiat

| Fiat 500e 3+1 Zdroj: Fiat

| Fiat 500e 3+1 | Zdroj: Fiat

| Fiat 500e 3+1 Zdroj: Fiat

| Fiat 500e 3+1 | Zdroj: Fiat

| Fiat 500e 3+1 Zdroj: Fiat

| Fiat 500e 3+1 | Zdroj: Fiat

| Fiat 500e 3+1 Zdroj: Fiat

| Fiat 500e 3+1 | Zdroj: Fiat

| Fiat 500e 3+1 Zdroj: Fiat

| Fiat 500e 3+1 | Zdroj: Fiat

| Fiat 500e 3+1 Zdroj: Fiat

| Fiat 500e 3+1 | Zdroj: Fiat

| Fiat 500e 3+1 Zdroj: Fiat

| Fiat 500e 3+1 | Zdroj: Fiat

| Fiat 500e 3+1 Zdroj: Fiat

| Fiat 500e 3+1 | Zdroj: Fiat

Novinka označená 500e 3+1 vlastně zcela popisuje myšlení Fiatu. K původním třem dveřím modelu totiž inženýři přidali jedny malé dveře na straně spolujezdce, ano pouze tam. | Fiat 500e 3+1 Zdroj: Fiat
Rozměry elektrické „pětistovky“ se nemění, konfigurace interiéru je rovněž identická, pouze tedy verze 3+1 zajišťuje ze strany spolujezdce snazší přístup na druhou řadu sedadel. | Fiat 500e 3+1 Zdroj: Fiat
Otevírání je řešeno stejně jako například u Mazdy RX-8, kdy se dveře otevírají proti sobě. Fiat říká, že praktičtější verze je zaměřena na rodiny a jednoduše lidi, kteří mají během dne plno věci k zařizování. | Fiat 500e 3+1 Zdroj: Fiat
Ačkoliv přidávají vozu dalších 30 kg navíc, podle automobilky nemají extra dveře elektrickému Fiatu zasahovat do jízdních vlastností ani zvyšovat jeho spotřebu elektřiny. | Fiat 500e 3+1 Zdroj: Fiat
16
Fotogalerie

Nový Fiat 500e 3+1 je o chlup praktičtější. Dostal extra dveře na straně spolujezdce

Přidejte malá dvířka na straně spolujezdce a praktičtější „pětistovka“ je na světě. Skvělý nápad?

Zhruba sedm měsíců po premiéře nového elektrického Fiatu 500e přichází italská značka s další karosářskou variantou, která má městskému vozítku zajistit o něco praktičtější schopnosti. Novinka označená 500e 3+1 vlastně zcela popisuje myšlení Fiatu. K původním třem dveřím modelu totiž inženýři přidali jedny malé dveře na straně spolujezdce, ano pouze tam.

Rozměry elektrické „pětistovky“ se nemění, konfigurace interiéru je rovněž identická, pouze tedy verze 3+1 zajišťuje ze strany spolujezdce snazší přístup na druhou řadu sedadel. Otevírání je řešeno stejně jako například u Mazdy RX-8, kdy se dveře otevírají proti sobě. Fiat říká, že praktičtější verze je zaměřena na rodiny a jednoduše lidi, kteří mají během dne plno věci k zařizování.

Ačkoliv přidávají vozu dalších 30 kg navíc, podle automobilky nemají extra dveře elektrickému Fiatu zasahovat do jízdních vlastností ani zvyšovat jeho spotřebu elektřiny. Pohonné ústrojí zůstává beze změn, takže i 500e 3+1 pohání jeden elektromotor o síle 87 kW (118 koní), který pracuje s bateriovým modulem o kapacitě 42 kWh, zajišťující dojezd až 320 km (WLTP).

Společně s uvedením varianty 3+1 nicméně Fiat rozšiřuje nabídku elektromobilu o další specifikaci ústrojí. Základem 500e bude tedy nyní verze Action s elektromotorem o výkonu 70 kW (95 koní) a menší baterií o kapacitě 23,8kWh pro dojezd okolo 180 km.

Fiat 500

Fiat 500 je ikonou v portfoliu italského výrobce. Na trhu je už od 50. let minulého století, kdy pomohl motorizovat Itálii. Poté se výroba na pár let přerušila a Fiat 500 se vrátil na trh v roce 2007. Od té doby svým designem okouzluje především řidičky a pravidelně přichází s limitovanými edicemi.

Test Fiat 500 1.2 8v Collezione • Hybridní Fiat 500 • Elektromobil

Doporučujeme

Články odjinud