Porsche představí na autosalonu v Los Angeles modernizovaný Cayenne GTS. Stejně jako se tomu stalo u klasického Cayennu, také zde je hlavní novinkou motor. Z nabídky vypadl povedený atmosférický osmiválec a na jeho místo se nastěhoval dvakrát přeplňovaný šestiválec o objemu 3,6 litru.
Když odhlédneme od absence dvou válců, pak Cayenne GTS vydělal na této změně po všech stránkách. Nový motor je naladěn na 324 kW (440 k), což je o 20 koní více, než tomu bylo u původního osmiválce. Zároveň se zvýšil točivý moment. Aktuálních 600 Nm představuje nárůst o 85 Nm. A nebyl by to správný downsizing, kdyby se při tom nesnížila spotřeba. Ta klesla o 0,9 l/100 km.
Nový Cayenne GTS zvládne stovku za 5,2 s, respektive za 5,1 s v kombinaci s paketem Sport Chrono. To je o půl sekundy (respektive o 0,6 s) lepší čas než u osmiválcové verze. Maximální rychlost činí 262 km/h a standardem zůstává sportovní výfuk i snížený podvozek.
Do prodeje se šestiválcový Cayenne GTS podívá v únoru příštího roku. Německá cena startuje částkou 98 152 euro.