Modernizace Mercedesu GLC v  jeho standardní  i  „kupé“ variantě  proběhla už na začátku roku a později se vylepšení dočkala i vrcholná AMG verze  GLC 63 4Matic.  | Mercedes-AMG GLC 43 4Matic Zdroj: Mercedes-Benz

Modernizace Mercedesu GLC v jeho standardní i „kupé“ variantě proběhla už na začátku roku a později se vylepšení dočkala i vrcholná AMG verze GLC 63 4Matic. | Mercedes-AMG GLC 43 4Matic | Zdroj: Mercedes-Benz

Teď Mercedes dle očekávání doplňuje nabídku rovněž o slabší AMG variantu GLC 43 4Matic, které pod kapotou tluče vyladěný šestiválec. | Mercedes-AMG GLC 43 4Matic Zdroj: Mercedes-Benz

Teď Mercedes dle očekávání doplňuje nabídku rovněž o slabší AMG variantu GLC 43 4Matic, které pod kapotou tluče vyladěný šestiválec. | Mercedes-AMG GLC 43 4Matic | Zdroj: Mercedes-Benz

Novinky se pochopitelně vztahují opět na klasické SUV i jeho stylovější „kupé“ verzi. Hlavní změnou je tedy navýšení výkonu dvakrát přeplňovaného šestiválce o objemu tří litrů na 287 kW (390 koní), tedy o dalších 17 kW (23 koní) oproti staré verzi. | Mercedes-AMG GLC 43 4Matic Zdroj: Mercedes-Benz

Novinky se pochopitelně vztahují opět na klasické SUV i jeho stylovější „kupé“ verzi. Hlavní změnou je tedy navýšení výkonu dvakrát přeplňovaného šestiválce o objemu tří litrů na 287 kW (390 koní), tedy o dalších 17 kW (23 koní) oproti staré verzi. | Mercedes-AMG GLC 43 4Matic | Zdroj: Mercedes-Benz

Hodnota točivého momentu stojí na slušných 520 N.m a na všechna kola putuje síla přes devítistupňový automat. | Mercedes-AMG GLC 43 4Matic Zdroj: Mercedes-Benz

Hodnota točivého momentu stojí na slušných 520 N.m a na všechna kola putuje síla přes devítistupňový automat. | Mercedes-AMG GLC 43 4Matic | Zdroj: Mercedes-Benz

Ve výsledku tak zlatá střední cesta ve formě GLC zvládne zrychlit z nuly na 100 km/h za 4,9 sekundy a maximálně dosáhnout elektronicky limitované rychlosti 250 km/h. | Mercedes-AMG GLC 43 4Matic Zdroj: Mercedes-Benz

Ve výsledku tak zlatá střední cesta ve formě GLC zvládne zrychlit z nuly na 100 km/h za 4,9 sekundy a maximálně dosáhnout elektronicky limitované rychlosti 250 km/h. | Mercedes-AMG GLC 43 4Matic | Zdroj: Mercedes-Benz

Tato čísla jsou identická i pro „kupé“. SUV pak nechybí adaptivní podvozek AMG Ride Control+, který je u GLC 43 dodáván standardně, stejně jako posilovač řízení s proměnlivým účinkem. | Mercedes-AMG GLC 43 4Matic Zdroj: Mercedes-Benz

Tato čísla jsou identická i pro „kupé“. SUV pak nechybí adaptivní podvozek AMG Ride Control+, který je u GLC 43 dodáván standardně, stejně jako posilovač řízení s proměnlivým účinkem. | Mercedes-AMG GLC 43 4Matic | Zdroj: Mercedes-Benz

I toto AMG je pak ozdobeno chromovanou mřížkou chladiče Panamericana, pozměněnými nárazníky vpředu i vzadu, nabízena jsou kola o průměru 19 až 21 palců... | Mercedes-AMG GLC 43 4Matic Zdroj: Mercedes-Benz

I toto AMG je pak ozdobeno chromovanou mřížkou chladiče Panamericana, pozměněnými nárazníky vpředu i vzadu, nabízena jsou kola o průměru 19 až 21 palců... | Mercedes-AMG GLC 43 4Matic | Zdroj: Mercedes-Benz

...a jinak se v rámci modernizace objevuje i nová grafika předního a zadního LED osvětlení. Do interiéru se nastěhoval poslední MBUX infotainemnt, digitální přístrojový štít či nový multifunkční sportovní volant. | Mercedes-AMG GLC 43 4Matic Zdroj: Mercedes-Benz

...a jinak se v rámci modernizace objevuje i nová grafika předního a zadního LED osvětlení. Do interiéru se nastěhoval poslední MBUX infotainemnt, digitální přístrojový štít či nový multifunkční sportovní volant. | Mercedes-AMG GLC 43 4Matic | Zdroj: Mercedes-Benz

Přesné datum uvedení na evropský trh se zatím nedozvídáme, stejně jako cenovky. Ještě během letoška by se ovšem zájemci v Evropě mohli dočkat. | Mercedes-AMG GLC 43 4Matic Zdroj: Mercedes-Benz

Přesné datum uvedení na evropský trh se zatím nedozvídáme, stejně jako cenovky. Ještě během letoška by se ovšem zájemci v Evropě mohli dočkat. | Mercedes-AMG GLC 43 4Matic | Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG GLC 43 4Matic Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG GLC 43 4Matic | Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG GLC 43 4Matic Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG GLC 43 4Matic | Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG GLC 43 4Matic Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG GLC 43 4Matic | Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG GLC 43 4Matic Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG GLC 43 4Matic | Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG GLC 43 4Matic kupé Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG GLC 43 4Matic kupé | Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG GLC 43 4Matic kupé Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG GLC 43 4Matic kupé | Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG GLC 43 4Matic kupé Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG GLC 43 4Matic kupé | Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG GLC 43 4Matic kupé Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG GLC 43 4Matic kupé | Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG GLC 43 4Matic kupé Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG GLC 43 4Matic kupé | Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG GLC 43 4Matic kupé Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG GLC 43 4Matic kupé | Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG GLC 43 4Matic kupé Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG GLC 43 4Matic kupé | Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG GLC 43 4Matic kupé Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG GLC 43 4Matic kupé | Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG GLC 43 4Matic kupé Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG GLC 43 4Matic kupé | Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG GLC 43 4Matic kupé Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG GLC 43 4Matic kupé | Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG GLC 43 4Matic kupé Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG GLC 43 4Matic kupé | Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG GLC 43 4Matic kupé Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG GLC 43 4Matic kupé | Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG GLC 43 4Matic kupé Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG GLC 43 4Matic kupé | Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG GLC 43 4Matic kupé Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG GLC 43 4Matic kupé | Zdroj: Mercedes-Benz

Teď Mercedes dle očekávání doplňuje nabídku rovněž o slabší AMG variantu GLC 43 4Matic, které pod kapotou tluče vyladěný šestiválec. | Mercedes-AMG GLC 43 4Matic Zdroj: Mercedes-Benz
Novinky se pochopitelně vztahují opět na klasické SUV i jeho stylovější „kupé“ verzi. Hlavní změnou je tedy navýšení výkonu dvakrát přeplňovaného šestiválce o objemu tří litrů na 287 kW (390 koní), tedy o dalších 17 kW (23 koní) oproti staré verzi. | Mercedes-AMG GLC 43 4Matic Zdroj: Mercedes-Benz
Hodnota točivého momentu stojí na slušných 520 N.m a na všechna kola putuje síla přes devítistupňový automat. | Mercedes-AMG GLC 43 4Matic Zdroj: Mercedes-Benz
Ve výsledku tak zlatá střední cesta ve formě GLC zvládne zrychlit z nuly na 100 km/h za 4,9 sekundy a maximálně dosáhnout elektronicky limitované rychlosti 250 km/h. | Mercedes-AMG GLC 43 4Matic Zdroj: Mercedes-Benz
27
Fotogalerie

Mercedes-AMG GLC 43 po modernizaci: Šestiválec posílil, teď má skoro 400 koní

Mercedes doplňuje nabídku verzí modernizovaného GLC a teď již ukazuje i slabší AMG s číslovkou 43.

Modernizace Mercedesu GLC v jeho standardní i „kupé“ variantě proběhla už na začátku roku a později se vylepšení dočkala i vrcholná AMG verze GLC 63 4Matic. Teď Mercedes dle očekávání doplňuje nabídku rovněž o slabší AMG variantu GLC 43 4Matic, které pod kapotou tluče vyladěný šestiválec.

Novinky se pochopitelně vztahují opět na klasické SUV i jeho stylovější „kupé“ verzi. Hlavní změnou je tedy navýšení výkonu dvakrát přeplňovaného šestiválce o objemu tří litrů na 287 kW (390 koní), tedy o dalších 17 kW (23 koní) oproti staré verzi. Hodnota točivého momentu stojí na slušných 520 N.m a na všechna kola putuje síla přes devítistupňový automat.

Ve výsledku tak zlatá střední cesta ve formě GLC zvládne zrychlit z nuly na 100 km/h za 4,9 sekundy a maximálně dosáhnout elektronicky limitované rychlosti 250 km/h. Tato čísla jsou identická i pro „kupé“. SUV pak nechybí adaptivní podvozek AMG Ride Control+, který je u GLC 43 dodáván standardně, stejně jako posilovač řízení s proměnlivým účinkem.

I toto AMG je pak ozdobeno chromovanou mřížkou chladiče Panamericana, pozměněnými nárazníky vpředu i vzadu, nabízena jsou kola o průměru 19 až 21 palců a jinak se v rámci modernizace objevuje i nová grafika předního a zadního LED osvětlení. Do interiéru se nastěhoval poslední MBUX infotainemnt, digitální přístrojový štít či nový multifunkční sportovní volant.

Přesné datum uvedení na evropský trh se zatím nedozvídáme, stejně jako cenovky. Ještě během letoška by se ovšem zájemci v Evropě mohli dočkat.

Mercedes-Benz

Mercedes-Benz je německý výrobce automobilů, autobusů, užitkových a nákladních vozů. Patří do skupiny Daimler AG.

Historie sahá až do roku 1886. Poprvé byla značka Mercedes použita na automobilu v roce 1901, jako Mercedes-Benz v roce 1926.

Mercedes-Benz třídy A • Mercedes-Benz třídy C • Mercedes-Benz třídy E • Mercedes-Benz třídy S • Mercedes-Benz CLA • Mercedes-Benz GLC • Mercedes-Benz GLB-SUV

Doporučujeme

Články odjinud