Na prodloužené verze standardních evropských modelů jsme z důvodu vyšší poptávky zvyklí především na čínském trhu, přičemž se často nejedná ani o prostornější varianty vrcholných limuzín. | BMW řady 3 Gran Limousine Zdroj: BMW

Na prodloužené verze standardních evropských modelů jsme z důvodu vyšší poptávky zvyklí především na čínském trhu, přičemž se často nejedná ani o prostornější varianty vrcholných limuzín. | BMW řady 3 Gran Limousine | Zdroj: BMW

Samotná existence prodlouženého sedanu řady 3 tedy nepřekvapí, v Číně už se tato verze s dodatkem Li prodává. Jak to ale vypadá, v delší „trojce“ vidí BMW potenciál také v Indii. | BMW řady 3 Gran Limousine Zdroj: BMW

Samotná existence prodlouženého sedanu řady 3 tedy nepřekvapí, v Číně už se tato verze s dodatkem Li prodává. Jak to ale vypadá, v delší „trojce“ vidí BMW potenciál také v Indii. | BMW řady 3 Gran Limousine | Zdroj: BMW

BMW tedy představuje novou řadu 3 Gran Limousine, která se prodlouženým rozvorem o 110 mm (celkem 2961 mm) dostává velikostí mezi klasický „trojkový“ sedan a větší řadu 5. | BMW řady 3 Gran Limousine Zdroj: BMW

BMW tedy představuje novou řadu 3 Gran Limousine, která se prodlouženým rozvorem o 110 mm (celkem 2961 mm) dostává velikostí mezi klasický „trojkový“ sedan a větší řadu 5. | BMW řady 3 Gran Limousine | Zdroj: BMW

Vzadu tak mají cestující o 43 cm více místa pro nohy. Slovíčko „nový“ pak funguje čistě pro indický trh, jelikož zmíněných 110 mm navíc má i čínský ekvivalent Li. | BMW řady 3 Gran Limousine Zdroj: BMW

Vzadu tak mají cestující o 43 cm více místa pro nohy. Slovíčko „nový“ pak funguje čistě pro indický trh, jelikož zmíněných 110 mm navíc má i čínský ekvivalent Li. | BMW řady 3 Gran Limousine | Zdroj: BMW

Luxusněji pojatá řada 3 pro indické zákazníky se pak nevyznačuje pouze větším místem uvnitř, neboť celé réma komfortnějšího sedanu doplňuje i rozšířená výbava. | BMW řady 3 Gran Limousine Zdroj: BMW

Luxusněji pojatá řada 3 pro indické zákazníky se pak nevyznačuje pouze větším místem uvnitř, neboť celé réma komfortnějšího sedanu doplňuje i rozšířená výbava. | BMW řady 3 Gran Limousine | Zdroj: BMW

Kromě panoramatické střechy, rozšířeného ambientního osvětlení nebo prémiového koženého čalounění Vernasc se objevují i nová pohodlnější sedadla vzadu. | BMW řady 3 Gran Limousine Zdroj: BMW

Kromě panoramatické střechy, rozšířeného ambientního osvětlení nebo prémiového koženého čalounění Vernasc se objevují i nová pohodlnější sedadla vzadu. | BMW řady 3 Gran Limousine | Zdroj: BMW

Pro větší klid uvnitř se také zapracovalo na lepším odhlučnění kabiny, kde si nakonec cestující užijí prémiový audiosystém Harman Kardon s 16 reproduktory. | BMW řady 3 Gran Limousine Zdroj: BMW

Pro větší klid uvnitř se také zapracovalo na lepším odhlučnění kabiny, kde si nakonec cestující užijí prémiový audiosystém Harman Kardon s 16 reproduktory. | BMW řady 3 Gran Limousine | Zdroj: BMW

Zvenku byste ovšem luxusnější atmosféru této řady 3 asi netipovali, na exteriéru se totiž nic nemění – až podrobnější pohled na zadní část vozu s lehce nestandardními proporcemi by odhalil verzi Gran Limousine. | BMW řady 3 Gran Limousine Zdroj: BMW

Zvenku byste ovšem luxusnější atmosféru této řady 3 asi netipovali, na exteriéru se totiž nic nemění – až podrobnější pohled na zadní část vozu s lehce nestandardními proporcemi by odhalil verzi Gran Limousine. | BMW řady 3 Gran Limousine | Zdroj: BMW

Pod kapotou delší „trojky“ se na indickém trhu objeví zprvu řada dvoulitrových čtyřválců včetně dieselu. | BMW řady 3 Gran Limousine Zdroj: BMW

Pod kapotou delší „trojky“ se na indickém trhu objeví zprvu řada dvoulitrových čtyřválců včetně dieselu. | BMW řady 3 Gran Limousine | Zdroj: BMW

Nejsilnější zážehová verze 330Li nabídne výkon 258 koní (190 kW) a točivý moment 400 N.m. Cenovky začínají na 5.150.000 rupií, tedy v přepočtu asi 1,5 milionu korun. | BMW řady 3 Gran Limousine Zdroj: BMW

Nejsilnější zážehová verze 330Li nabídne výkon 258 koní (190 kW) a točivý moment 400 N.m. Cenovky začínají na 5.150.000 rupií, tedy v přepočtu asi 1,5 milionu korun. | BMW řady 3 Gran Limousine | Zdroj: BMW

| BMW řady 3 Gran Limousine Zdroj: BMW

| BMW řady 3 Gran Limousine | Zdroj: BMW

| BMW řady 3 Gran Limousine Zdroj: BMW

| BMW řady 3 Gran Limousine | Zdroj: BMW

| BMW řady 3 Gran Limousine Zdroj: BMW

| BMW řady 3 Gran Limousine | Zdroj: BMW

| BMW řady 3 Gran Limousine Zdroj: BMW

| BMW řady 3 Gran Limousine | Zdroj: BMW

| BMW řady 3 Gran Limousine Zdroj: BMW

| BMW řady 3 Gran Limousine | Zdroj: BMW

| BMW řady 3 Gran Limousine Zdroj: BMW

| BMW řady 3 Gran Limousine | Zdroj: BMW

| BMW řady 3 Gran Limousine Zdroj: BMW

| BMW řady 3 Gran Limousine | Zdroj: BMW

| BMW řady 3 Gran Limousine Zdroj: BMW

| BMW řady 3 Gran Limousine | Zdroj: BMW

| BMW řady 3 Gran Limousine Zdroj: BMW

| BMW řady 3 Gran Limousine | Zdroj: BMW

| BMW řady 3 Gran Limousine Zdroj: BMW

| BMW řady 3 Gran Limousine | Zdroj: BMW

| BMW řady 3 Gran Limousine Zdroj: BMW

| BMW řady 3 Gran Limousine | Zdroj: BMW

| BMW řady 3 Gran Limousine Zdroj: BMW

| BMW řady 3 Gran Limousine | Zdroj: BMW

| BMW řady 3 Gran Limousine Zdroj: BMW

| BMW řady 3 Gran Limousine | Zdroj: BMW

Samotná existence prodlouženého sedanu řady 3 tedy nepřekvapí, v Číně už se tato verze s dodatkem Li prodává. Jak to ale vypadá, v delší „trojce“ vidí BMW potenciál také v Indii. | BMW řady 3 Gran Limousine Zdroj: BMW
BMW tedy představuje novou řadu 3 Gran Limousine, která se prodlouženým rozvorem o 110 mm (celkem 2961 mm) dostává velikostí mezi klasický „trojkový“ sedan a větší řadu 5. | BMW řady 3 Gran Limousine Zdroj: BMW
Vzadu tak mají cestující o 43 cm více místa pro nohy. Slovíčko „nový“ pak funguje čistě pro indický trh, jelikož zmíněných 110 mm navíc má i čínský ekvivalent Li. | BMW řady 3 Gran Limousine Zdroj: BMW
Luxusněji pojatá řada 3 pro indické zákazníky se pak nevyznačuje pouze větším místem uvnitř, neboť celé réma komfortnějšího sedanu doplňuje i rozšířená výbava. | BMW řady 3 Gran Limousine Zdroj: BMW
23
Fotogalerie

Je libo prostornější řadu 3? S luxusněji pojatým sedanem míří BMW na další trh

O více místa vzadu a komfortnější výbavu mají očividně zájem také v Indii.

Na prodloužené verze standardních evropských modelů jsme z důvodu vyšší poptávky zvyklí především na čínském trhu, přičemž se často nejedná ani o prostornější varianty vrcholných limuzín. Samotná existence prodlouženého sedanu řady 3 tedy nepřekvapí, v Číně už se tato verze s dodatkem Li prodává. Jak to ale vypadá, v delší „trojce“ vidí BMW potenciál také v Indii.

BMW tedy představuje novou řadu 3 Gran Limousine, která se prodlouženým rozvorem o 110 mm (celkem 2961 mm) dostává velikostí mezi klasický „trojkový“ sedan a větší řadu 5. Vzadu tak mají cestující o 43 cm více místa pro nohy. Slovíčko „nový“ pak funguje čistě pro indický trh, jelikož zmíněných 110 mm navíc má i čínský ekvivalent Li.

Luxusněji pojatá řada 3 pro indické zákazníky se pak nevyznačuje pouze větším místem uvnitř, neboť celé réma komfortnějšího sedanu doplňuje i rozšířená výbava. Kromě panoramatické střechy, rozšířeného ambientního osvětlení nebo prémiového koženého čalounění Vernasc se objevují i nová pohodlnější sedadla vzadu.

Pro větší klid uvnitř se také zapracovalo na lepším odhlučnění kabiny, kde si nakonec cestující užijí prémiový audiosystém Harman Kardon s 16 reproduktory. Zvenku byste ovšem luxusnější atmosféru této řady 3 asi netipovali, na exteriéru se totiž nic nemění – až podrobnější pohled na zadní část vozu s lehce nestandardními proporcemi by odhalil verzi Gran Limousine.

Pod kapotou delší „trojky“ se na indickém trhu objeví zprvu řada dvoulitrových čtyřválců včetně dieselu. Nejsilnější zážehová verze 330Li nabídne výkon 258 koní (190 kW) a točivý moment 400 N.m. Cenovky začínají na 5.150.000 rupií, tedy v přepočtu asi 1,5 milionu korun.

BMW řada 3

BMW řady 3 platí v podstatě za synonymum „malého“ sportovního sedanu. Současná verze F30 (sedan), resp. F31 (kombi) má opět tradiční zadní pohon, ale stále více zákazníků volí čtyřkolku xDrive.

Ceny, motory, data • BMW řady 3 Touring • Nové motory • Test BMW 330i • Historie BMW řady 3

Doporučujeme

Články odjinud