BMW má v zajišťování Safety Carů pro šampionát MotoGP dlouhou historii. Oficiálním partnerem je v tomto ohledu již od roku 1999. | BMW M8 MotoGP Safety Car Zdroj: BMW

BMW má v zajišťování Safety Carů pro šampionát MotoGP dlouhou historii. Oficiálním partnerem je v tomto ohledu již od roku 1999. | BMW M8 MotoGP Safety Car | Zdroj: BMW

Posledním přírůstkem do flotily speciálních vozů je přitom i nedávno představené BMW M8 Competiton, se kterým si automobilka pro službu na okruzích náležitě vyhrála. | BMW M8 MotoGP Safety Car Zdroj: BMW

Posledním přírůstkem do flotily speciálních vozů je přitom i nedávno představené BMW M8 Competiton, se kterým si automobilka pro službu na okruzích náležitě vyhrála. | BMW M8 MotoGP Safety Car | Zdroj: BMW

Přehlédnout samozřejmě nejde, auto se vyznačuje klasickými barvami divize M, nechybí mu nutné majáky na střeše i v masce a záď oproti standardu doplňuje masivní karbonové křídlo, přímo  z vysloužilého závoďáku M8 GTE . | BMW M8 MotoGP Safety Car Zdroj: BMW

Přehlédnout samozřejmě nejde, auto se vyznačuje klasickými barvami divize M, nechybí mu nutné majáky na střeše i v masce a záď oproti standardu doplňuje masivní karbonové křídlo, přímo z vysloužilého závoďáku M8 GTE. | BMW M8 MotoGP Safety Car | Zdroj: BMW

Pod kapotou nicméně zůstává standardní strojovna verze Competiton. Tedy dvakrát přeplňovaný osmiválec o objemu 4,4 litru, který produkuje výkon 460 kW (625 koní)... | BMW M8 MotoGP Safety Car Zdroj: BMW

Pod kapotou nicméně zůstává standardní strojovna verze Competiton. Tedy dvakrát přeplňovaný osmiválec o objemu 4,4 litru, který produkuje výkon 460 kW (625 koní)... | BMW M8 MotoGP Safety Car | Zdroj: BMW

...a točivý moment 750 N.m, ve spolupráci s pohonem všech kol a osmistupňovou automatickou převodovkou. | BMW M8 MotoGP Safety Car Zdroj: BMW

...a točivý moment 750 N.m, ve spolupráci s pohonem všech kol a osmistupňovou automatickou převodovkou. | BMW M8 MotoGP Safety Car | Zdroj: BMW

Zrychlení z nuly na stovku je tak otázkou 3,2 vteřiny, maximální rychlost až 305 km/h. | BMW M8 MotoGP Safety Car Zdroj: BMW

Zrychlení z nuly na stovku je tak otázkou 3,2 vteřiny, maximální rychlost až 305 km/h. | BMW M8 MotoGP Safety Car | Zdroj: BMW

M8 Competition pak dostalo celou řadu normálně příplatkových dílů M Performance Parts, ale také některé součástky výhradně zvolené pro Safety Car. | BMW M8 MotoGP Safety Car Zdroj: BMW

M8 Competition pak dostalo celou řadu normálně příplatkových dílů M Performance Parts, ale také některé součástky výhradně zvolené pro Safety Car. | BMW M8 MotoGP Safety Car | Zdroj: BMW

K vylepšení exteriéru tak ještě patří nový přední splitter, nižší prahy, kapota s dodatečnými zámky, červené rámečky ledvinek, karbonový zadní difuzor, titanový výfukový systém či karbonový kryt motoru. | BMW M8 MotoGP Safety Car Zdroj: BMW

K vylepšení exteriéru tak ještě patří nový přední splitter, nižší prahy, kapota s dodatečnými zámky, červené rámečky ledvinek, karbonový zadní difuzor, titanový výfukový systém či karbonový kryt motoru. | BMW M8 MotoGP Safety Car | Zdroj: BMW

Uvnitř se nakonec objevil rám místo zadních sedaček, skořepiny Recaro s pásy Schroth, hasicí přístroj, centrální vypínač pro odpojení baterie, karbonové obložení, samozřejmě spínače pro majáky a další nutné maličkosti. | BMW M8 MotoGP Safety Car Zdroj: BMW

Uvnitř se nakonec objevil rám místo zadních sedaček, skořepiny Recaro s pásy Schroth, hasicí přístroj, centrální vypínač pro odpojení baterie, karbonové obložení, samozřejmě spínače pro majáky a další nutné maličkosti. | BMW M8 MotoGP Safety Car | Zdroj: BMW

Nové BMW M8 Competition se jako Safety Car ukázalo veřejnosti na očích již o uplynulém víkendu během Velké ceny Rakouska. | BMW M8 MotoGP Safety Car  Zdroj: BMW

Nové BMW M8 Competition se jako Safety Car ukázalo veřejnosti na očích již o uplynulém víkendu během Velké ceny Rakouska. | BMW M8 MotoGP Safety Car  | Zdroj: BMW

BMW M8 MotoGP Safety Car Zdroj: BMW

BMW M8 MotoGP Safety Car | Zdroj: BMW

BMW M8 MotoGP Safety Car Zdroj: BMW

BMW M8 MotoGP Safety Car | Zdroj: BMW

BMW M8 MotoGP Safety Car Zdroj: BMW

BMW M8 MotoGP Safety Car | Zdroj: BMW

BMW M8 MotoGP Safety Car Zdroj: BMW

BMW M8 MotoGP Safety Car | Zdroj: BMW

BMW M8 MotoGP Safety Car Zdroj: BMW

BMW M8 MotoGP Safety Car | Zdroj: BMW

BMW M8 MotoGP Safety Car Zdroj: BMW

BMW M8 MotoGP Safety Car | Zdroj: BMW

Posledním přírůstkem do flotily speciálních vozů je přitom i nedávno představené BMW M8 Competiton, se kterým si automobilka pro službu na okruzích náležitě vyhrála. | BMW M8 MotoGP Safety Car Zdroj: BMW
Přehlédnout samozřejmě nejde, auto se vyznačuje klasickými barvami divize M, nechybí mu nutné majáky na střeše i v masce a záď oproti standardu doplňuje masivní karbonové křídlo, přímo  z vysloužilého závoďáku M8 GTE . | BMW M8 MotoGP Safety Car Zdroj: BMW
Pod kapotou nicméně zůstává standardní strojovna verze Competiton. Tedy dvakrát přeplňovaný osmiválec o objemu 4,4 litru, který produkuje výkon 460 kW (625 koní)... | BMW M8 MotoGP Safety Car Zdroj: BMW
...a točivý moment 750 N.m, ve spolupráci s pohonem všech kol a osmistupňovou automatickou převodovkou. | BMW M8 MotoGP Safety Car Zdroj: BMW
16
Fotogalerie

BMW M8 Competiton je nový Safety Car MotoGP. Dostalo křídlo ze závoďáku GTE

Letošní sezóna MotoGP je premiérou zbrusu nového Safety Caru od BMW. Na okruhy mezi motorky totiž vyrazí i nejnovější BMW M8 Competiton.

BMW má v zajišťování Safety Carů pro šampionát MotoGP dlouhou historii. Oficiálním partnerem je v tomto ohledu již od roku 1999. Posledním přírůstkem do flotily speciálních vozů je přitom i nedávno představené BMW M8 Competiton, se kterým si automobilka pro službu na okruzích náležitě vyhrála.

Přehlédnout samozřejmě nejde, auto se vyznačuje klasickými barvami divize M, nechybí mu nutné majáky na střeše i v masce a záď oproti standardu doplňuje masivní karbonové křídlo, přímo z vysloužilého závoďáku M8 GTE.

Pod kapotou nicméně zůstává standardní strojovna verze Competiton. Tedy dvakrát přeplňovaný osmiválec o objemu 4,4 litru, který produkuje výkon 460 kW (625 koní) a točivý moment 750 N.m, ve spolupráci s pohonem všech kol a osmistupňovou automatickou převodovkou. Zrychlení z nuly na stovku je tak otázkou 3,2 vteřiny, maximální rychlost až 305 km/h.

M8 Competition pak dostalo celou řadu normálně příplatkových dílů M Performance Parts, ale také některé součástky výhradně zvolené pro Safety Car. K vylepšení exteriéru tak ještě patří nový přední splitter, nižší prahy, kapota s dodatečnými zámky, červené rámečky ledvinek, karbonový zadní difuzor, titanový výfukový systém či karbonový kryt motoru.

Uvnitř se nakonec objevil rám místo zadních sedaček, skořepiny Recaro s pásy Schroth, hasicí přístroj, centrální vypínač pro odpojení baterie, karbonové obložení, samozřejmě spínače pro majáky a další nutné maličkosti.  

Nové BMW M8 Competition se jako Safety Car ukázalo veřejnosti na očích již o uplynulém víkendu během Velké ceny Rakouska

BMW

BMW (zkratka z Bayerische Motoren Werke AG) je německá automobilka, které vznikla v roce 1916. Sídlí v Mnichově. BMW vlastní také značku Mini a patří pod ní i Rolls-Royce Motor Cars.

BMW Řada 1 • BMW Řada 2 • BMW Řada 3 • BMW Řada 4 • BMW Řada 5 • BMW Řada 6/6 GTBMW Řada 7BMW X1 • BMW X2BMW X3BMW X4BMW X5BMW X6BMW X7BMW Z4

Doporučujeme

Články odjinud