Rovněž Toyota přichází se zjednodušením svého loga, které se bude snadněji používat v on-line i off-line prostředí.
S podobným stylem už přišel Volkswagen, Lotus, BMW i Mini. Plastická loga s barvami končí, na scénu přichází 2D jednoduchost a univerzálnost. V tomto stylu nyní představuje pozměněné logo a písmo rovněž japonská Toyota. Nový designový jazyk bude snadno využitelný napříč všemi digitálními i fyzickými komunikačními platformami.
Změna má podle automobilky symbolizovat proměnu Toyoty z klasické automobilky ve firmu poskytující služby mobility. Taktéž chce jednotným stylem zohlednit stále různorodější klientelu využívající širší škálu produktů a služeb.
Původní emblém automobilky nicméně zůstává. Pouze se bude nově objevovat v prostém 2D formátu a bez nápisu Toyota. Nový design uplatní značka ve veškeré komunikaci, takže ho čekejte nejen v reklamách. Na samotných automobilech ovšem dosavadní plastická loga zůstávají.
Toyota dodává, že aktuálně používaná značení u jednotlivých prodejců zůstanou prozatím beze změny a budou upravena v roce 2025 v rámci nového designového konceptu. Svou vizuální identitu ale Toyota vylepšuje i novým písmem Toyota Type, značícím například jednotlivá obchodní oddělení automobilky a shrnujícím všechno do jednotného stylu (viz galerie).