Po dubnovém představení  čínského Volkswagenu ID.6  se na tamní trh dere i jeho konstrukční sourozenec od Audi. | Audi Q5 e-tron Zdroj:  MIIT

Po dubnovém představení čínského Volkswagenu ID.6 se na tamní trh dere i jeho konstrukční sourozenec od Audi. | Audi Q5 e-tron | Zdroj: MIIT

Z Čínského ministerstva průmyslu a informačních technologií tak již klasicky putují do světa vůbec první fotky produkční verze Q5 e-tron, na jehož příchod lákal na autosalonu v Šanghaji maskovaný koncept. | Audi Q5 e-tron Zdroj:  MIIT

Z Čínského ministerstva průmyslu a informačních technologií tak již klasicky putují do světa vůbec první fotky produkční verze Q5 e-tron, na jehož příchod lákal na autosalonu v Šanghaji maskovaný koncept. | Audi Q5 e-tron | Zdroj: MIIT

I přes označení Q5 má však čínská novinka jen málo společného s SUV známým u nás v Evropě. | Audi Q5 e-tron Zdroj:  MIIT

I přes označení Q5 má však čínská novinka jen málo společného s SUV známým u nás v Evropě. | Audi Q5 e-tron | Zdroj: MIIT

Na platformě MEB tak přijíždí Q5 e-tron jako SUV se třemi řadami sedadel a identickým rozvorem 2965 mm i celkovou délkou 4876 mm jako zmíněný VW ID.6. | Audi Q5 e-tron Zdroj:  MIIT

Na platformě MEB tak přijíždí Q5 e-tron jako SUV se třemi řadami sedadel a identickým rozvorem 2965 mm i celkovou délkou 4876 mm jako zmíněný VW ID.6. | Audi Q5 e-tron | Zdroj: MIIT

Po stránce designu novinka od Audi nepřekvapuje a pokračuje na vlně ostatních elektrických modelů značky. | Audi Q5 e-tron Zdroj:  MIIT

Po stránce designu novinka od Audi nepřekvapuje a pokračuje na vlně ostatních elektrických modelů značky. | Audi Q5 e-tron | Zdroj: MIIT

Rovněž u Audi dojde na konfiguraci s jedním či dvěma elektromotory (pro pohon všech kol), přičemž základní verze s pohonem zadních kol má produkovat výkon 132 kW (180 koní). | Audi Q5 e-tron Zdroj:  MIIT

Rovněž u Audi dojde na konfiguraci s jedním či dvěma elektromotory (pro pohon všech kol), přičemž základní verze s pohonem zadních kol má produkovat výkon 132 kW (180 koní). | Audi Q5 e-tron | Zdroj: MIIT

Dostupná bude nicméně i výkonnější specifikace se 150 kW (204 koní). S pohonem všech kol pak nabídne Q5 e-tron systémových 225 kW (306 k). | Audi concept Shanghai Zdroj: Audi

Dostupná bude nicméně i výkonnější specifikace se 150 kW (204 koní). S pohonem všech kol pak nabídne Q5 e-tron systémových 225 kW (306 k). | Audi concept Shanghai | Zdroj: Audi

Ani kapacity baterií se zřejmě u Audi lišit nebudou. Očekává se volba 58 kWh nebo 77 kWh, kdy má podle čínské NEDC metodiky SUV zvládnout ujet mezi 436 až 588 kilometry. | Audi concept Shanghai Zdroj: Audi

Ani kapacity baterií se zřejmě u Audi lišit nebudou. Očekává se volba 58 kWh nebo 77 kWh, kdy má podle čínské NEDC metodiky SUV zvládnout ujet mezi 436 až 588 kilometry. | Audi concept Shanghai | Zdroj: Audi

Více se pochopitelně dozvíme, až Audi vypustí Q5 e-tron do světa oficiálně. S blížícím se autosalonem v Čcheng-tu na konci srpna zřejmě nebudeme čekat dlouho. | Audi concept Shanghai Zdroj: Audi

Více se pochopitelně dozvíme, až Audi vypustí Q5 e-tron do světa oficiálně. S blížícím se autosalonem v Čcheng-tu na konci srpna zřejmě nebudeme čekat dlouho. | Audi concept Shanghai | Zdroj: Audi

Z Čínského ministerstva průmyslu a informačních technologií tak již klasicky putují do světa vůbec první fotky produkční verze Q5 e-tron, na jehož příchod lákal na autosalonu v Šanghaji maskovaný koncept. | Audi Q5 e-tron Zdroj:  MIIT
I přes označení Q5 má však čínská novinka jen málo společného s SUV známým u nás v Evropě. | Audi Q5 e-tron Zdroj:  MIIT
Na platformě MEB tak přijíždí Q5 e-tron jako SUV se třemi řadami sedadel a identickým rozvorem 2965 mm i celkovou délkou 4876 mm jako zmíněný VW ID.6. | Audi Q5 e-tron Zdroj:  MIIT
Po stránce designu novinka od Audi nepřekvapuje a pokračuje na vlně ostatních elektrických modelů značky. | Audi Q5 e-tron Zdroj:  MIIT
9
Fotogalerie

Nové Audi Q5 e-tron na prvních fotkách. Elektrické SUV sdílí techniku s VW ID.6

Elektrická ofenziva pokračuje na čínském trhu také u Audi. Na svět míří první fotky produkčního sourozence VW ID.6.

Po dubnovém představení čínského Volkswagenu ID.6 se na tamní trh dere i jeho konstrukční sourozenec od Audi. Z Čínského ministerstva průmyslu a informačních technologií tak již klasicky putují do světa vůbec první fotky produkční verze Q5 e-tron, na jehož příchod lákal na autosalonu v Šanghaji maskovaný koncept.

I přes označení Q5 má však čínská novinka jen málo společného s SUV známým u nás v Evropě. Na platformě MEB tak přijíždí Q5 e-tron jako SUV se třemi řadami sedadel a identickým rozvorem 2965 mm i celkovou délkou 4876 mm jako zmíněný VW ID.6. Po stránce designu novinka od Audi nepřekvapuje a pokračuje na vlně ostatních elektrických modelů značky.

Rovněž u Audi dojde na konfiguraci s jedním či dvěma elektromotory (pro pohon všech kol), přičemž základní verze s pohonem zadních kol má produkovat výkon 132 kW (180 koní). Dostupná bude nicméně i výkonnější specifikace se 150 kW (204 koní). S pohonem všech kol pak nabídne Q5 e-tron systémových 225 kW (306 k).

Ani kapacity baterií se zřejmě u Audi lišit nebudou. Očekává se volba 58 kWh nebo 77 kWh, kdy má podle čínské NEDC metodiky SUV zvládnout ujet mezi 436 až 588 kilometry. Více se pochopitelně dozvíme, až Audi vypustí Q5 e-tron do světa oficiálně. S blížícím se autosalonem v Čcheng-tu na konci srpna zřejmě nebudeme čekat dlouho.

Audi

Německá automobilka Audi patří do od roku 1964 ke koncernu Volkswagen, ve kterém má roli prémiové značky. Počátky společnosti sahají do roku 1899 a k zakladateli Augustu Horchovi.

Audi A1 •  Audi A3Audi A4Audi A5Audi A6Audi A7Audi A8Audi Q2Audi Q3Audi Q5Audi Q7Audi Q8Audi R8Audi e-tron

Doporučujeme

Články odjinud