Autosalon už nejsou to, co dříve. Některé značky už své stánky na ploše ženevského výstaviště vůbec nemají, jiné omezily třeba počet modelek.
Jeep, Fiat a Alfa Romeo. Vlastně jen tyto tři italské značky zůstaly během prvního tiskového dne věrné tradici, že u každého vystaveného vozu stojí alespoň jedna hosteska. Úplně pravda to ale není, občas jim společnost dělá i nějaký ten mladík.
Většina významných světových automobilek sice také mladé slečny na své stánky přivezla, ovšem je jich méně než dříve. Navíc, některé z nich poměrně jednoznačně dávají novinářům najevo, že tu nejsou jako fotografické objekty, nýbrž zdroje informací. Většina novinářů již ale předem veškeré informace o vystavených novinkách předem obdržela e-mailem, takže takovou nabídku odmítá.
Naštěstí jsou na autosalonu kromě automobilových značek přítomni také výrobci různých dílů či příslušenství. A ti se nadále velmi často snaží upoutat pozornost na svůj stánek i pomocí dívčí krásy.