Mladá americká společnost Huck Cycles, konkrétně ze Severní Karolíny, je v motoristickém průmyslu teprve nováčkem. To ji ale nezastavilo, aby přerostla Spojené státy a nyní již vpadla do Evropy Zdroj: Huck Cycles

Mladá americká společnost Huck Cycles, konkrétně ze Severní Karolíny, je v motoristickém průmyslu teprve nováčkem. To ji ale nezastavilo, aby přerostla Spojené státy a nyní již vpadla do Evropy | Zdroj: Huck Cycles

Co od ní očekávat? Jedná se o elektrické bicykly a elektrické mopedy postavené od základu firmou, kterou založil válečný veterán. Zdroj: Huck Cycles

Co od ní očekávat? Jedná se o elektrické bicykly a elektrické mopedy postavené od základu firmou, kterou založil válečný veterán. | Zdroj: Huck Cycles

V popředí nabídky jsou mopedy Rebel o výkonu 2000 W a Stinger o výkonu 3000 W. Zdroj: Huck Cycles

V popředí nabídky jsou mopedy Rebel o výkonu 2000 W a Stinger o výkonu 3000 W. | Zdroj: Huck Cycles

Z miniaturního byznysu je nyní společnost, která má deset zaměstnanců a produkuje padesát vozidel měsíčně. V posledních měsících se firma přesunula do větších výrobních prostorů a připravuje se ještě zvětšit svou výrobní kapacitu.  Zdroj: Huck Cycles

Z miniaturního byznysu je nyní společnost, která má deset zaměstnanců a produkuje padesát vozidel měsíčně. V posledních měsících se firma přesunula do větších výrobních prostorů a připravuje se ještě zvětšit svou výrobní kapacitu.  | Zdroj: Huck Cycles

Modely nejsou ničím speciální, zajímavý je na nich především vzhled. Místo futurismu totiž tvůrci vsadili na pořádné retro, takže takový Stinger vypadá jako stará motorka. Zdroj: Huck Cycles

Modely nejsou ničím speciální, zajímavý je na nich především vzhled. Místo futurismu totiž tvůrci vsadili na pořádné retro, takže takový Stinger vypadá jako stará motorka. | Zdroj: Huck Cycles

Akorát tedy bez toho spalovacího motoru působí rám poněkud opuštěně. Vrcholná verze Stinger X stojí v přepočtu necelých 120 tisíc korun, slabší Rebel je za 92.000 Kč. Zdroj: Huck Cycles

Akorát tedy bez toho spalovacího motoru působí rám poněkud opuštěně. Vrcholná verze Stinger X stojí v přepočtu necelých 120 tisíc korun, slabší Rebel je za 92.000 Kč. | Zdroj: Huck Cycles

Pro někoho může být tato alternativa klasického mopedu zajímavá, tak proč ne. Nicméně pokud chcete vyloženě stylový moped, nemusíte se spoléhat na dovoz z Ameriky. Zdroj: Huck Cycles

Pro někoho může být tato alternativa klasického mopedu zajímavá, tak proč ne. Nicméně pokud chcete vyloženě stylový moped, nemusíte se spoléhat na dovoz z Ameriky. | Zdroj: Huck Cycles

Narážíme tím na bratry Ondřeje a Martina Reichovy, kteří mají ve Stráži nad Nežárkou svou vlastní dílnu na přestavby motocyklů. Zdroj: Reichmoto

Narážíme tím na bratry Ondřeje a Martina Reichovy, kteří mají ve Stráži nad Nežárkou svou vlastní dílnu na přestavby motocyklů. | Zdroj: Reichmoto

Tady vznikají opravdu nádherné kousky, naším favoritem je určitě přestavěné Suzuki DR650, všechny ale vypadají skvěle. Zdroj: Reichmoto

Tady vznikají opravdu nádherné kousky, naším favoritem je určitě přestavěné Suzuki DR650, všechny ale vypadají skvěle. | Zdroj: Reichmoto

Pokud jde ale o mopedy, mají za sebou bratři kreaci, která by vás asi jen tak nenapadla. V dílně totiž udělali přestavbu klasické Babetty na opravdový Cafe Racer. Zdroj: Reichmoto

Pokud jde ale o mopedy, mají za sebou bratři kreaci, která by vás asi jen tak nenapadla. V dílně totiž udělali přestavbu klasické Babetty na opravdový Cafe Racer. | Zdroj: Reichmoto

Zmrzačený český moped oholili na kost, dali mu nově vypletená kola, zadní tlumiče ze Simsona a spoustu dalších nových dílů. Zdroj: Reichmoto

Zmrzačený český moped oholili na kost, dali mu nově vypletená kola, zadní tlumiče ze Simsona a spoustu dalších nových dílů. | Zdroj: Reichmoto

Výsledek vypadá fantasticky a možná bude i levnější než americký přistěhovalec. Nikdo vás nenutí kupovat si moped, ale je zajímavé vidět, jaké jsou dnes možnosti. Zdroj: Reichmoto

Výsledek vypadá fantasticky a možná bude i levnější než americký přistěhovalec. Nikdo vás nenutí kupovat si moped, ale je zajímavé vidět, jaké jsou dnes možnosti. | Zdroj: Reichmoto

 Zdroj: Huck Cycles

| Zdroj: Huck Cycles

 Zdroj: Huck Cycles

| Zdroj: Huck Cycles

 Zdroj: Huck Cycles

| Zdroj: Huck Cycles

 Zdroj: Huck Cycles

| Zdroj: Huck Cycles

Co od ní očekávat? Jedná se o elektrické bicykly a elektrické mopedy postavené od základu firmou, kterou založil válečný veterán. Zdroj: Huck Cycles
V popředí nabídky jsou mopedy Rebel o výkonu 2000 W a Stinger o výkonu 3000 W. Zdroj: Huck Cycles
Z miniaturního byznysu je nyní společnost, která má deset zaměstnanců a produkuje padesát vozidel měsíčně. V posledních měsících se firma přesunula do větších výrobních prostorů a připravuje se ještě zvětšit svou výrobní kapacitu.  Zdroj: Huck Cycles
Modely nejsou ničím speciální, zajímavý je na nich především vzhled. Místo futurismu totiž tvůrci vsadili na pořádné retro, takže takový Stinger vypadá jako stará motorka. Zdroj: Huck Cycles
16
Fotogalerie

Do Evropy zamířily stylové mopedy do zásuvky. Češi ale vyrobili něco hezčího

Mopedy se pomalu ale jistě začínají pomalu vracet do módy. Možností je dnes opravdu hodně. Znáte tyto dvě?

Mladá americká společnost Huck Cycles, konkrétně ze Severní Karolíny, je v motoristickém průmyslu teprve nováčkem. To ji ale nezastavilo, aby přerostla Spojené státy a nyní již vpadla do Evropy. Co od ní očekávat? Jedná se o elektrické bicykly a elektrické mopedy postavené od základu firmou, kterou založil válečný veterán.

Z miniaturního byznysu je nyní společnost, která má deset zaměstnanců a produkuje padesát vozidel měsíčně. V posledních měsících se firma přesunula do větších výrobních prostorů a připravuje se ještě zvětšit svou výrobní kapacitu. V popředí nabídky jsou mopedy Rebel o výkonu 2000 W a Stinger o výkonu 3000 W.

Modely nejsou ničím speciální, zajímavý je na nich především vzhled. Místo futurismu totiž tvůrci vsadili na pořádné retro, takže takový Stinger vypadá jako stará motorka. Akorát tedy bez toho spalovacího motoru působí rám poněkud opuštěně. Vrcholná verze Stinger X stojí v přepočtu necelých 120 tisíc korun, slabší Rebel je za 92.000 Kč.

Pro někoho může být tato alternativa klasického mopedu zajímavá. Nicméně pokud chcete vyloženě stylový moped, nemusíte se spoléhat na dovoz z Ameriky. Narážíme tím na bratry Ondřeje a Martina Reichovy, kteří mají ve Stráži nad Nežárkou svou vlastní dílnu Reichmoto na přestavby motocyklů.

Tady vznikají opravdu nádherné kousky, naším favoritem je určitě přestavěné Suzuki DR650, všechny ale vypadají skvěle. Pokud jde ale o mopedy, mají za sebou bratři kreaci, která by vás asi jen tak nenapadla. V dílně totiž udělali přestavbu klasické Babetty na opravdový Cafe Racer.

Zmrzačený československý moped oholili na kost, dali mu nově vypletená kola, zadní tlumiče ze Simsona a spoustu dalších nových dílů. Výsledek vypadá fantasticky a možná bude i levnější než americký přistěhovalec. Nikdo vás nenutí kupovat si moped, ale je zajímavé vidět, jaké jsou dnes možnosti.

Doporučujeme

Články odjinud