Známý úpravce a výrobce Hennessey Performance Engineering pokračuje se svou řadou posilněných pick-upů, mezi které patří i  nejnovější generace Fordu F-150 . | Hennessey Venom 775 F-150 Zdroj: Hennessey Performance Engineering

Známý úpravce a výrobce Hennessey Performance Engineering pokračuje se svou řadou posilněných pick-upů, mezi které patří i nejnovější generace Fordu F-150. | Hennessey Venom 775 F-150 | Zdroj: Hennessey Performance Engineering

John Hennessey uvádí, že novinka s kitem Venom 775 je odpovědí na poptávku po rivalovi  sériového Ramu 1500 TRX . Konkurenční pick-up od Fordu s vyladěním v Texasu tak samozřejmě posunuje laťku zase výše. | Hennessey Venom 775 F-150 Zdroj: Hennessey Performance Engineering

John Hennessey uvádí, že novinka s kitem Venom 775 je odpovědí na poptávku po rivalovi sériového Ramu 1500 TRX. Konkurenční pick-up od Fordu s vyladěním v Texasu tak samozřejmě posunuje laťku zase výše. | Hennessey Venom 775 F-150 | Zdroj: Hennessey Performance Engineering

F-150 ve výbavě Platinum s dostatkem chromu a pětilitrovým osmiválcem pod kapotou tak Hennessey doplnil o řadu nových dílů a především o třílitrový kompresor, čímž navýšil výkon z továrních 400 koní (294 kW) na celkem 775 koní (570 kW). | Hennessey Venom 775 F-150 Zdroj: Hennessey Performance Engineering

F-150 ve výbavě Platinum s dostatkem chromu a pětilitrovým osmiválcem pod kapotou tak Hennessey doplnil o řadu nových dílů a především o třílitrový kompresor, čímž navýšil výkon z továrních 400 koní (294 kW) na celkem 775 koní (570 kW). | Hennessey Venom 775 F-150 | Zdroj: Hennessey Performance Engineering

Točivý moment je teď bohatých 928 N.m. Zmíněné TRX (711 k/523 kW, 880 N.m) tak Venom 775 předhání s přehledem. | Hennessey Venom 775 F-150 Zdroj: Hennessey Performance Engineering

Točivý moment je teď bohatých 928 N.m. Zmíněné TRX (711 k/523 kW, 880 N.m) tak Venom 775 předhání s přehledem. | Hennessey Venom 775 F-150 | Zdroj: Hennessey Performance Engineering

Výsledkem je, že pick-up od Fordu zvládne zrychlení z nuly na 96 km/h (60 mph) za 3,9 sekundy, sprint na čtvrt míle stíhá za rovných 12 sekund, kdy na konci putuje rychlostí 188 km/h. | Hennessey Venom 775 F-150 Zdroj: Hennessey Performance Engineering

Výsledkem je, že pick-up od Fordu zvládne zrychlení z nuly na 96 km/h (60 mph) za 3,9 sekundy, sprint na čtvrt míle stíhá za rovných 12 sekund, kdy na konci putuje rychlostí 188 km/h. | Hennessey Venom 775 F-150 | Zdroj: Hennessey Performance Engineering

Pro srovnání Ram 1500 TRX se pyšní 4,5 sekundami na 96 km/h, čtvrt míle umí za 12,9 sekundy, kdy dosahuje 174 km/h. | Hennessey Venom 775 F-150 Zdroj: Hennessey Performance Engineering

Pro srovnání Ram 1500 TRX se pyšní 4,5 sekundami na 96 km/h, čtvrt míle umí za 12,9 sekundy, kdy dosahuje 174 km/h. | Hennessey Venom 775 F-150 | Zdroj: Hennessey Performance Engineering

Ke kitu Venom 775 samozřejmě přihodí Hennessey i kompletní úpravu podvozku s vyšší světlou výškou a tlumiči Fox, nová kola a pneumatiky, stejně jako zakázkové nárazníky, prahy a rovněž dodatečné osvětlení. | Hennessey Venom 775 F-150 Zdroj: Hennessey Performance Engineering

Ke kitu Venom 775 samozřejmě přihodí Hennessey i kompletní úpravu podvozku s vyšší světlou výškou a tlumiči Fox, nová kola a pneumatiky, stejně jako zakázkové nárazníky, prahy a rovněž dodatečné osvětlení. | Hennessey Venom 775 F-150 | Zdroj: Hennessey Performance Engineering

„Náš Venom 775 F-150 je rychlejší a lehčí než tovární TRX a kniha objednávek se plní rychle,“ říká John Hennessey. | Hennessey Venom 775 F-150 Zdroj: Hennessey Performance Engineering

„Náš Venom 775 F-150 je rychlejší a lehčí než tovární TRX a kniha objednávek se plní rychle,“ říká John Hennessey. | Hennessey Venom 775 F-150 | Zdroj: Hennessey Performance Engineering

Za vyladěný pick-up bude úpravce žádat mezi 90.000 až 110.000 dolary (1,9 až 2,4 milionu korun) v závislosti na extra výbavě. | Hennessey Venom 775 F-150 Zdroj: Hennessey Performance Engineering

Za vyladěný pick-up bude úpravce žádat mezi 90.000 až 110.000 dolary (1,9 až 2,4 milionu korun) v závislosti na extra výbavě. | Hennessey Venom 775 F-150 | Zdroj: Hennessey Performance Engineering

| Hennessey Venom 775 F-150 Zdroj: Hennessey Performance Engineering

| Hennessey Venom 775 F-150 | Zdroj: Hennessey Performance Engineering

| Hennessey Venom 775 F-150 Zdroj: Hennessey Performance Engineering

| Hennessey Venom 775 F-150 | Zdroj: Hennessey Performance Engineering

| Hennessey Venom 775 F-150 Zdroj: Hennessey Performance Engineering

| Hennessey Venom 775 F-150 | Zdroj: Hennessey Performance Engineering

| Hennessey Venom 775 F-150 Zdroj: Hennessey Performance Engineering

| Hennessey Venom 775 F-150 | Zdroj: Hennessey Performance Engineering

| Hennessey Venom 775 F-150 Zdroj: Hennessey Performance Engineering

| Hennessey Venom 775 F-150 | Zdroj: Hennessey Performance Engineering

| Hennessey Venom 775 F-150 Zdroj: Hennessey Performance Engineering

| Hennessey Venom 775 F-150 | Zdroj: Hennessey Performance Engineering

| Hennessey Venom 775 F-150 Zdroj: Hennessey Performance Engineering

| Hennessey Venom 775 F-150 | Zdroj: Hennessey Performance Engineering

| Hennessey Venom 775 F-150 Zdroj: Hennessey Performance Engineering

| Hennessey Venom 775 F-150 | Zdroj: Hennessey Performance Engineering

John Hennessey uvádí, že novinka s kitem Venom 775 je odpovědí na poptávku po rivalovi  sériového Ramu 1500 TRX . Konkurenční pick-up od Fordu s vyladěním v Texasu tak samozřejmě posunuje laťku zase výše. | Hennessey Venom 775 F-150 Zdroj: Hennessey Performance Engineering
F-150 ve výbavě Platinum s dostatkem chromu a pětilitrovým osmiválcem pod kapotou tak Hennessey doplnil o řadu nových dílů a především o třílitrový kompresor, čímž navýšil výkon z továrních 400 koní (294 kW) na celkem 775 koní (570 kW). | Hennessey Venom 775 F-150 Zdroj: Hennessey Performance Engineering
Točivý moment je teď bohatých 928 N.m. Zmíněné TRX (711 k/523 kW, 880 N.m) tak Venom 775 předhání s přehledem. | Hennessey Venom 775 F-150 Zdroj: Hennessey Performance Engineering
Výsledkem je, že pick-up od Fordu zvládne zrychlení z nuly na 96 km/h (60 mph) za 3,9 sekundy, sprint na čtvrt míle stíhá za rovných 12 sekund, kdy na konci putuje rychlostí 188 km/h. | Hennessey Venom 775 F-150 Zdroj: Hennessey Performance Engineering
17
Fotogalerie

Hennessey vyladil nový Ford F-150. S kitem Venom 775 míří proti Ramu 1500 TRX

Poptávka po „macho“ pick-upech, které umí stovku za 4 sekundy, je prý silná, říká John Hennessey.

Známý úpravce a výrobce Hennessey Performance Engineering pokračuje se svou řadou posilněných pick-upů, mezi které patří i nejnovější generace Fordu F-150. John Hennessey uvádí, že novinka s kitem Venom 775 je odpovědí na poptávku po rivalovi sériového Ramu 1500 TRX. Konkurenční pick-up od Fordu s vyladěním v Texasu tak samozřejmě posunuje laťku zase výše.

F-150 ve výbavě Platinum s dostatkem chromu a pětilitrovým osmiválcem pod kapotou tak Hennessey doplnil o řadu nových dílů a především o třílitrový kompresor, čímž navýšil výkon z továrních 400 koní (294 kW) na celkem 775 koní (570 kW). Točivý moment je teď bohatých 928 N.m. Zmíněné TRX (711 k/523 kW, 880 N.m) tak Venom 775 předhání s přehledem.

Výsledkem je, že pick-up od Fordu zvládne zrychlení z nuly na 96 km/h (60 mph) za 3,9 sekundy, sprint na čtvrt míle stíhá za rovných 12 sekund, kdy na konci putuje rychlostí 188 km/h. Pro srovnání Ram 1500 TRX se pyšní 4,5 sekundami na 96 km/h, čtvrt míle umí za 12,9 sekundy, kdy dosahuje 174 km/h.

Ke kitu Venom 775 samozřejmě přihodí Hennessey i kompletní úpravu podvozku s vyšší světlou výškou a tlumiči Fox, nová kola a pneumatiky, stejně jako zakázkové nárazníky, prahy a rovněž dodatečné osvětlení.

„Náš Venom 775 F-150 je rychlejší a lehčí než tovární TRX a kniha objednávek se plní rychle,“ říká John Hennessey. Za vyladěný pick-up bude úpravce žádat mezi 90.000 až 110.000 dolary (1,9 až 2,4 milionu korun) v závislosti na extra výbavě.

Ford F-150

Ford F-150 patří k nejprodávanějším automobilům světa, především na americkém kontinentu. V roce 2020 představil výrobce již 14. generaci oblíbeného pick-upu Ford F-150.

14. generace • Elektrická verze

Doporučujeme

Články odjinud