Budoucnost hatchbacku Hyundai i30 na našem trhu byla v minulých měsících nejistá. Vypadnul z nabídky a české zastoupení více tlačilo Fastback a kombi. Ilustrační foto: Hyundai

Budoucnost hatchbacku Hyundai i30 na našem trhu byla v minulých měsících nejistá. Vypadnul z nabídky a české zastoupení více tlačilo Fastback a kombi. | Ilustrační foto: Hyundai

V dubnu však nastal zlom. Vůz se vrátil na trh s nižší cenou než kdy dříve (od 339.990 Kč), byť se jednalo o akční verzi Made in Czech Classic a ceny ve standardním ceníku byly jinde (1.4 CVVT/73 kW Entry od 394.990 Kč). Ilustrační foto: Hyundai

V dubnu však nastal zlom. Vůz se vrátil na trh s nižší cenou než kdy dříve (od 339.990 Kč), byť se jednalo o akční verzi Made in Czech Classic a ceny ve standardním ceníku byly jinde (1.4 CVVT/73 kW Entry od 394.990 Kč). | Ilustrační foto: Hyundai

Nyní se českému zastoupení značky podařilo skloubit atraktivní základní cenu a běžný, tedy „neakční“ ceník, do jednoho celku. Ilustrační foto: Hyundai

Nyní se českému zastoupení značky podařilo skloubit atraktivní základní cenu a běžný, tedy „neakční“ ceník, do jednoho celku. | Ilustrační foto: Hyundai

Výsledkem je hatchback 1.4 CVVT/73 kW Entry za 319.990 Kč, což je cena, na kterou se model současné generace podle oficiálního ceníku nedostal za celou dobu působení na českém trhu. Jak ale možná tušíte, jeden zakopaný pes (nebo spíš štěně) tady bude. Ilustrační foto: Hyundai

Výsledkem je hatchback 1.4 CVVT/73 kW Entry za 319.990 Kč, což je cena, na kterou se model současné generace podle oficiálního ceníku nedostal za celou dobu působení na českém trhu. Jak ale možná tušíte, jeden zakopaný pes (nebo spíš štěně) tady bude. | Ilustrační foto: Hyundai

Zatímco třeba český importér vozů Kia  dává na technicky spřízněný Ceed ceníkovou slevu 20.000 Kč  a hatchback s motorem 1.4 CVVT/73 kW stojí nepodmíněných 364.980 Kč, v případě i30 hatchback se bavíme o prémii 40.000 Kč. Ilustrační foto: Hyundai

Zatímco třeba český importér vozů Kia dává na technicky spřízněný Ceed ceníkovou slevu 20.000 Kč a hatchback s motorem 1.4 CVVT/73 kW stojí nepodmíněných 364.980 Kč, v případě i30 hatchback se bavíme o prémii 40.000 Kč. | Ilustrační foto: Hyundai

Avšak podmíněné registrací vozidla na jméno zákazníka v případě využití Hyundai pojištění. Hyundai v ceníku dodává, že podmíněnost Hyundai pojištěním se nevztahuje na zákazníky, kteří se chystají vozidlo vyvézt a registrovat v zahraničí. Registraci vozidla na registrační značky řeší autorizovaný prodejce Hyundai, což je klasická položka v ceníku za 1690 Kč. Ilustrační foto: Hyundai

Avšak podmíněné registrací vozidla na jméno zákazníka v případě využití Hyundai pojištění. Hyundai v ceníku dodává, že podmíněnost Hyundai pojištěním se nevztahuje na zákazníky, kteří se chystají vozidlo vyvézt a registrovat v zahraničí. Registraci vozidla na registrační značky řeší autorizovaný prodejce Hyundai, což je klasická položka v ceníku za 1690 Kč. | Ilustrační foto: Hyundai

Pro klasického soukromého zákazníka, který chce mít nákup vozu bez dalších starostí, je to z mého pohledu přijatelná podmínka, protože dostane pojištěné auto s komplexní zárukou na 5 let bez omezení ujetých kilometrů a k tomu ještě sadu kompletních zimních kol zdarma. Ilustrační foto: Hyundai

Pro klasického soukromého zákazníka, který chce mít nákup vozu bez dalších starostí, je to z mého pohledu přijatelná podmínka, protože dostane pojištěné auto s komplexní zárukou na 5 let bez omezení ujetých kilometrů a k tomu ještě sadu kompletních zimních kol zdarma. | Ilustrační foto: Hyundai

Zajímavá nabídka se navíc netýká jen linie Entry, ale i Trikolor (od 329.990 Kč) a Komfort (od 349.900 Kč), ve všech případech s motorem 1.4 CVVT. U linie Style se dostáváme na čtyři sta tisíc, ale to kvůli motoru 1.0 T-GDI v základu. Ceny vozu platné od dnešního dne najdete v tabulce níže (již po odečtení prémie 40.000 Kč). Ilustrační foto: Hyundai

Zajímavá nabídka se navíc netýká jen linie Entry, ale i Trikolor (od 329.990 Kč) a Komfort (od 349.900 Kč), ve všech případech s motorem 1.4 CVVT. U linie Style se dostáváme na čtyři sta tisíc, ale to kvůli motoru 1.0 T-GDI v základu. Ceny vozu platné od dnešního dne najdete v tabulce níže (již po odečtení prémie 40.000 Kč). | Ilustrační foto: Hyundai

 Ilustrační foto: Hyundai

| Ilustrační foto: Hyundai

 Ilustrační foto: Hyundai

| Ilustrační foto: Hyundai

 Ilustrační foto: Hyundai

| Ilustrační foto: Hyundai

 Ilustrační foto: Hyundai

| Ilustrační foto: Hyundai

 Ilustrační foto: Hyundai

| Ilustrační foto: Hyundai

 Ilustrační foto: Hyundai

| Ilustrační foto: Hyundai

 Ilustrační foto: Hyundai

| Ilustrační foto: Hyundai

 Ilustrační foto: Hyundai

| Ilustrační foto: Hyundai

 Ilustrační foto: Hyundai

| Ilustrační foto: Hyundai

 Ilustrační foto: Hyundai

| Ilustrační foto: Hyundai

 Ilustrační foto: Hyundai

| Ilustrační foto: Hyundai

V dubnu však nastal zlom. Vůz se vrátil na trh s nižší cenou než kdy dříve (od 339.990 Kč), byť se jednalo o akční verzi Made in Czech Classic a ceny ve standardním ceníku byly jinde (1.4 CVVT/73 kW Entry od 394.990 Kč). Ilustrační foto: Hyundai
Nyní se českému zastoupení značky podařilo skloubit atraktivní základní cenu a běžný, tedy „neakční“ ceník, do jednoho celku. Ilustrační foto: Hyundai
Výsledkem je hatchback 1.4 CVVT/73 kW Entry za 319.990 Kč, což je cena, na kterou se model současné generace podle oficiálního ceníku nedostal za celou dobu působení na českém trhu. Jak ale možná tušíte, jeden zakopaný pes (nebo spíš štěně) tady bude. Ilustrační foto: Hyundai
Zatímco třeba český importér vozů Kia  dává na technicky spřízněný Ceed ceníkovou slevu 20.000 Kč  a hatchback s motorem 1.4 CVVT/73 kW stojí nepodmíněných 364.980 Kč, v případě i30 hatchback se bavíme o prémii 40.000 Kč. Ilustrační foto: Hyundai
19
Fotogalerie

Hyundai i30 padnul na cenové dno. Scala si o něčem takovém může nechat zdát

Nejnovější ceník kompaktního modelu z Nošovic odhaluje, za jaké peníze je možné u nás prodávat auto takové velikosti. Ceny snad nikdy nebyly nižší.

Pokud patříte mezi zájemce o nové auto, kteří příliš nehledí na bohatou základní výbavu, ale jednoduše chtějí vůz se zárukou za nejnižší možnou cenu, nebudete to mít v Česku moc jednoduché. Řada výrobců totiž přešla na strategii vyšších základních cen výměnou za bohatou výbavu, což je jistě zajímavý koncept, ale ne každý pak na takové auto má.

Třeba nová Mazda 3 u nás koncem loňského roku začínala s motorem Skyactiv-G122 (90 kW) na ceně 520.900 Kč a tuzemská Škoda Scala, dokud se pod její kapotu nedostal základní litr TSI se 70 kW, stále téměř čtyři sta tisíc korun (1.0 TSI/85 kW za 394.900 Kč). Dnes se to má se Scalou trochu jinak, i tak ale s motorem o výkonu 70 kW stojí 369.900 Kč. A to je příležitost pro jednoho z hlavních rivalů na českém trhu.

Budoucnost hatchbacku Hyundai i30 na našem trhu byla v minulých měsících nejistá. Vypadnul z nabídky a české zastoupení více tlačilo Fastback a kombi. V dubnu však nastal zlom. Vůz se vrátil na trh s nižší cenou než kdy dříve (od 339.990 Kč), byť se jednalo o akční verzi Made in Czech Classic a ceny ve standardním ceníku byly jinde (1.4 CVVT/73 kW Entry od 394.990 Kč). Nyní se českému zastoupení značky podařilo skloubit atraktivní základní cenu a běžný, tedy „neakční“ ceník, do jednoho celku.

Výsledkem je hatchback 1.4 CVVT/73 kW Entry za 319.990 Kč, což je cena, na kterou se model současné generace podle oficiálního ceníku nedostal za celou dobu působení na českém trhu. Jak ale možná tušíte, jeden zakopaný pes (nebo spíš štěně) tady bude.

Zatímco třeba český importér vozů Kia dává na technicky spřízněný Ceed ceníkovou slevu 20.000 Kč a hatchback s motorem 1.4 CVVT/73 kW stojí nepodmíněných 364.980 Kč, v případě i30 hatchback se bavíme o prémii 40.000 Kč, podmíněné registrací vozidla na jméno zákazníka v případě využití Hyundai pojištění. Hyundai v ceníku dodává, že podmíněnost Hyundai pojištěním se nevztahuje na zákazníky, kteří se chystají vozidlo vyvézt a registrovat v zahraničí. Registraci vozidla na registrační značky řeší autorizovaný prodejce Hyundai, což je klasická položka v ceníku za 1690 Kč.

Pro klasického soukromého zákazníka, který chce mít nákup vozu bez dalších starostí, je to z mého pohledu přijatelná podmínka, protože dostane pojištěné auto s komplexní zárukou na 5 let bez omezení ujetých kilometrů a k tomu ještě sadu kompletních zimních kol zdarma.

Zajímavá nabídka se navíc netýká jen linie Entry, ale i Trikolor (od 329.990 Kč) a Komfort (od 349.900 Kč), ve všech případech s motorem 1.4 CVVT. U linie Style se dostáváme na čtyři sta tisíc, ale to kvůli motoru 1.0 T-GDI v základu. Ceny vozu platné od dnešního dne najdete v tabulce níže (již po odečtení prémie 40.000 Kč).

Hyundai i30 hatchback: České ceny platné k 1. červenci 2019
Motor Cena Entry [Kč] Cena Trikolor [Kč] Cena Komfort [Kč] Cena Style [Kč]
1.4 CVVT/73 kW 6M 319.990 329.990 349.990 -
1.0 T-GDI/88 kW 6M 339.900 349.990 369.990 399.990
1.4 T-GDI/103 kW 6M - - 399.990 429.990
1.6 CRDi/85 kW 6M - 389.990 409.990 439.900
1.6 CRDi/100 kW 6M - - - 459.990
Ceny po odečtění prémie 40.000 Kč. U 1.4 T-GDI a 1.6 CRDi je možné připlatit 50.000 Kč za převodovku DCT (s výjimkou linie Entry)

 

Hyundai i30

Hyundai i30 se prezentuje jako české auto. A proč také ne, vždyť se vyrábí v Nošovicích. Hyundai i30 patří k nejprodávanějším vozům nižší střední třídy v ČR. Oblibu si získal především cenovou dostupností.

Cena, výbava, technická data •  Minitest Hyundai i30 N Project C • Hyundai i30 N Line • Minitest Hyundai i30 N Performance • Test Hyundai i30 N Fastback • Minitest Hyundai i30 kombi

Doporučujeme

Články odjinud