Divize FCA Heritage spustila znovu výrobu předních a zadních nárazníků na vůz Lancia Delta Integrale a Lancia Delta Integrale Evoluzione. Výroba probíhá na původních lisovacích strojích, které prošly náročnou údržbou. Lis na nárazníky pro slavnou královnu rallye poznáte snadno – má na sobě polepy Martini. FCA Heritage

Divize FCA Heritage spustila znovu výrobu předních a zadních nárazníků na vůz Lancia Delta Integrale a Lancia Delta Integrale Evoluzione. Výroba probíhá na původních lisovacích strojích, které prošly náročnou údržbou. Lis na nárazníky pro slavnou královnu rallye poznáte snadno – má na sobě polepy Martini. | FCA Heritage

Zástupci FRA Heritage se po domluvě s Moparem mohli uchýlit i k přesným původním materiálům a postupům (plastový granulát injektovaný do rozehřáté formy). Opravdu jde tedy o 100% totožné díly, které si může každý koupit. Přední nárazník na Evoluzione vyjde v přepočtu na 41.700 Kč, zadní na necelých 37 tisíc. FCA Heritage

Zástupci FRA Heritage se po domluvě s Moparem mohli uchýlit i k přesným původním materiálům a postupům (plastový granulát injektovaný do rozehřáté formy). Opravdu jde tedy o 100% totožné díly, které si může každý koupit. Přední nárazník na Evoluzione vyjde v přepočtu na 41.700 Kč, zadní na necelých 37 tisíc. | FCA Heritage

Jak celý proces probíhá a kde se po výrobě nárazníky skladují se dozvíte ve videu níže. Pro milovníky Lancie je to povinnost. Divize FCA Heritage se vedle Lancie stará i o Alfu Romeo či  Abarth . Autowp.ru

Jak celý proces probíhá a kde se po výrobě nárazníky skladují se dozvíte ve videu níže. Pro milovníky Lancie je to povinnost. Divize FCA Heritage se vedle Lancie stará i o Alfu Romeo či Abarth. | Autowp.ru

 Autowp.ru

| Autowp.ru

 Autowp.ru

| Autowp.ru

 Autowp.ru

| Autowp.ru

Zástupci FRA Heritage se po domluvě s Moparem mohli uchýlit i k přesným původním materiálům a postupům (plastový granulát injektovaný do rozehřáté formy). Opravdu jde tedy o 100% totožné díly, které si může každý koupit. Přední nárazník na Evoluzione vyjde v přepočtu na 41.700 Kč, zadní na necelých 37 tisíc. FCA Heritage
Jak celý proces probíhá a kde se po výrobě nárazníky skladují se dozvíte ve videu níže. Pro milovníky Lancie je to povinnost. Divize FCA Heritage se vedle Lancie stará i o Alfu Romeo či  Abarth . Autowp.ru
 Autowp.ru
 Autowp.ru
6
Fotogalerie

Královna rallye pomalu vstává z mrtvých. Začala výroba nových náhradních dílů

Sice jde pouze o nárazníky, ale i ty jsou důležitým krůčkem kupředu.

Divize FCA Heritage spustila znovu výrobu předních a zadních nárazníků na vůz Lancia Delta Integrale a Lancia Delta Integrale Evoluzione. Výroba probíhá na původních lisovacích strojích, které prošly náročnou údržbou. Lis na nárazníky pro slavnou královnu rallye poznáte snadno – má na sobě polepy Martini.

Zástupci FRA Heritage se po domluvě s Moparem mohli uchýlit i k přesným původním materiálům a postupům (plastový granulát injektovaný do rozehřáté formy). Opravdu jde tedy o 100% totožné díly, které si může každý koupit. Přední nárazník na Evoluzione vyjde v přepočtu na 41.700 Kč, zadní na necelých 37 tisíc.

Jak celý proces probíhá a kde se po výrobě nárazníky skladují se dozvíte ve videu níže. Pro milovníky Lancie je to povinnost. Divize FCA Heritage se vedle Lancie stará i o Alfu Romeo či Abarth.

Lancia

Lancia, založená v roce 1906, patří k nejstarším světovým automobilkám. První vůz vznikl v roce 1908.

Až do šedesátých let 20. století zůstala Lancia nezávislá. V roce 1969 ji ale převzal Fiat, kde má roli luxusnější alternativy k jeho automobilům. Od roku 2021 patří Lancia do skupiny Stellantis.

Lancia Ypsilon

Doporučujeme

Články odjinud