Britové by ovšem těmto vozům řekli City car či Bubble car. Rozlišují totiž ještě kategorii pod ním, takzvané Micro car, tedy úplná vozítka na hranici pojmenování "automobil". Spadá sem například elektromobil Renault Twizy. 10 Fotogalerie Také Renault Twizy může být užitkovým automobilem Lukáš Dittrich 25. června 2013 • 6:33 U dvoumístného a velmi malého elektromobilu byste asi očekávali všechno, jen ne to, že se představí také coby užitkový automobil. Jenže Renault to vidí jinak a na světě je tak model Twizy Cargo, který obětoval prostor zadního spolujezdce a místo něj nabídne prostor pro náklad. Tedy možná by bylo přesnější napsat „náklad“. Renault dal dohromady vozítko Twizy a F1. Stovku zvládne za 6 s Lukáš Dittrich Elektromobily Twizy Cargo nabídne vzadu uzamykatelnou schránku o objemu 180 litrů. Kromě toho byste sem neměli naložit více než 75 kg. Renault vidí případné použití podobného automobilu coby expresního dopravního prostředku například pro poštu nebo třeba záchrannou službu. Další příspěvek do dubajské garáže bude velmi ekologický Lukáš Dittrich Elektromobily Francouzská „mikro-dodávka“ bude dostupná ve dvou verzích. Twizy Cargo 45 s elektromotorem o výkonu pěti koní zvládne maximálně 45 km/h a nabídne dojezd 120 km/h. Výkonnější alternativou je Twizy Cargo se sedmnácti koňovým motorem, maximální rychlostí 80 km/h a dojezdem 100 km. Foto: Renault Renault Francouzská automobilka Renault byla založena třemi bratry v roce 1899. Renault byl až do roku 1996 státní automobilka a i dnes francouzská vláda kontroluje část společnosti. Renault Scénic • Renault Clio • Renault Zoe • Renault Captur • Renault Megane • Renault Grand Scenic • Renault Kadjar Zahájit diskuzi AutoRevue.cz ElektromobilyRenaultAutoUžitková autaAutomobilUžitkový automobilMužCargoBytRenault Twizy