Nejvýkonnější tovární Charger všech dob je důstojným rozloučením s legendou. Dostane se pouze na 300 vyvolených.
Máme zde další pokračování rozlučkové série Last call, díky níž se Dodge loučí se svým výkonným sedanem Charger a kupé Challenger. Stejně jako u předchozích speciálů i zde vzpomíná na svou historii – konkrétně na závodníka Williama Robinsona, který v šedesátých a sedmdesátých letech minulého století řádil na sprintových drahách s Chargerem jménem King Daytona.
Vůz vychází z modelu SRT Hellcat Redeye Widebody s rozšířenými blatníky, v nichž najdeme 20“ kola Satin Carbon Warp Speed. Oranžový lak Go Mango je na zádi ozvláštněn tmavým polepem s označením modelu a černým křidélkem.
Pod kapotou najdeme kompresorem přeplňovaný osmiválec s objemem 6,2 litru z Challengeru Super Stock. Ten na zadní kola skrze osmistupňový automat posílá 602 kW (818 k). Konkrétní jízdní výkony automobilka neuvedla, ale o chlup slabší model Redeye zdolal 96 km/h za 3,6 sekundy a rozjel se až na 327 km/h. Krocení rychlosti má na starost brzdový systém Brembo s oranžově lakovanými třmeny. Další vůz ze série Last call můžeme čekat za týden.