Existence velkého SUV upraveného divizí Nismo vás může překvapit, na Blízkém východě je nicméně silácký Nissan Patrol zavedenou realitou. | Nissan Patrol Nismo Zdroj: Nissan

Existence velkého SUV upraveného divizí Nismo vás může překvapit, na Blízkém východě je nicméně silácký Nissan Patrol zavedenou realitou. | Nissan Patrol Nismo | Zdroj: Nissan

Popravdě současná generace s dodatkem Nismo se zde prodává už od roku 2015. Nyní si Nissan připravil pro tamní zákazníky její modernizaci. Mnohé zůstává při starém, to je však v případě „sportovního“ SUV vlastně dobře. | Nissan Patrol Nismo Zdroj: Nissan

Popravdě současná generace s dodatkem Nismo se zde prodává už od roku 2015. Nyní si Nissan připravil pro tamní zákazníky její modernizaci. Mnohé zůstává při starém, to je však v případě „sportovního“ SUV vlastně dobře. | Nissan Patrol Nismo | Zdroj: Nissan

Stále tedy mluvíme o šesté generaci Patrolu, která představuje v terénu schopné SUV, u verze Nismo jsou však doménou spíše dálnice v poušti. | Nissan Patrol Nismo Zdroj: Nissan

Stále tedy mluvíme o šesté generaci Patrolu, která představuje v terénu schopné SUV, u verze Nismo jsou však doménou spíše dálnice v poušti. | Nissan Patrol Nismo | Zdroj: Nissan

Z dřívější modernizace standardního modelu si bere Patrol novu masku s LED světlomety, především ale inženýři Nismo ještě přitvrdili exteriér agresivnějším bodykitem, taky s ohledem na snížení odporu vzduchu. | Nissan Patrol Nismo Zdroj: Nissan

Z dřívější modernizace standardního modelu si bere Patrol novu masku s LED světlomety, především ale inženýři Nismo ještě přitvrdili exteriér agresivnějším bodykitem, taky s ohledem na snížení odporu vzduchu. | Nissan Patrol Nismo | Zdroj: Nissan

Typická kombinace černých dílů a červených detailů opět nechybí, přičemž kombinovat ji půjde jen se čtyřmi barvami karoserie – klasickou bílou a černou nebo s šedou a stříbrnou metalízou. | Nissan Patrol Nismo Zdroj: Nissan

Typická kombinace černých dílů a červených detailů opět nechybí, přičemž kombinovat ji půjde jen se čtyřmi barvami karoserie – klasickou bílou a černou nebo s šedou a stříbrnou metalízou. | Nissan Patrol Nismo | Zdroj: Nissan

SUV zůstávají lehčí hliníková 22palcová kola, posílená brzdová soustava i vyladěný podvozek s tlumiči Bilstein. | Nissan Patrol Nismo Zdroj: Nissan

SUV zůstávají lehčí hliníková 22palcová kola, posílená brzdová soustava i vyladěný podvozek s tlumiči Bilstein. | Nissan Patrol Nismo | Zdroj: Nissan

Hlavně pak ale zůstává pod kapotou i vyladěný, atmosféricky plněný V8 o objemu 5,6 litru, který produkuje 428 koní (315 kW) a 560 N.m točivého momentu. | Nissan Patrol Nismo Zdroj: Nissan

Hlavně pak ale zůstává pod kapotou i vyladěný, atmosféricky plněný V8 o objemu 5,6 litru, který produkuje 428 koní (315 kW) a 560 N.m točivého momentu. | Nissan Patrol Nismo | Zdroj: Nissan

Síla míří na všechna kola přes sedmistupňovou automatickou převodovku. Dynamické schopnosti se tedy nemění. Z nuly na stovku umí SUV vystřelit za zhruba 6 sekund, maximálně pak dosáhne 250 km/h. | Nissan Patrol Nismo Zdroj: Nissan

Síla míří na všechna kola přes sedmistupňovou automatickou převodovku. Dynamické schopnosti se tedy nemění. Z nuly na stovku umí SUV vystřelit za zhruba 6 sekund, maximálně pak dosáhne 250 km/h. | Nissan Patrol Nismo | Zdroj: Nissan

Uvnitř se Nismo klasicky drží kombinace kůže a Alcantary v červeno-černém motivu, nehledě na karbonové obložení palubní desky a dalších míst. I vybroušený Patrol dostává nově kompatibilitu rozhraní Apple CarPlay... | Nissan Patrol Nismo Zdroj: Nissan

Uvnitř se Nismo klasicky drží kombinace kůže a Alcantary v červeno-černém motivu, nehledě na karbonové obložení palubní desky a dalších míst. I vybroušený Patrol dostává nově kompatibilitu rozhraní Apple CarPlay... | Nissan Patrol Nismo | Zdroj: Nissan

...bezdrátové nabíjení telefonu, USB-A a USB-C porty, stejně jako asistenty krizového brzdění s detekcí chodců nebo chytré vnitřní zrcátko s projekcí obrazu zadní kamery. | Nissan Patrol Nismo Zdroj: Nissan

...bezdrátové nabíjení telefonu, USB-A a USB-C porty, stejně jako asistenty krizového brzdění s detekcí chodců nebo chytré vnitřní zrcátko s projekcí obrazu zadní kamery. | Nissan Patrol Nismo | Zdroj: Nissan

Do prodeje na trzích Blízkého východu zamíří modernizovaný Nissan Patrol Nismo během dubna. Zájemci ve Spojených arabských emirátech si připraví minimálně 385.000 dirhamů (asi 2,3 milionu korun). | Nissan Patrol Nismo Zdroj: Nissan

Do prodeje na trzích Blízkého východu zamíří modernizovaný Nissan Patrol Nismo během dubna. Zájemci ve Spojených arabských emirátech si připraví minimálně 385.000 dirhamů (asi 2,3 milionu korun). | Nissan Patrol Nismo | Zdroj: Nissan

Popravdě současná generace s dodatkem Nismo se zde prodává už od roku 2015. Nyní si Nissan připravil pro tamní zákazníky její modernizaci. Mnohé zůstává při starém, to je však v případě „sportovního“ SUV vlastně dobře. | Nissan Patrol Nismo Zdroj: Nissan
Stále tedy mluvíme o šesté generaci Patrolu, která představuje v terénu schopné SUV, u verze Nismo jsou však doménou spíše dálnice v poušti. | Nissan Patrol Nismo Zdroj: Nissan
Z dřívější modernizace standardního modelu si bere Patrol novu masku s LED světlomety, především ale inženýři Nismo ještě přitvrdili exteriér agresivnějším bodykitem, taky s ohledem na snížení odporu vzduchu. | Nissan Patrol Nismo Zdroj: Nissan
Typická kombinace černých dílů a červených detailů opět nechybí, přičemž kombinovat ji půjde jen se čtyřmi barvami karoserie – klasickou bílou a černou nebo s šedou a stříbrnou metalízou. | Nissan Patrol Nismo Zdroj: Nissan
11
Fotogalerie

Šílený Nissan Patrol Nismo stále žije! Po omlazení si drží atmosférický V8 a 428 koní

Velké SUV od Nisma zůstává výhradou pro trh Blízkého východu.

Existence velkého SUV upraveného divizí Nismo vás může překvapit, na Blízkém východě je nicméně silácký Nissan Patrol zavedenou realitou. Popravdě současná generace s dodatkem Nismo se zde prodává už od roku 2015. Nyní si Nissan připravil pro tamní zákazníky její modernizaci. Mnohé zůstává při starém, to je však v případě „sportovního“ SUV vlastně dobře.

Stále tedy mluvíme o šesté generaci Patrolu, která představuje v terénu schopné SUV, u verze Nismo jsou však doménou spíše dálnice v poušti. Z dřívější modernizace standardního modelu si bere Patrol novu masku s LED světlomety, především ale inženýři Nismo ještě přitvrdili exteriér agresivnějším bodykitem, taky s ohledem na snížení odporu vzduchu.  

Typická kombinace černých dílů a červených detailů opět nechybí, přičemž kombinovat ji půjde jen se čtyřmi barvami karoserie – klasickou bílou a černou nebo s šedou a stříbrnou metalízou. SUV zůstávají lehčí hliníková 22palcová kola, posílená brzdová soustava i vyladěný podvozek s tlumiči Bilstein.

Hlavně pak ale zůstává pod kapotou i vyladěný, atmosféricky plněný V8 o objemu 5,6 litru, který produkuje 428 koní (315 kW) a 560 N.m točivého momentu. Síla míří na všechna kola přes sedmistupňovou automatickou převodovku. Dynamické schopnosti se tedy nemění. Z nuly na stovku umí SUV vystřelit za zhruba 6 sekund, maximálně pak dosáhne 250 km/h.

Uvnitř se Nismo klasicky drží kombinace kůže a Alcantary v červeno-černém motivu, nehledě na karbonové obložení palubní desky a dalších míst. I vybroušený Patrol dostává nově kompatibilitu rozhraní Apple CarPlay, bezdrátové nabíjení telefonu, USB-A a USB-C porty, stejně jako asistenty krizového brzdění s detekcí chodců nebo chytré vnitřní zrcátko s projekcí obrazu zadní kamery.

Do prodeje na trzích Blízkého východu zamíří modernizovaný Nissan Patrol Nismo během dubna. Zájemci ve Spojených arabských emirátech si připraví minimálně 385.000 dirhamů (asi 2,3 milionu korun).

Nissan

Historie japonského Nissanu sahá do roku 1911. Jeho automobily se však až do 1982–1984, kdy nastalo přejmenování, nazývaly Datsun.

Nissan v roce 1989 vytvořil samostatnou luxusní značku Infiniti. V roce 1999 uzavřel partnerství s Renaultem.

Nissan Micra • Nissan Leaf •​ Nissan Qashqai •​ Nissan X-Trail •​ Nissan Juke •​ Nissan Navara •​ Nissan 370Z •​ Nissan Ariya •​ Nissan GT-R

Doporučujeme

Články odjinud