S uvedením elektrického  Porsche Taycan  se velice často zmiňovala jeho architektura s napětím 800 V, která má oproti dnešním elektromobilům s tradičnější 400V sítí zajistit mnohem rychlejší nabíjení... | Koncept Hyundai 45 EV Zdroj: Hyundai

S uvedením elektrického Porsche Taycan se velice často zmiňovala jeho architektura s napětím 800 V, která má oproti dnešním elektromobilům s tradičnější 400V sítí zajistit mnohem rychlejší nabíjení... | Koncept Hyundai 45 EV | Zdroj: Hyundai

...a rovněž delší využitelnost maximálního zatížení elektrického ústrojí bez ztráty výkonu. Taycan je prvním produkčním elektromobilem s tímto systémem, příliš dlouho už ale nebude jediným. | Koncept Hyundai 45 EV Zdroj: Hyundai

...a rovněž delší využitelnost maximálního zatížení elektrického ústrojí bez ztráty výkonu. Taycan je prvním produkčním elektromobilem s tímto systémem, příliš dlouho už ale nebude jediným. | Koncept Hyundai 45 EV | Zdroj: Hyundai

Přechod na 800V elektrickou síť chce do roku 2021 provést u svých produkčních elektromobilů rovněž korejský Hyundai Motor Group včetně jeho značky Kia. | Koncept Hyundai 45 EV Zdroj: Hyundai

Přechod na 800V elektrickou síť chce do roku 2021 provést u svých produkčních elektromobilů rovněž korejský Hyundai Motor Group včetně jeho značky Kia. | Koncept Hyundai 45 EV | Zdroj: Hyundai

Automobilka si od technologie slibuje hlavně možnost dobíjení baterií výkonem až 350 kW. Taycan umožňuje max. 270 kW, čímž má být zajištěno dobití energie na 100 km do 5 minut. | Koncept Hyundai 45 EV Zdroj: Hyundai

Automobilka si od technologie slibuje hlavně možnost dobíjení baterií výkonem až 350 kW. Taycan umožňuje max. 270 kW, čímž má být zajištěno dobití energie na 100 km do 5 minut. | Koncept Hyundai 45 EV | Zdroj: Hyundai

Aby těchto výhod ovšem mohli koncoví zákazníci vůbec využit, samozřejmě vše padá na výstavbě takto schopných nabíječek. Stanice o výkonu 350 kW se pomalu začínají objevovat  rovněž u nás , i tuto stranu použitelné elektromobility má však Hyundai podchycenou. | Koncept Hyundai 45 EV Zdroj: Hyundai

Aby těchto výhod ovšem mohli koncoví zákazníci vůbec využit, samozřejmě vše padá na výstavbě takto schopných nabíječek. Stanice o výkonu 350 kW se pomalu začínají objevovat rovněž u nás, i tuto stranu použitelné elektromobility má však Hyundai podchycenou. | Koncept Hyundai 45 EV | Zdroj: Hyundai

K naplnění potenciálu svých chystaných elektromobilů již Hyundai investoval do evropského energetického  podniku Ionity , který byl dříve založen giganty BMW, Daimlerem, Fordem a VW. | Koncept Hyundai 45 EV Zdroj: Hyundai

K naplnění potenciálu svých chystaných elektromobilů již Hyundai investoval do evropského energetického podniku Ionity, který byl dříve založen giganty BMW, Daimlerem, Fordem a VW. | Koncept Hyundai 45 EV | Zdroj: Hyundai

Neupřesněnou výší investice do silnějšího rozšíření 350kW nabíječek chce právě i Hyundai vylepšit pohled na jeho chystané elektromobily, které bude možné dobíjet nejvyšším možným výkonem a za nejkratší dobu. | Koncept Hyundai 45 EV Zdroj: Hyundai

Neupřesněnou výší investice do silnějšího rozšíření 350kW nabíječek chce právě i Hyundai vylepšit pohled na jeho chystané elektromobily, které bude možné dobíjet nejvyšším možným výkonem a za nejkratší dobu. | Koncept Hyundai 45 EV | Zdroj: Hyundai

Nabíječek Ionity se po celé Evropě zatím nachází asi 140, přičemž dalších 50 je v tuto chvíli ve výstavbě. Během roku 2020 chce podnik rozšířit síť 350kW nabíječek na celkem 400 stanic. | Koncept Hyundai 45 EV Zdroj: Hyundai

Nabíječek Ionity se po celé Evropě zatím nachází asi 140, přičemž dalších 50 je v tuto chvíli ve výstavbě. Během roku 2020 chce podnik rozšířit síť 350kW nabíječek na celkem 400 stanic. | Koncept Hyundai 45 EV | Zdroj: Hyundai

Konečným plánem je síť hlavních evropských dálnic, kde bude v průměru na každém 120 kilometru postavena minimálně jedna nabíjecí stanice. | Koncept Hyundai 45 EV Zdroj: Hyundai

Konečným plánem je síť hlavních evropských dálnic, kde bude v průměru na každém 120 kilometru postavena minimálně jedna nabíjecí stanice. | Koncept Hyundai 45 EV | Zdroj: Hyundai

Hyundai zatím neupřesnil, u kterého vozu by se mohla jeho 800V architektura nejprve objevit. | Koncept Hyundai 45 EV Zdroj: Hyundai

Hyundai zatím neupřesnil, u kterého vozu by se mohla jeho 800V architektura nejprve objevit. | Koncept Hyundai 45 EV | Zdroj: Hyundai

Podobně jako u vývojových plánů dalších velkých automobilek se však ve hře opět ukazuje chorvatský Rimac, který bude i pro Hyundai partnerem na vývoji nadcházejících elektrických ústrojí, a to včetně vzniku možných sportovních modelů. | Koncept Hyundai 45 EV Zdroj: Hyundai

Podobně jako u vývojových plánů dalších velkých automobilek se však ve hře opět ukazuje chorvatský Rimac, který bude i pro Hyundai partnerem na vývoji nadcházejících elektrických ústrojí, a to včetně vzniku možných sportovních modelů. | Koncept Hyundai 45 EV | Zdroj: Hyundai

Koncept Hyundai 45 EV Zdroj: Hyundai

Koncept Hyundai 45 EV | Zdroj: Hyundai

Koncept Hyundai 45 EV Zdroj: Hyundai

Koncept Hyundai 45 EV | Zdroj: Hyundai

...a rovněž delší využitelnost maximálního zatížení elektrického ústrojí bez ztráty výkonu. Taycan je prvním produkčním elektromobilem s tímto systémem, příliš dlouho už ale nebude jediným. | Koncept Hyundai 45 EV Zdroj: Hyundai
Přechod na 800V elektrickou síť chce do roku 2021 provést u svých produkčních elektromobilů rovněž korejský Hyundai Motor Group včetně jeho značky Kia. | Koncept Hyundai 45 EV Zdroj: Hyundai
Automobilka si od technologie slibuje hlavně možnost dobíjení baterií výkonem až 350 kW. Taycan umožňuje max. 270 kW, čímž má být zajištěno dobití energie na 100 km do 5 minut. | Koncept Hyundai 45 EV Zdroj: Hyundai
Aby těchto výhod ovšem mohli koncoví zákazníci vůbec využit, samozřejmě vše padá na výstavbě takto schopných nabíječek. Stanice o výkonu 350 kW se pomalu začínají objevovat  rovněž u nás , i tuto stranu použitelné elektromobility má však Hyundai podchycenou. | Koncept Hyundai 45 EV Zdroj: Hyundai
13
Fotogalerie

800V elektrickou architekturu již chystá i Hyundai. Rychlé nabíjení je prioritou

Stejný přístup k elektromobilitě jako u Porsche teď chystá i korejský Hyundai. Pokrokovou 800V elektrickou architekturu tak chce ve svých produkčních vozech používat již do dvou let.

S uvedením elektrického Porsche Taycan se velice často zmiňovala jeho architektura s napětím 800 V, která má oproti dnešním elektromobilům s tradičnější 400V sítí zajistit mnohem rychlejší nabíjení a rovněž delší využitelnost maximálního zatížení elektrického ústrojí bez ztráty výkonu. Taycan je prvním produkčním elektromobilem s tímto systémem, příliš dlouho už ale nebude jediným.

Přechod na 800V elektrickou síť chce do roku 2021 provést u svých produkčních elektromobilů rovněž korejský Hyundai Motor Group včetně jeho značky Kia. Automobilka si od technologie slibuje hlavně možnost dobíjení baterií výkonem až 350 kW. Taycan umožňuje max. 270 kW, čímž má být zajištěno dobití energie na 100 km do 5 minut.

Aby těchto výhod ovšem mohli koncoví zákazníci vůbec využit, samozřejmě vše padá na výstavbě takto schopných nabíječek. Stanice o výkonu 350 kW se pomalu začínají objevovat rovněž u nás, i tuto stranu použitelné elektromobility má však Hyundai podchycenou.

K naplnění potenciálu svých chystaných elektromobilů již Hyundai investoval do evropského energetického podniku Ionity, který byl dříve založen giganty BMW, Daimlerem, Fordem a VW. Neupřesněnou výší investice do silnějšího rozšíření 350kW nabíječek chce právě i Hyundai vylepšit pohled na jeho chystané elektromobily, které bude možné dobíjet nejvyšším možným výkonem a za nejkratší dobu.

Nabíječek Ionity se po celé Evropě zatím nachází asi 140, přičemž dalších 50 je v tuto chvíli ve výstavbě. Během roku 2020 chce podnik rozšířit síť 350kW nabíječek na celkem 400 stanic. Konečným plánem je síť hlavních evropských dálnic, kde bude v průměru na každém 120 kilometru postavena minimálně jedna nabíjecí stanice.

Hyundai zatím neupřesnil, u kterého vozu by se mohla jeho 800V architektura nejprve objevit. Podobně jako u vývojových plánů dalších velkých automobilek se však ve hře opět ukazuje chorvatský Rimac, který bude i pro Hyundai partnerem na vývoji nadcházejících elektrických ústrojí, a to včetně vzniku možných sportovních modelů.

V galerii elektrický koncept Hyundai 45 EV představený na autosalonu ve Frankfurtu.

Hyundai

Výroba automobilů je u jihokorejského Hyundaie jen jednou z částí rozsáhlého, především strojírenského zaměření. Společnost byla založena v roce 1947. V roce 1998 koupila značku Kia.

Hyundai i10Hyundai i20Hyundai i30Hyundai i40Hyundai KonaHyundai TucsonHyundai NexoHyundai Sante FeHyundai GenesisHyundai IONIQ

Doporučujeme

Články odjinud