Na otázku „Může být Škoda Kodiaq RS ještě lepší?“ odpovídá tuningový specialista BSR se švédskými kořeny jednoznačně: „Může!“. Ještě než Kodiaq RS se svým  dieselem 2.0 BiTDI odejde ... | Škoda Kodiaq RS Zdroj: BSR

Na otázku „Může být Škoda Kodiaq RS ještě lepší?“ odpovídá tuningový specialista BSR se švédskými kořeny jednoznačně: „Může!“. Ještě než Kodiaq RS se svým dieselem 2.0 BiTDI odejde... | Škoda Kodiaq RS | Zdroj: BSR

...a Škoda  vymyslí alternativu této motorizaci , v nejnovějším projektu se BSR zaměřilo nejen na zvýšení výkonu vozu, ale také na zlepšení jízdních vlastností a vzhledu. | Škoda Kodiaq RS Zdroj: BSR

...a Škoda vymyslí alternativu této motorizaci, v nejnovějším projektu se BSR zaměřilo nejen na zvýšení výkonu vozu, ale také na zlepšení jízdních vlastností a vzhledu. | Škoda Kodiaq RS | Zdroj: BSR

Po stránce svalů zvolil úpravce paket BSR Stage1, který nabízí přeprogramování řídící jednotky motoru přes diagnostickou zástrčku OBD. | Škoda Kodiaq RS Zdroj: BSR

Po stránce svalů zvolil úpravce paket BSR Stage1, který nabízí přeprogramování řídící jednotky motoru přes diagnostickou zástrčku OBD. | Škoda Kodiaq RS | Zdroj: BSR

Kodiaqu RS tak umí zajistit výkon 292 koní (215 kW) a točivý moment 591 N.m (navýšení z původních 240 k/176 kW a 500 N.m). U přeprogramování za cenu 12.447 Kč se však zájemce o úpravy na svém RS nezastavil. | Škoda Kodiaq RS Zdroj: BSR

Kodiaqu RS tak umí zajistit výkon 292 koní (215 kW) a točivý moment 591 N.m (navýšení z původních 240 k/176 kW a 500 N.m). U přeprogramování za cenu 12.447 Kč se však zájemce o úpravy na svém RS nezastavil. | Škoda Kodiaq RS | Zdroj: BSR

Dále byl nainstalován i sportovní vzduchový filtr JR Filters, který snižuje rezistenci, zrychluje odezvu na sešlápnutí plynového pedálu a některá měření prokázala narůst výkonu o další 3 až 4 koně. | Škoda Kodiaq RS Zdroj: BSR

Dále byl nainstalován i sportovní vzduchový filtr JR Filters, který snižuje rezistenci, zrychluje odezvu na sešlápnutí plynového pedálu a některá měření prokázala narůst výkonu o další 3 až 4 koně. | Škoda Kodiaq RS | Zdroj: BSR

Filtr vyjde na 1390 Kč a jeho čisticí sada (filtr se nemění, ale pravidelně pere) stojí 439 Kč. Více v článku... | Škoda Kodiaq RS Zdroj: BSR

Filtr vyjde na 1390 Kč a jeho čisticí sada (filtr se nemění, ale pravidelně pere) stojí 439 Kč. Více v článku... | Škoda Kodiaq RS | Zdroj: BSR

Škoda Kodiaq RS Zdroj: Škoda

Škoda Kodiaq RS | Zdroj: Škoda

Škoda Kodiaq RS Zdroj: Škoda

Škoda Kodiaq RS | Zdroj: Škoda

Škoda Kodiaq RS Zdroj: Škoda

Škoda Kodiaq RS | Zdroj: Škoda

Škoda Kodiaq RS Zdroj: Škoda

Škoda Kodiaq RS | Zdroj: Škoda

Škoda Kodiaq RS Zdroj: Škoda

Škoda Kodiaq RS | Zdroj: Škoda

Škoda Kodiaq RS Zdroj: Škoda

Škoda Kodiaq RS | Zdroj: Škoda

...a Škoda  vymyslí alternativu této motorizaci , v nejnovějším projektu se BSR zaměřilo nejen na zvýšení výkonu vozu, ale také na zlepšení jízdních vlastností a vzhledu. | Škoda Kodiaq RS Zdroj: BSR
Po stránce svalů zvolil úpravce paket BSR Stage1, který nabízí přeprogramování řídící jednotky motoru přes diagnostickou zástrčku OBD. | Škoda Kodiaq RS Zdroj: BSR
Kodiaqu RS tak umí zajistit výkon 292 koní (215 kW) a točivý moment 591 N.m (navýšení z původních 240 k/176 kW a 500 N.m). U přeprogramování za cenu 12.447 Kč se však zájemce o úpravy na svém RS nezastavil. | Škoda Kodiaq RS Zdroj: BSR
Dále byl nainstalován i sportovní vzduchový filtr JR Filters, který snižuje rezistenci, zrychluje odezvu na sešlápnutí plynového pedálu a některá měření prokázala narůst výkonu o další 3 až 4 koně. | Škoda Kodiaq RS Zdroj: BSR
12
Fotogalerie

BSR ukazuje, jak vylepšit Kodiaq RS TDI. Teď má skoro 300 koní a nový podvozek

I když se Kodiaq RS TDI v současné podobě pomalu loučí, úpravci z BSR ještě ukazují, kam se dá potenciál výkonného SUV dále posunout.

Na otázku „Může být Škoda Kodiaq RS ještě lepší?“ odpovídá tuningový specialista BSR se švédskými kořeny jednoznačně: „Může!“. Ještě než Kodiaq RS se svým dieselem 2.0 BiTDI odejde a Škoda vymyslí alternativu této motorizaci, v nejnovějším projektu se BSR zaměřilo nejen na zvýšení výkonu vozu, ale také na zlepšení jízdních vlastností a vzhledu.

Po stránce svalů zvolil úpravce paket BSR Stage1, který nabízí přeprogramování řídící jednotky motoru přes diagnostickou zástrčku OBD. Kodiaqu RS tak umí zajistit výkon 292 koní (215 kW) a točivý moment 591 N.m (navýšení z původních 240 k/176 kW a 500 N.m). U přeprogramování za cenu 12.447 Kč se však zájemce o úpravy na svém RS nezastavil.

Dále byl nainstalován i sportovní vzduchový filtr JR Filters, který snižuje rezistenci, zrychluje odezvu na sešlápnutí plynového pedálu a některá měření prokázala narůst výkonu o další 3 až 4 koně. Filtr vyjde na 1390 Kč a jeho čisticí sada (filtr se nemění, ale pravidelně pere) stojí 439 Kč.

Poté se BSR pustilo do podvozku Kodiaqu RS a nasadilo sadu pružin Eibach Pro Kit, která má vozu dodat větší stabilitu, zachovat komfort a snižuje těžiště vozu o 30 mm na přední i zadní ose. Cena sady je uváděna na 6376 Kč. Majitel se pak rozhodl i pro nová kola, přesněji 20palcové švýcarské ráfky Corspeed Deville Gunmetal Matt (12.590 Kč/ráfek), doplněné o 10mm distanční podložky Eibach. Obutí zajišťují pneumatiky Michelin Pilot Sport 4S.

Stylovým doplňkem je i splitter na předním nárazníku a nakonec bylo u tohoto exempláře schopností BSR použito i řešení, které umožňuje pomocí aplikace v chytrém telefonu individuální nastavení zvukového projevu výfukového systému – a to skrze externí aktivní reproduktor, který má Kodiaq RS již standardně z výroby.

Škoda Kodiaq

Škoda Kodiaq je po modelu Yeti druhé SUV značky Škoda. Využívá koncernovou platformu MQB a vyrábí se v České republice spolu se sesterským SUV Seatu. Kodiaq je první model Škody, který lze objednat v sedmimístném provedení, dostupný je také v provedení sport (RS).

Ceny a výbava • Test Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW • Škoda Kodiaq RS

Doporučujeme

Články odjinud