Alfa do Paříže veze dvě novinky z modelové řady Giulia – sportovněji laděné verze Veloce a ekonomicky orentovanovanou Giulii AE. O které chcete číst dřív? Že se ptám…
Tak tedy – zatímco doposud zela v nabídce giulie třísetkoňová díra, volný prostor vbrzku vyplní velmi sympaticky vyhlížející verze Giulia Veloce. Ta dostala přeplňovaný benzinový motor 2.0 TBi, disponující výkonem 280 koní (206 kW) při 5250 otáčkách a točivým momentem 400 Nm při 2250/min.
Verze Veloce ale bude i příznivce nafty a to v podobě nového celohliníkového čtyřválce 2,2 l, naladěného na výkon 210 k (154 kW) při 3500/min a točivý moment 470 N.m při 1750/min. Dynamické schopnosti obou verzí budou zveřejněny později, jisté však je, že se budou nabízet pouze s osmistupňovým automatem a pohonem zadních nebo všech čtyř kol. Od běžných verzí ji poznáte díky černému lemování oken, lehce pozměněným nárazníkům a devatenáctipalcovým kolům se specifickým designem.
Druhou novinkou je verze Giulia AE, což je zkratka pro "Advanced Efficiency". Jedná se o upravený 132kW diesel s osmistupňovým automatem, jenž má delší převody, o 5 mm snížený podvozek, upravené chlazení a další drobné změny, přičemž se může chlubit součinitelem odporu vzduchu cd jen 0,23. Součástí modifikací jsou též 16" kola s obutím 205/60 s nízkým valivým odporem. Dosahuje normované spotřeby 4,2 l nafty, ale když na to přijde, zvládne stovku za 7,2 s a maximálku 230 km/h.