S podobným stylem už přišel  Volkswagen ,  Lotus ,  BMW  i  Mini . Plastická loga s barvami končí, na scénu přichází 2D jednoduchost a univerzálnost. V tomto stylu nyní představuje pozměněné logo a písmo rovněž japonská Toyota. Zdroj: Toyota

S podobným stylem už přišel VolkswagenLotusBMW i Mini. Plastická loga s barvami končí, na scénu přichází 2D jednoduchost a univerzálnost. V tomto stylu nyní představuje pozměněné logo a písmo rovněž japonská Toyota. | Zdroj: Toyota

Nový designový jazyk bude snadno využitelný napříč všemi digitálními i fyzickými komunikačními platformami. Zdroj: Toyota

Nový designový jazyk bude snadno využitelný napříč všemi digitálními i fyzickými komunikačními platformami. | Zdroj: Toyota

Změna má podle automobilky symbolizovat proměnu Toyoty z klasické automobilky ve firmu poskytující služby mobility. Zdroj: Toyota

Změna má podle automobilky symbolizovat proměnu Toyoty z klasické automobilky ve firmu poskytující služby mobility. | Zdroj: Toyota

Taktéž chce jednotným stylem zohlednit stále různorodější klientelu využívající širší škálu produktů a služeb. Zdroj: Toyota

Taktéž chce jednotným stylem zohlednit stále různorodější klientelu využívající širší škálu produktů a služeb. | Zdroj: Toyota

Původní emblém automobilky nicméně zůstává. Pouze se bude nově objevovat v prostém 2D formátu a bez nápisu Toyota. Více v článku... Zdroj: Toyota

Původní emblém automobilky nicméně zůstává. Pouze se bude nově objevovat v prostém 2D formátu a bez nápisu Toyota. Více v článku... | Zdroj: Toyota

Nový designový jazyk bude snadno využitelný napříč všemi digitálními i fyzickými komunikačními platformami. Zdroj: Toyota
Změna má podle automobilky symbolizovat proměnu Toyoty z klasické automobilky ve firmu poskytující služby mobility. Zdroj: Toyota
Taktéž chce jednotným stylem zohlednit stále různorodější klientelu využívající širší škálu produktů a služeb. Zdroj: Toyota
Původní emblém automobilky nicméně zůstává. Pouze se bude nově objevovat v prostém 2D formátu a bez nápisu Toyota. Více v článku... Zdroj: Toyota
5
Fotogalerie

Toyota už není klasickou automobilkou. S novým logem přichází i nová identita

Rovněž Toyota přichází se zjednodušením svého loga, které se bude snadněji používat v on-line i off-line prostředí.

S podobným stylem už přišel Volkswagen, Lotus, BMW i Mini. Plastická loga s barvami končí, na scénu přichází 2D jednoduchost a univerzálnost. V tomto stylu nyní představuje pozměněné logo a písmo rovněž japonská Toyota. Nový designový jazyk bude snadno využitelný napříč všemi digitálními i fyzickými komunikačními platformami.

Změna má podle automobilky symbolizovat proměnu Toyoty z klasické automobilky ve firmu poskytující služby mobility. Taktéž chce jednotným stylem zohlednit stále různorodější klientelu využívající širší škálu produktů a služeb.

Původní emblém automobilky nicméně zůstává. Pouze se bude nově objevovat v prostém 2D formátu a bez nápisu Toyota. Nový design uplatní značka ve veškeré komunikaci, takže ho čekejte nejen v reklamách. Na samotných automobilech ovšem dosavadní plastická loga zůstávají.

Toyota dodává, že aktuálně používaná značení u jednotlivých prodejců zůstanou prozatím beze změny a budou upravena v roce 2025 v rámci nového designového konceptu. Svou vizuální identitu ale Toyota vylepšuje i novým písmem Toyota Type, značícím například jednotlivá obchodní oddělení automobilky a shrnujícím všechno do jednotného stylu (viz galerie).

Toyota

Toyotu v roce 1937 založil Kiichiro Toyoda odštěpením od firmy svého otce. Už v roce 1936 ale stvořil první vůz, Toyodu AA.

K japonské Toyotě dnes patří i Lexus, Daihatsu a Hino Motors. Je to jedna z největších světových automobilek.

Toyota RAV4 • Toyota Aygo • Toyota Yaris • Toyota Corolla • Toyota Camry • Toyota Highlander • Toyota C-HR • Toyota Prius

Doporučujeme

Články odjinud