Chorvatská  automobilka Rimac  má v posledních měsících napilno. Výrobce elektrického hypersportu Concept One se chystá oficiálně uvést na trh svůj  druhý model , který se bude jmenovat C-Two. Po oficiálním debutu se přešlo na náročné testování, ve kterém nesmí chybět ani nárazové zkoušky. Zdroj: Rimac Automobili

Chorvatská automobilka Rimac má v posledních měsících napilno. Výrobce elektrického hypersportu Concept One se chystá oficiálně uvést na trh svůj druhý model, který se bude jmenovat C-Two. Po oficiálním debutu se přešlo na náročné testování, ve kterém nesmí chybět ani nárazové zkoušky. | Zdroj: Rimac Automobili

Program nárazových testů začal v roce 2019 a do dnešního dne poslal Rimac proti zdi již devět prototypů. Ostatně  záběry z loňských testů již byly zveřejněny . Zdroj: Rimac Automobili

Program nárazových testů začal v roce 2019 a do dnešního dne poslal Rimac proti zdi již devět prototypů. Ostatně záběry z loňských testů již byly zveřejněny. | Zdroj: Rimac Automobili

Automobilka nyní zveřejnila video také z posledních dvou nárazových zkoušek, kdy první vůz narazil v rychlosti 40 km/h a druhý v rychlosti 56 km/h. V obou případech zůstal monokok vozu nepoškozený. Zdroj: Rimac Automobili

Automobilka nyní zveřejnila video také z posledních dvou nárazových zkoušek, kdy první vůz narazil v rychlosti 40 km/h a druhý v rychlosti 56 km/h. V obou případech zůstal monokok vozu nepoškozený. | Zdroj: Rimac Automobili

Ničení chorvatských hypersportů však ještě není u konce. Rimac chce prodávat svůj do celého světa. Musí tak splňovat nejrůznější homologace a mít svůj vůz vyladěný do posledního detailu.  Zdroj: Rimac Automobili

Ničení chorvatských hypersportů však ještě není u konce. Rimac chce prodávat svůj do celého světa. Musí tak splňovat nejrůznější homologace a mít svůj vůz vyladěný do posledního detailu.  | Zdroj: Rimac Automobili

Bezpečnost si také musí hlídat díky  ošklivé nehodě Richarda Hammonda  v roce 2017 s modelem Concept One, která s pověstí nové značky hned zkraje zamávala, když začal po nárazu hořet. Zdroj: Rimac Automobili

Bezpečnost si také musí hlídat díky ošklivé nehodě Richarda Hammonda v roce 2017 s modelem Concept One, která s pověstí nové značky hned zkraje zamávala, když začal po nárazu hořet. | Zdroj: Rimac Automobili

Rimac C-Two má na každém kole jeden elektromotor. Kombinovaný výkon tak činí 1408 kW (1904 koní). Zdroj: Rimac Automobili

Rimac C-Two má na každém kole jeden elektromotor. Kombinovaný výkon tak činí 1408 kW (1904 koní). | Zdroj: Rimac Automobili

Akcelerace z 0 na 100 km/h proběhne za 1,85 sekundy a rychloměr by se měl zastavit až na hodnotě 415 km/h, což je u elektromobilů nevídané. Dojezd na jedno nabití by měl být 647 km. Vozu vznikne pouze 150 kusů a produkce začne příští rok. Zdroj: Rimac Automobili

Akcelerace z 0 na 100 km/h proběhne za 1,85 sekundy a rychloměr by se měl zastavit až na hodnotě 415 km/h, což je u elektromobilů nevídané. Dojezd na jedno nabití by měl být 647 km. Vozu vznikne pouze 150 kusů a produkce začne příští rok. | Zdroj: Rimac Automobili

 Zdroj: Rimac Automobili

| Zdroj: Rimac Automobili

 Zdroj: Rimac Automobili

| Zdroj: Rimac Automobili

 Zdroj: Rimac Automobili

| Zdroj: Rimac Automobili

 Zdroj: Rimac Automobili

| Zdroj: Rimac Automobili

 Zdroj: Rimac Automobili

| Zdroj: Rimac Automobili

 Zdroj: Rimac Automobili

| Zdroj: Rimac Automobili

 Zdroj: Rimac Automobili

| Zdroj: Rimac Automobili

 Zdroj: Rimac Automobili

| Zdroj: Rimac Automobili

 Zdroj: Rimac Automobili

| Zdroj: Rimac Automobili

 Zdroj: Rimac Automobili

| Zdroj: Rimac Automobili

 Zdroj: Rimac Automobili

| Zdroj: Rimac Automobili

 Zdroj: Rimac Automobili

| Zdroj: Rimac Automobili

 Zdroj: Rimac Automobili

| Zdroj: Rimac Automobili

 Zdroj: Rimac Automobili

| Zdroj: Rimac Automobili

Zde ovšem přichází s rozhodujícím slovem i část rodiny loni zesnulého  Ferdinanda Piëcha , bývalého předsedy dozorčí rady VW a vnuka Ferdinanda Porsche, která má v německém VW Group stále rozhodující podíl. Zdroj: Rimac Automobili

Zde ovšem přichází s rozhodujícím slovem i část rodiny loni zesnulého Ferdinanda Piëcha, bývalého předsedy dozorčí rady VW a vnuka Ferdinanda Porsche, která má v německém VW Group stále rozhodující podíl. | Zdroj: Rimac Automobili

Právě Piëch v roce 1998 uvedl Bugatti pod křídla VW a hypersportem Veyron navrátil francouzské automobilce zašlou slávu.  Zdroj: Rimac Automobili

Právě Piëch v roce 1998 uvedl Bugatti pod křídla VW a hypersportem Veyron navrátil francouzské automobilce zašlou slávu.  | Zdroj: Rimac Automobili

Rodinné příslušníky Piëcha tak mají zbylí členové rady VW přesvědčit o prodeji Bugatti tím, že by jejich milovanému Porsche zvýšili podíl v Rimacu až na 49 %.    Zdroj: Rimac Automobili

Rodinné příslušníky Piëcha tak mají zbylí členové rady VW přesvědčit o prodeji Bugatti tím, že by jejich milovanému Porsche zvýšili podíl v Rimacu až na 49 %.    | Zdroj: Rimac Automobili

Chorvatská firma si od roku 2009 vysokým tempem zajistila silné postavení na rozjíždějícím se trhu elektromobility. Zdroj: Rimac Automobili

Chorvatská firma si od roku 2009 vysokým tempem zajistila silné postavení na rozjíždějícím se trhu elektromobility. | Zdroj: Rimac Automobili

V tuto chvíli už Rimac zaměstnává přes 600 lidí a do firmy v nedávných letech investovali třeba Hyundai, Jaguar, Koenigsegg či Magna. Více v článku... Zdroj: Rimac Automobili

V tuto chvíli už Rimac zaměstnává přes 600 lidí a do firmy v nedávných letech investovali třeba Hyundai, Jaguar, Koenigsegg či Magna. Více v článku... | Zdroj: Rimac Automobili

...kterou Audi v roce 2016 pro nízký zájem stáhlo z prodeje. Elektromobil si tehdy nenašel  ani stovku majitelů.  Zdroj: Rimac Automobili

...kterou Audi v roce 2016 pro nízký zájem stáhlo z prodeje. Elektromobil si tehdy nenašel ani stovku majitelů. | Zdroj: Rimac Automobili

Program nárazových testů začal v roce 2019 a do dnešního dne poslal Rimac proti zdi již devět prototypů. Ostatně  záběry z loňských testů již byly zveřejněny . Zdroj: Rimac Automobili
Automobilka nyní zveřejnila video také z posledních dvou nárazových zkoušek, kdy první vůz narazil v rychlosti 40 km/h a druhý v rychlosti 56 km/h. V obou případech zůstal monokok vozu nepoškozený. Zdroj: Rimac Automobili
Ničení chorvatských hypersportů však ještě není u konce. Rimac chce prodávat svůj do celého světa. Musí tak splňovat nejrůznější homologace a mít svůj vůz vyladěný do posledního detailu.  Zdroj: Rimac Automobili
Bezpečnost si také musí hlídat díky  ošklivé nehodě Richarda Hammonda  v roce 2017 s modelem Concept One, která s pověstí nové značky hned zkraje zamávala, když začal po nárazu hořet. Zdroj: Rimac Automobili
27
Fotogalerie

Nový hypersport Rimac C-Two stále ještě naráží. Takto se ničí auto za desítky milionů

Rimac nenechává nic náhodě a svůj nový vůz testuje do posledního detailu. Při jeho plánech mu ani nic jiného nezbývá.

Chorvatská automobilka Rimac má v posledních měsících napilno. Výrobce elektrického hypersportu Concept One se chystá oficiálně uvést na trh svůj druhý model, který se bude jmenovat C-Two. Po oficiálním debutu se přešlo na náročné testování, ve kterém nesmí chybět ani nárazové zkoušky.

Program nárazových testů začal v roce 2019 a do dnešního dne poslal Rimac proti zdi již devět prototypů. Ostatně záběry z loňských testů již byly zveřejněny. Automobilka nyní zveřejnila video také z posledních dvou nárazových zkoušek, kdy první vůz narazil v rychlosti 40 km/h a druhý v rychlosti 56 km/h. V obou případech zůstal monokok vozu nepoškozený.

Ničení chorvatských hypersportů však ještě není u konce. Rimac chce prodávat svůj do celého světa. Musí tak splňovat nejrůznější homologace a mít svůj vůz vyladěný do posledního detailu. Bezpečnost si také musí hlídat díky ošklivé nehodě Richarda Hammonda v roce 2017 s modelem Concept One, která s pověstí nové značky hned zkraje zamávala, když začal po nárazu hořet.

Rimac C-Two má na každém kole jeden elektromotor. Kombinovaný výkon tak činí 1408 kW (1904 koní). Akcelerace z 0 na 100 km/h proběhne za 1,85 sekundy a rychloměr by se měl zastavit až na hodnotě 415 km/h, což je u elektromobilů nevídané. Dojezd na jedno nabití by měl být 647 km. Vznikne pouze 150 kusů a produkce začne příští rok.

Doporučujeme

Články odjinud