Elektrickou dodávku Nissan e-NV200 najdete už nějakou tu dobu rovněž u českého zastoupení japonské značky. Teď však přichází její větší varianta XL... | Nissan e-NV200 XL Zdroj: Nissan/Voltia

Elektrickou dodávku Nissan e-NV200 najdete už nějakou tu dobu rovněž u českého zastoupení japonské značky. Teď však přichází její větší varianta XL... | Nissan e-NV200 XL | Zdroj: Nissan/Voltia

...která je stejně jako v případě menší verze výsledkem spolupráce Nissanu a slovenské firmy Voltia, známým jménem na poli elektrických dodávek v Evropě. | Nissan e-NV200 XL Zdroj: Nissan/Voltia

...která je stejně jako v případě menší verze výsledkem spolupráce Nissanu a slovenské firmy Voltia, známým jménem na poli elektrických dodávek v Evropě. | Nissan e-NV200 XL | Zdroj: Nissan/Voltia

Zatímco standardní e-NV200 byste za kdovíjak pohlednou dodávku taky asi nepovažovali, zvětšená varianta e-NV200 XL už na design vůbec nehledí. | Nissan e-NV200 XL Zdroj: Nissan/Voltia

Zatímco standardní e-NV200 byste za kdovíjak pohlednou dodávku taky asi nepovažovali, zvětšená varianta e-NV200 XL už na design vůbec nehledí. | Nissan e-NV200 XL | Zdroj: Nissan/Voltia

Hlavní je, že dovnitř se vejde více nákladu. Délka a výška nákladového prostoru byla v obou případech prodloužena o zhruba 50 cm, takže užitečný objem karoserie nyní čítá 8 m³, oproti původním 4,2 m³. | Nissan e-NV200 XL Zdroj: Nissan/Voltia

Hlavní je, že dovnitř se vejde více nákladu. Délka a výška nákladového prostoru byla v obou případech prodloužena o zhruba 50 cm, takže užitečný objem karoserie nyní čítá 8 m³, oproti původním 4,2 m³. | Nissan e-NV200 XL | Zdroj: Nissan/Voltia

Hmotnost samotné nástavby snížila možné zatížení o asi 120 kg, proto verze XL uveze maximálně 580 kg. Šířka nákladového prostoru ale zůstává stejná – s 1,22 m tedy spolehlivě uloží na šířku europaletu, přesněji takto za sebe hned dvě. | Nissan e-NV200 XL Zdroj: Nissan/Voltia

Hmotnost samotné nástavby snížila možné zatížení o asi 120 kg, proto verze XL uveze maximálně 580 kg. Šířka nákladového prostoru ale zůstává stejná – s 1,22 m tedy spolehlivě uloží na šířku europaletu, přesněji takto za sebe hned dvě. | Nissan e-NV200 XL | Zdroj: Nissan/Voltia

Zadní křídlové dveře jsou otevíratelné do úhlu 180 stupňů a boční posuvné dveře také nechybí. | Nissan e-NV200 XL Zdroj: Nissan/Voltia

Zadní křídlové dveře jsou otevíratelné do úhlu 180 stupňů a boční posuvné dveře také nechybí. | Nissan e-NV200 XL | Zdroj: Nissan/Voltia

Na pohonném ústrojí nedošlo ke změnám. Přední kola roztáčí elektromotor o výkonu 80 kW (109 koní) využívající energii bateriového modulu o kapacitě 40 kWh. | Nissan e-NV200 XL Zdroj: Nissan/Voltia

Na pohonném ústrojí nedošlo ke změnám. Přední kola roztáčí elektromotor o výkonu 80 kW (109 koní) využívající energii bateriového modulu o kapacitě 40 kWh. | Nissan e-NV200 XL | Zdroj: Nissan/Voltia

Dojezd na jedno nabití je udáván na zhruba 200 km. Nabití do 80% kapacity má trvat z 50kW DC rychlonabíječky okolo 50 minut, přes domácí 6,6 kW Wallbox potrvá nabití zhruba 7,5 hodiny. | Nissan e-NV200 XL Zdroj: Nissan/Voltia

Dojezd na jedno nabití je udáván na zhruba 200 km. Nabití do 80% kapacity má trvat z 50kW DC rychlonabíječky okolo 50 minut, přes domácí 6,6 kW Wallbox potrvá nabití zhruba 7,5 hodiny. | Nissan e-NV200 XL | Zdroj: Nissan/Voltia

K prodejcům Nissanu po celé Evropě se má novinka dostat zanedlouho. České cenovky zatím neznáme, ale standardní Nissan e-NV200 začíná v Česku od 837.000 Kč bez DPH. | Nissan e-NV200 XL Zdroj: Nissan/Voltia

K prodejcům Nissanu po celé Evropě se má novinka dostat zanedlouho. České cenovky zatím neznáme, ale standardní Nissan e-NV200 začíná v Česku od 837.000 Kč bez DPH. | Nissan e-NV200 XL | Zdroj: Nissan/Voltia

Nissan e-NV200 XL Zdroj: Nissan/Voltia

Nissan e-NV200 XL | Zdroj: Nissan/Voltia

...která je stejně jako v případě menší verze výsledkem spolupráce Nissanu a slovenské firmy Voltia, známým jménem na poli elektrických dodávek v Evropě. | Nissan e-NV200 XL Zdroj: Nissan/Voltia
Zatímco standardní e-NV200 byste za kdovíjak pohlednou dodávku taky asi nepovažovali, zvětšená varianta e-NV200 XL už na design vůbec nehledí. | Nissan e-NV200 XL Zdroj: Nissan/Voltia
Hlavní je, že dovnitř se vejde více nákladu. Délka a výška nákladového prostoru byla v obou případech prodloužena o zhruba 50 cm, takže užitečný objem karoserie nyní čítá 8 m³, oproti původním 4,2 m³. | Nissan e-NV200 XL Zdroj: Nissan/Voltia
Hmotnost samotné nástavby snížila možné zatížení o asi 120 kg, proto verze XL uveze maximálně 580 kg. Šířka nákladového prostoru ale zůstává stejná – s 1,22 m tedy spolehlivě uloží na šířku europaletu, přesněji takto za sebe hned dvě. | Nissan e-NV200 XL Zdroj: Nissan/Voltia
10
Fotogalerie

I Fiat Multipla je vedle Nissanu e-NV200 XL krasavec. Svůj hlavní účel však splní

Jasně, u užitkových vozů se na estetiku příliš nehraje. Přesto byste ale novou verzi elektrické dodávky od Nissanu neoznačili za zrovna pohlednou.

Elektrickou dodávku Nissan e-NV200 najdete už nějakou tu dobu rovněž u českého zastoupení japonské značky. Teď však přichází její větší varianta XL, která je stejně jako v případě menší verze výsledkem spolupráce Nissanu a slovenské firmy Voltia, známým jménem na poli elektrických dodávek v Evropě.

Zatímco standardní e-NV200 byste za kdovíjak pohlednou dodávku taky asi nepovažovali, zvětšená varianta e-NV200 XL už na design vůbec nehledí. Hlavní je, že dovnitř se vejde více nákladu. Délka a výška nákladového prostoru byla v obou případech prodloužena o zhruba 50 cm, takže užitečný objem karoserie nyní čítá 8 m³, oproti původním 4,2 m³.

Hmotnost samotné nástavby snížila možné zatížení o asi 120 kg, proto verze XL uveze maximálně 580 kg. Šířka nákladového prostoru ale zůstává stejná – s 1,22 m tedy spolehlivě uloží na šířku europaletu, přesněji takto za sebe hned dvě. Zadní křídlové dveře jsou otevíratelné do úhlu 180 stupňů a boční posuvné dveře také nechybí.

Na pohonném ústrojí nedošlo ke změnám. Přední kola roztáčí elektromotor o výkonu 80 kW (109 koní) využívající energii bateriového modulu o kapacitě 40 kWh. Dojezd na jedno nabití je udáván na zhruba 200 km. Nabití do 80% kapacity má trvat z 50kW DC rychlonabíječky okolo 50 minut, přes domácí 6,6 kW Wallbox potrvá nabití zhruba 7,5 hodiny.

K prodejcům Nissanu po celé Evropě se má novinka dostat zanedlouho. České cenovky zatím neznáme, ale standardní Nissan e-NV200 začíná v Česku od 837.000 Kč bez DPH.

Nissan

Historie japonského Nissanu sahá do roku 1911. Jeho automobily se však až do 1982–1984, kdy nastalo přejmenování, nazývaly Datsun.

Nissan v roce 1989 vytvořil samostatnou luxusní značku Infiniti. V roce 1999 uzavřel partnerství s Renaultem.

Nissan Micra • Nissan Leaf •​ Nissan Qashqai •​ Nissan X-Trail •​ Nissan Juke •​ Nissan Navara •​ Nissan 370Z •​ Nissan Ariya •​ Nissan GT-R

Doporučujeme

Články odjinud