Jedním z hlavních důvodů, proč jste si místo  BMW M3  koupili ekvivalent od Mercedes-AMG, byla zřejmě nespoutaná síla pramenící z osmiválcových motorů. Zdroj: Manhart Performance

Jedním z hlavních důvodů, proč jste si místo BMW M3 koupili ekvivalent od Mercedes-AMG, byla zřejmě nespoutaná síla pramenící z osmiválcových motorů. | Zdroj: Manhart Performance

 Nová generace Mercedesu-Benz třídy C  se však spoléhá pouze na čtyřválce a u verzí AMG se očekává to samé, jen se zajímavějšími čísly. Zdroj: Manhart Performance

Nová generace Mercedesu-Benz třídy C se však spoléhá pouze na čtyřválce a u verzí AMG se očekává to samé, jen se zajímavějšími čísly. | Zdroj: Manhart Performance

Máte tak zřejmě poslední možnost poohlédnout se po vozidle Mercedes-AMG C 63 S s motorem V8 pod kapotou. Ví to i německý úpravce Manhart a uvádí tak zřejmě už poslední verzi tohoto vozu.  Zdroj: Manhart Performance

Máte tak zřejmě poslední možnost poohlédnout se po vozidle Mercedes-AMG C 63 S s motorem V8 pod kapotou. Ví to i německý úpravce Manhart a uvádí tak zřejmě už poslední verzi tohoto vozu.  | Zdroj: Manhart Performance

Manhart CR 700 Wagon vychází z karosářské varianty kombi a vedle černého laku s kontrastními zlatými doplňky se zaměřuje na motor. Zdroj: Manhart Performance

Manhart CR 700 Wagon vychází z karosářské varianty kombi a vedle černého laku s kontrastními zlatými doplňky se zaměřuje na motor. | Zdroj: Manhart Performance

Pod kapotou výchozího modelu je dvakrát přeplňovaný vidlicový osmiválec o objemu 4,0 litru, který produkuje výkon 375 kW (510 koní).  Zdroj: Manhart Performance

Pod kapotou výchozího modelu je dvakrát přeplňovaný vidlicový osmiválec o objemu 4,0 litru, který produkuje výkon 375 kW (510 koní).  | Zdroj: Manhart Performance

Díky karbonovému sání, nové palivové pumpě, novým mezichladičem, úpravám na turbodmychadlu a především softwarovému tuningu se podařilo z vozu dostat 524 kW (712 koní). Zdroj: Manhart Performance

Díky karbonovému sání, nové palivové pumpě, novým mezichladičem, úpravám na turbodmychadlu a především softwarovému tuningu se podařilo z vozu dostat 524 kW (712 koní). | Zdroj: Manhart Performance

Maximum krouťáku se zvedlo ze 700 N.m na 920 N.m. Manhart také zdůrazňuje čas akcelerace z 100 na 200 km/h, který činí 5,5 sekundy.  Zdroj: Manhart Performance

Maximum krouťáku se zvedlo ze 700 N.m na 920 N.m. Manhart také zdůrazňuje čas akcelerace z 100 na 200 km/h, který činí 5,5 sekundy.  | Zdroj: Manhart Performance

Úpravami pro ladnější přenos nově získané síly prošla i devítistupňová automatická převodovka. Zdroj: Manhart Performance

Úpravami pro ladnější přenos nově získané síly prošla i devítistupňová automatická převodovka. | Zdroj: Manhart Performance

Zájemci o sportovní výfuky si samozřejmě přijdou na své a ve skladu se prý najdou i závodní svody. Zdroj: Manhart Performance

Zájemci o sportovní výfuky si samozřejmě přijdou na své a ve skladu se prý najdou i závodní svody. | Zdroj: Manhart Performance

Výsledek je posazený na hliníková 20palcová kola Concave One, která jsou obalená do pneumatik 255/30 R20 vpředu a 275/30 R20 vzadu. Zdroj: Manhart Performance

Výsledek je posazený na hliníková 20palcová kola Concave One, která jsou obalená do pneumatik 255/30 R20 vpředu a 275/30 R20 vzadu. | Zdroj: Manhart Performance

Břicho vozu je níže k zemi díky nastavitelnému podvozku H&R. Veškeré úpravy na voze vyjdou v přepočtu na více než osm set tisíc korun. Zdroj: Manhart Performance

Břicho vozu je níže k zemi díky nastavitelnému podvozku H&R. Veškeré úpravy na voze vyjdou v přepočtu na více než osm set tisíc korun. | Zdroj: Manhart Performance

 Zdroj: Manhart Performance

| Zdroj: Manhart Performance

 Zdroj: Manhart Performance

| Zdroj: Manhart Performance

 Zdroj: Manhart Performance

| Zdroj: Manhart Performance

 Zdroj: Manhart Performance

| Zdroj: Manhart Performance

 Zdroj: Manhart Performance

| Zdroj: Manhart Performance

 Zdroj: Manhart Performance

| Zdroj: Manhart Performance

 Zdroj: Manhart Performance

| Zdroj: Manhart Performance

 Zdroj: Manhart Performance

| Zdroj: Manhart Performance

 Zdroj: Manhart Performance

| Zdroj: Manhart Performance

 Zdroj: Manhart Performance

| Zdroj: Manhart Performance

 Zdroj: Manhart Performance

| Zdroj: Manhart Performance

 Zdroj: Manhart Performance

| Zdroj: Manhart Performance

 Zdroj: Manhart Performance

| Zdroj: Manhart Performance

 Nová generace Mercedesu-Benz třídy C  se však spoléhá pouze na čtyřválce a u verzí AMG se očekává to samé, jen se zajímavějšími čísly. Zdroj: Manhart Performance
Máte tak zřejmě poslední možnost poohlédnout se po vozidle Mercedes-AMG C 63 S s motorem V8 pod kapotou. Ví to i německý úpravce Manhart a uvádí tak zřejmě už poslední verzi tohoto vozu.  Zdroj: Manhart Performance
Manhart CR 700 Wagon vychází z karosářské varianty kombi a vedle černého laku s kontrastními zlatými doplňky se zaměřuje na motor. Zdroj: Manhart Performance
Pod kapotou výchozího modelu je dvakrát přeplňovaný vidlicový osmiválec o objemu 4,0 litru, který produkuje výkon 375 kW (510 koní).  Zdroj: Manhart Performance
24
Fotogalerie

Mercedes-AMG C 63 S kombi od Manhartu je jedno velké hlasité sbohem osmiválci

Veškeré úpravy se vejdou do milionu korun. Výkonový nárůst je ale značný.

Jedním z hlavních důvodů, proč jste si místo BMW M3 koupili ekvivalent od Mercedes-AMG, byla zřejmě nespoutaná síla pramenící z osmiválcových motorů. Nová generace Mercedesu-Benz třídy C se však spoléhá pouze na čtyřválce a u verzí AMG se očekává to samé, jen se zajímavějšími čísly.

Máte tak zřejmě poslední možnost poohlédnout se po vozidle Mercedes-AMG C 63 S s motorem V8 pod kapotou. Ví to i německý úpravce Manhart a uvádí tak zřejmě už poslední verzi tohoto vozu. Manhart CR 700 Wagon vychází z karosářské varianty kombi a vedle černého laku s kontrastními zlatými doplňky se zaměřuje na motor.

Pod kapotou výchozího modelu je dvakrát přeplňovaný vidlicový osmiválec o objemu 4,0 litru, který produkuje výkon 375 kW (510 koní). Díky karbonovému sání, nové palivové pumpě, novým mezichladičem, úpravám na turbodmychadlu a především softwarovému tuningu se podařilo z vozu dostat 524 kW (712 koní).

Maximum krouťáku se zvedlo ze 700 N.m na 920 N.m. Manhart také zdůrazňuje čas akcelerace z 100 na 200 km/h, který činí 5,5 sekundy. Úpravami pro ladnější přenos nově získané síly prošla i devítistupňová automatická převodovka. Zájemci o sportovní výfuky si samozřejmě přijdou na své a ve skladu se prý najdou i závodní svody.

Výsledek je posazený na hliníková 20palcová kola Concave One, která jsou obalená do pneumatik 255/30 R20 vpředu a 275/30 R20 vzadu. Břicho vozu je níže k zemi díky nastavitelnému podvozku H&R. Veškeré úpravy na voze vyjdou v přepočtu na více než osm set tisíc korun. 

Mercedes-Benz

Mercedes-Benz je německý výrobce automobilů, autobusů, užitkových a nákladních vozů. Patří do skupiny Daimler AG.

Historie sahá až do roku 1886. Poprvé byla značka Mercedes použita na automobilu v roce 1901, jako Mercedes-Benz v roce 1926.

Mercedes-Benz třídy A • Mercedes-Benz třídy C • Mercedes-Benz třídy E • Mercedes-Benz třídy S • Mercedes-Benz CLA • Mercedes-Benz GLC • Mercedes-Benz GLB-SUV

Doporučujeme

Články odjinud