Nabídka prémiového kompaktního  hatchbacku Audi A3  se rozšířila o další motorizaci 30 g-tron, která jezdí na stlačený zemní plyn či biometan. Nádrže jsou uloženy v zadní části vozu a pojmou celkem 18 kg (jedna u nádrže na benzin a dvě pod podlahou kufru). Pomocná nádrž na benzin pojme 9 litrů. Zdroj: Audi Media Center

Nabídka prémiového kompaktního hatchbacku Audi A3 se rozšířila o další motorizaci 30 g-tron, která jezdí na stlačený zemní plyn či biometan. Nádrže jsou uloženy v zadní části vozu a pojmou celkem 18 kg (jedna u nádrže na benzin a dvě pod podlahou kufru). Pomocná nádrž na benzin pojme 9 litrů. | Zdroj: Audi Media Center

Plynem naplněné Audi A3 30 g-tron ujede až 445 km dle WLTP: S dalším dojezdem pomůže benzin. První Audi A3 Sportback g-tron však ujelo díky nádrži na 50 litrů benzinu mnohem dál.  Zdroj: Audi Media Center

Plynem naplněné Audi A3 30 g-tron ujede až 445 km dle WLTP: S dalším dojezdem pomůže benzin. První Audi A3 Sportback g-tron však ujelo díky nádrži na 50 litrů benzinu mnohem dál.  | Zdroj: Audi Media Center

Čtrnáctistovka je minulostí už od  poslední modernizace předchozí generace . Místo ní nastoupil motor 1.5 TSI, který produkuje výkon 96 kW (131 koní). Točivý moment 205 N.m je dostupný mezi 1400 a 4000 otáčkami. Zdroj: Audi Media Center

Čtrnáctistovka je minulostí už od poslední modernizace předchozí generace. Místo ní nastoupil motor 1.5 TSI, který produkuje výkon 96 kW (131 koní). Točivý moment 205 N.m je dostupný mezi 1400 a 4000 otáčkami. | Zdroj: Audi Media Center

Akceleraci z 0 na 100 zvládne za 9,7 sekundy a maximálně může jet 211 km/h. Motor pohání pouze přední kola a je standardně spárovaný se sedmistupňovou automatickou převodovkou. Stejné pohonné ústrojí najdete i v nové  Škoda Octavia G-Tec . Zdroj: Audi Media Center

Akceleraci z 0 na 100 zvládne za 9,7 sekundy a maximálně může jet 211 km/h. Motor pohání pouze přední kola a je standardně spárovaný se sedmistupňovou automatickou převodovkou. Stejné pohonné ústrojí najdete i v nové Škoda Octavia G-Tec. | Zdroj: Audi Media Center

Audi A3 g-tron se začne v Evropě prodávat během tohoto podzimu. Německé zastoupení oznámilo cenu od 30.705 eur (821.970 Kč). Za podobné peníze koupíte v Německu motorizaci 30 TDI se základní výbavou. Zdroj: Audi Media Center

Audi A3 g-tron se začne v Evropě prodávat během tohoto podzimu. Německé zastoupení oznámilo cenu od 30.705 eur (821.970 Kč). Za podobné peníze koupíte v Německu motorizaci 30 TDI se základní výbavou. | Zdroj: Audi Media Center

 Zdroj: Audi Media Center

| Zdroj: Audi Media Center

 Zdroj: Audi Media Center

| Zdroj: Audi Media Center

 Zdroj: Audi Media Center

| Zdroj: Audi Media Center

 Zdroj: Audi Media Center

| Zdroj: Audi Media Center

 Zdroj: Audi Media Center

| Zdroj: Audi Media Center

 Zdroj: Audi Media Center

| Zdroj: Audi Media Center

 Zdroj: Audi Media Center

| Zdroj: Audi Media Center

 Zdroj: Audi Media Center

| Zdroj: Audi Media Center

 Zdroj: Audi Media Center

| Zdroj: Audi Media Center

 Zdroj: Audi Media Center

| Zdroj: Audi Media Center

 Zdroj: Audi Media Center

| Zdroj: Audi Media Center

 Zdroj: Audi Media Center

| Zdroj: Audi Media Center

 Zdroj: Audi Media Center

| Zdroj: Audi Media Center

 Zdroj: Audi Media Center

| Zdroj: Audi Media Center

 Zdroj: Audi Media Center

| Zdroj: Audi Media Center

 Zdroj: Audi Media Center

| Zdroj: Audi Media Center

 Zdroj: Audi Media Center

| Zdroj: Audi Media Center

 Zdroj: Audi Media Center

| Zdroj: Audi Media Center

 Zdroj: Audi Media Center

| Zdroj: Audi Media Center

 Zdroj: Audi Media Center

| Zdroj: Audi Media Center

 Zdroj: Audi Media Center

| Zdroj: Audi Media Center

 Zdroj: Audi Media Center

| Zdroj: Audi Media Center

Plynem naplněné Audi A3 30 g-tron ujede až 445 km dle WLTP: S dalším dojezdem pomůže benzin. První Audi A3 Sportback g-tron však ujelo díky nádrži na 50 litrů benzinu mnohem dál.  Zdroj: Audi Media Center
Čtrnáctistovka je minulostí už od  poslední modernizace předchozí generace . Místo ní nastoupil motor 1.5 TSI, který produkuje výkon 96 kW (131 koní). Točivý moment 205 N.m je dostupný mezi 1400 a 4000 otáčkami. Zdroj: Audi Media Center
Akceleraci z 0 na 100 zvládne za 9,7 sekundy a maximálně může jet 211 km/h. Motor pohání pouze přední kola a je standardně spárovaný se sedmistupňovou automatickou převodovkou. Stejné pohonné ústrojí najdete i v nové  Škoda Octavia G-Tec . Zdroj: Audi Media Center
Audi A3 g-tron se začne v Evropě prodávat během tohoto podzimu. Německé zastoupení oznámilo cenu od 30.705 eur (821.970 Kč). Za podobné peníze koupíte v Německu motorizaci 30 TDI se základní výbavou. Zdroj: Audi Media Center
27
Fotogalerie

Nové Audi A3 už umí jezdit na bobky a starou zeleninu. Příplatek není tak vysoký

I Audi nadále věří v pohon na stlačený zemní plyn. Nově tak s tímto pohonem pořídíte i jeho kompaktní hatchback.

Nabídka prémiového kompaktního hatchbacku Audi A3 se rozšířila o další motorizaci 30 g-tron, která jezdí na stlačený zemní plyn či biometan. Nádrže jsou uloženy v zadní části vozu a pojmou celkem 18 kg (jedna u nádrže na benzin a dvě pod podlahou kufru). Pomocná nádrž na benzin pojme 9 litrů.

Plynem naplněné Audi A3 30 g-tron ujede až 445 km dle WLTP: S dalším dojezdem pomůže benzin. První Audi A3 Sportback g-tron však ujelo díky nádrži na 50 litrů benzinu mnohem dál.

Čtrnáctistovka je minulostí už od poslední modernizace předchozí generace. Místo ní nastoupil motor 1.5 TSI, který produkuje výkon 96 kW (131 koní). Točivý moment 205 N.m je dostupný mezi 1400 a 4000 otáčkami.

Akceleraci z 0 na 100 zvládne za 9,7 sekundy a maximálně může jet 211 km/h. Motor pohání pouze přední kola a je standardně spárovaný se sedmistupňovou automatickou převodovkou. Stejné pohonné ústrojí najdete i v nové Škoda Octavia G-Tec.

Audi A3 g-tron se začne v Evropě prodávat během tohoto podzimu. Německé zastoupení oznámilo cenu od 30.705 eur (821.970 Kč). Za podobné peníze koupíte v Německu verzi 30 TDI se základní výbavou.

Audi

Německá automobilka Audi patří do od roku 1964 ke koncernu Volkswagen, ve kterém má roli prémiové značky. Počátky společnosti sahají do roku 1899 a k zakladateli Augustu Horchovi.

Audi A1 •  Audi A3Audi A4Audi A5Audi A6Audi A7Audi A8Audi Q2Audi Q3Audi Q5Audi Q7Audi Q8Audi R8Audi e-tron

Doporučujeme

Články odjinud