Nejnovější video od mladoboleslavské automobilky se zaměřuje na produkci jejího nejžádanějšího vozu. Produkci  čtvrté generace Octavie  ukazuje Škoda od pohledu na holý skelet až po finální kontrolu dokončeného exempláře... Zdroj: Škoda

Nejnovější video od mladoboleslavské automobilky se zaměřuje na produkci jejího nejžádanějšího vozu. Produkci čtvrté generace Octavie ukazuje Škoda od pohledu na holý skelet až po finální kontrolu dokončeného exempláře... | Zdroj: Škoda

...a to včetně krátké testovací jízdy na řadě povrchů. Poklidné nahlédnutí do výroby je bez jakéhokoliv komentáře. Zdroj: Škoda

...a to včetně krátké testovací jízdy na řadě povrchů. Poklidné nahlédnutí do výroby je bez jakéhokoliv komentáře. | Zdroj: Škoda

Přesněji jde o pohled na modernizovanou montážní linku v hlavním výrobním závodě v Mladé Boleslavi. Denně zde vzniká 1150 nových Octavií, ve výsledku ale už Škoda v průběhu let vyrobila na místě přes 7,1 milionu vozů této modelové řady. Zdroj: Škoda

Přesněji jde o pohled na modernizovanou montážní linku v hlavním výrobním závodě v Mladé Boleslavi. Denně zde vzniká 1150 nových Octavií, ve výsledku ale už Škoda v průběhu let vyrobila na místě přes 7,1 milionu vozů této modelové řady. | Zdroj: Škoda

Ostatně počátky Octavie sahají až do roku 1959, opravdový úspěch však přinesla až novodobá generace z poloviny 90. let pod křídly koncernu VW. Zdroj: Škoda

Ostatně počátky Octavie sahají až do roku 1959, opravdový úspěch však přinesla až novodobá generace z poloviny 90. let pod křídly koncernu VW. | Zdroj: Škoda

Rozsáhlá přestavba linky v Mladé Boleslavi proběhla s ohledem na paralelní výrobu  elektromobilu Enyaq iV , kterého chce Škoda souběžně vedle Octavie vyrábět denně až 350 kusů. Zdroj: Škoda

Rozsáhlá přestavba linky v Mladé Boleslavi proběhla s ohledem na paralelní výrobu elektromobilu Enyaq iV, kterého chce Škoda souběžně vedle Octavie vyrábět denně až 350 kusů. | Zdroj: Škoda

Moderní roboti, kteří přebírají fyzicky náročnou práci, jsou zde už samozřejmostí. Zjevný kontrast s nedávným  nahlédnutím do výroby Felicie v roce 1996 . Zdroj: Škoda

Moderní roboti, kteří přebírají fyzicky náročnou práci, jsou zde už samozřejmostí. Zjevný kontrast s nedávným nahlédnutím do výroby Felicie v roce 1996. | Zdroj: Škoda

Škoda uvádí, že paralelní výroba vozů s konvenčním spalovacím motorem na bázi modulární platformy (MQB) a modulární elektrifikované platformy (MEB) na jedné montážní lince je v rámci celého koncernu jedinečná. Více v článku... Zdroj: Škoda

Škoda uvádí, že paralelní výroba vozů s konvenčním spalovacím motorem na bázi modulární platformy (MQB) a modulární elektrifikované platformy (MEB) na jedné montážní lince je v rámci celého koncernu jedinečná. Více v článku... | Zdroj: Škoda

...a to včetně krátké testovací jízdy na řadě povrchů. Poklidné nahlédnutí do výroby je bez jakéhokoliv komentáře. Zdroj: Škoda
Přesněji jde o pohled na modernizovanou montážní linku v hlavním výrobním závodě v Mladé Boleslavi. Denně zde vzniká 1150 nových Octavií, ve výsledku ale už Škoda v průběhu let vyrobila na místě přes 7,1 milionu vozů této modelové řady. Zdroj: Škoda
Ostatně počátky Octavie sahají až do roku 1959, opravdový úspěch však přinesla až novodobá generace z poloviny 90. let pod křídly koncernu VW. Zdroj: Škoda
Rozsáhlá přestavba linky v Mladé Boleslavi proběhla s ohledem na paralelní výrobu  elektromobilu Enyaq iV , kterého chce Škoda souběžně vedle Octavie vyrábět denně až 350 kusů. Zdroj: Škoda
7
Fotogalerie

Takto se vyrábí nová Škoda Octavia. V Mladé Boleslavi vzniká denně 1150 kusů

Škoda nechává podrobně nahlédnout do produkce svého bestselleru.

Nejnovější video od mladoboleslavské automobilky se zaměřuje na produkci jejího nejžádanějšího vozu. Produkci čtvrté generace Octavie ukazuje Škoda od pohledu na holý skelet až po finální kontrolu dokončeného exempláře, a to včetně krátké testovací jízdy na řadě povrchů. Poklidné nahlédnutí do výroby je bez jakéhokoliv komentáře.

Přesněji jde o pohled na modernizovanou montážní linku v hlavním výrobním závodě v Mladé Boleslavi. Denně zde vzniká 1150 nových Octavií, ve výsledku ale už Škoda v průběhu let vyrobila na místě přes 7,1 milionu vozů této modelové řady. Ostatně počátky Octavie sahají až do roku 1959, opravdový úspěch však přinesla až novodobá generace z poloviny 90. let pod křídly koncernu VW.

Rozsáhlá přestavba linky v Mladé Boleslavi proběhla s ohledem na paralelní výrobu elektromobilu Enyaq iV, kterého chce Škoda souběžně vedle Octavie vyrábět denně až 350 kusů. Moderní roboti, kteří přebírají fyzicky náročnou práci, jsou zde už samozřejmostí. Zjevný kontrast s nedávným nahlédnutím do výroby Felicie v roce 1996.

Škoda uvádí, že paralelní výroba vozů s konvenčním spalovacím motorem na bázi modulární platformy (MQB) a modulární elektrifikované platformy (MEB) na jedné montážní lince je v rámci celého koncernu jedinečná. Celková investice do nutných stavebních úprav dosáhla výše přes 800 milionů korun.

Škoda

Škoda Auto je největší česká automobilka. Vychází ze společnosti Laurin & Klement založené v roce 1895, od roku 1990 je součástí skupiny Volkswagen Group.

Škoda Fabia • Škoda ScalaŠkoda Rapid • Škoda Octavia  Škoda Superb • Škoda Yeti • Škoda Kodiaq • Škoda Citigo • Škoda Kamiq • Škoda Karoq • Škoda Enyaq iV

Doporučujeme

Články odjinud