Brabus, jeden z nejváženějších a nejodvážnějších úpravců značky Mercedes-Benz, představil svůj první opravdový elektromobil.  Pokud tedy nebudeme počítat kapitolu s elektrickým Smartem.  Nejnovějším Brabusem se stalo EQC 400 4Matic, velkoprostorové SUV a zelený vlajkonoš třícípé automobilky. Brabus

Brabus, jeden z nejváženějších a nejodvážnějších úpravců značky Mercedes-Benz, představil svůj první opravdový elektromobil. Pokud tedy nebudeme počítat kapitolu s elektrickým Smartem. Nejnovějším Brabusem se stalo EQC 400 4Matic, velkoprostorové SUV a zelený vlajkonoš třícípé automobilky. | Brabus

Po stránce vzhledu se toho moc nezměnilo. Úpravce vsadil na černě lakované detaily karoserie, lehce upravený přední nárazník, lehké zadní křídlo a zajímavé tmavé polepy.  Brabus  však zmiňuje, že tento první vůz na fotografiích je jen počátek. Designové změny se časem rozrostou v plnohodnotný aerodynamický paket i s větším zadním křídlem. Brabus

Po stránce vzhledu se toho moc nezměnilo. Úpravce vsadil na černě lakované detaily karoserie, lehce upravený přední nárazník, lehké zadní křídlo a zajímavé tmavé polepy. Brabus však zmiňuje, že tento první vůz na fotografiích je jen počátek. Designové změny se časem rozrostou v plnohodnotný aerodynamický paket i s větším zadním křídlem. | Brabus

Změny nastaly samozřejmě i pod kapotou. Výkon  EQC  vzrostl ze 408 na 422 koní a točivý moment se dostal až na hodnotu 830 N.m. Vyšší výkon se odrazí hlavně ve zrychlení na stovku, které je s parametrem 4,9 sekundy o dvě desetiny kratší. Maximální rychlost zůstává 180 km/h. Jestli se změnil dojezd 471 kilometrů na jedno nabití, úpravce neudává. Brabus

Změny nastaly samozřejmě i pod kapotou. Výkon EQC vzrostl ze 408 na 422 koní a točivý moment se dostal až na hodnotu 830 N.m. Vyšší výkon se odrazí hlavně ve zrychlení na stovku, které je s parametrem 4,9 sekundy o dvě desetiny kratší. Maximální rychlost zůstává 180 km/h. Jestli se změnil dojezd 471 kilometrů na jedno nabití, úpravce neudává. | Brabus

Na voze je krásně vidět cit pro detail, který je Brabusu vlastní. Logo značky najdete na pedálech, osvětlených prazích i na zamykacích knoflících. Cena je dostupná na poptání. Na oficiálních stránkách značky v sekci vozů na prodej již elektrické EQC najdete, ale není zde udaná žádná změna v pohonném ústrojí. Brabus

Na voze je krásně vidět cit pro detail, který je Brabusu vlastní. Logo značky najdete na pedálech, osvětlených prazích i na zamykacích knoflících. Cena je dostupná na poptání. Na oficiálních stránkách značky v sekci vozů na prodej již elektrické EQC najdete, ale není zde udaná žádná změna v pohonném ústrojí. | Brabus

Brabus není jediná tuningová značka, která se adaptuje na nový trend elektromobility.  Třeba americký Hennessey  se chystá podívat na zoubek Porsche Taycan. Zajímavé bude také sledovat, jak si povedou nováčci,  kteří začali rovnou na elektromobilech.  Brabus

Brabus není jediná tuningová značka, která se adaptuje na nový trend elektromobility. Třeba americký Hennessey se chystá podívat na zoubek Porsche Taycan. Zajímavé bude také sledovat, jak si povedou nováčci, kteří začali rovnou na elektromobilech. | Brabus

 Brabus

| Brabus

 Brabus

| Brabus

 Brabus

| Brabus

 Brabus

| Brabus

 Brabus

| Brabus

 Brabus

| Brabus

 Brabus

| Brabus

 Brabus

| Brabus

 Brabus

| Brabus

 Brabus

| Brabus

Po stránce vzhledu se toho moc nezměnilo. Úpravce vsadil na černě lakované detaily karoserie, lehce upravený přední nárazník, lehké zadní křídlo a zajímavé tmavé polepy.  Brabus  však zmiňuje, že tento první vůz na fotografiích je jen počátek. Designové změny se časem rozrostou v plnohodnotný aerodynamický paket i s větším zadním křídlem. Brabus
Změny nastaly samozřejmě i pod kapotou. Výkon  EQC  vzrostl ze 408 na 422 koní a točivý moment se dostal až na hodnotu 830 N.m. Vyšší výkon se odrazí hlavně ve zrychlení na stovku, které je s parametrem 4,9 sekundy o dvě desetiny kratší. Maximální rychlost zůstává 180 km/h. Jestli se změnil dojezd 471 kilometrů na jedno nabití, úpravce neudává. Brabus
Na voze je krásně vidět cit pro detail, který je Brabusu vlastní. Logo značky najdete na pedálech, osvětlených prazích i na zamykacích knoflících. Cena je dostupná na poptání. Na oficiálních stránkách značky v sekci vozů na prodej již elektrické EQC najdete, ale není zde udaná žádná změna v pohonném ústrojí. Brabus
Brabus není jediná tuningová značka, která se adaptuje na nový trend elektromobility.  Třeba americký Hennessey  se chystá podívat na zoubek Porsche Taycan. Zajímavé bude také sledovat, jak si povedou nováčci,  kteří začali rovnou na elektromobilech.  Brabus
15
Fotogalerie

Brabus znovu zkouší upravovat elektromobily. Zatím se ale moc nepředvedl

I věhlasní úpravci musejí reagovat na rostoucí trend elektromobilů. Brabus v tom ale není poprvé.

Brabus, jeden z nejváženějších a nejodvážnějších úpravců značky Mercedes-Benz, představil svůj první opravdový elektromobil. Pokud tedy nebudeme počítat kapitolu s elektrickým Smartem. Nejnovějším Brabusem se stalo EQC 400 4Matic, SUV a zelený vlajkonoš třícípé automobilky.

Po stránce vzhledu se toho moc nezměnilo. Úpravce vsadil na černě lakované detaily karoserie, lehce upravený přední nárazník, lehké zadní křídlo a zajímavé tmavé polepy. Brabus však zmiňuje, že tento první vůz na fotografiích je jen počátek. Designové změny se časem rozrostou v plnohodnotný aerodynamický paket i s větším zadním křídlem.

Změny nastaly samozřejmě i pod kapotou. Výkon EQC vzrostl ze 408 na 422 koní a točivý moment se dostal až na hodnotu 830 N.m. Vyšší výkon se odrazí hlavně ve zrychlení na stovku, které je s parametrem 4,9 sekundy o dvě desetiny kratší. Maximální rychlost zůstává 180 km/h. Jestli se změnil dojezd 471 kilometrů na jedno nabití, úpravce neudává.

Na voze je krásně vidět cit pro detail, který je Brabusu vlastní. Logo značky najdete na pedálech, osvětlených prazích i na zamykacích knoflících. Cena je dostupná na poptání. Na oficiálních stránkách značky v sekci vozů na prodej již elektrické EQC najdete, ale není zde udaná žádná změna v pohonném ústrojí.

Brabus není jediná tuningová značka, která se adaptuje na nový trend elektromobility. Třeba americký tuner Hennessey se chystá podívat na zoubek Porsche Taycan. Zajímavé bude také sledovat, jak si povedou nováčci, kteří začali rovnou na elektromobilech.

Mercedes-Benz

Mercedes-Benz je německý výrobce automobilů, autobusů, užitkových a nákladních vozů. Patří do skupiny Daimler AG.

Historie sahá až do roku 1886. Poprvé byla značka Mercedes použita na automobilu v roce 1901, jako Mercedes-Benz v roce 1926.

Mercedes-Benz třídy A • Mercedes-Benz třídy C • Mercedes-Benz třídy E • Mercedes-Benz třídy S • Mercedes-Benz CLA • Mercedes-Benz GLC • Mercedes-Benz GLB-SUV

Doporučujeme

Články odjinud