Audi R8

Audi R8

Audi R8

Audi R8

Audi R8

Audi R8

Audi R8

Audi R8

Audi R8

Audi R8

Audi R8

Audi R8

Audi R8

Audi R8

Audi R8

Audi R8

Audi R8

Audi R8

Audi R8

Audi R8

Audi R8

Audi R8

Audi R8

Audi R8

Audi R8

Audi R8

Audi R8
Audi R8
Audi R8
Audi R8
13
Fotogalerie

Falešný poplach! Audi R8 šestiválcovou variantu nedostane

Audi vyvrátilo spekulace předchozích dnů. Šestiválcový supersport R8 nevznikne.

Na internetu se vyrojily spekulace o tom, že se Audi chystá ještě před úplným koncem supersportu R8 nabídnout základní šestiválcovou variantu. Motor z RS5, tedy dvakrát přeplňovaný šestiválec o objemu 2,9 litru, tak měl doplnit desetiválec a vrcholný V10 Plus. A také svým způsobem nahradit osmiválec, který byl k dispozici v minulé generaci coby základní varianta.

Důvodem měla být větší dostupnost, a to zejména v zemích s tvrdými sankcemi za pořízení vysoce emisně náročného vozu. Jenže nyní mluvčí automobilky pro web Road and Track vše popřel: "Šestiválcovou R8 neplánujeme," sdělil jednoznačně.

Je ovšem možné, že u Audi šestiválcovou verzi přeci jen zvažovali. Nedávno alespoň ukázali verzi RWS se zadní pohonem, blízce příbuzného Lamborghini Huracán LP580-2. Mluví se také o nejvýkonnější a nejvíce okruhově zaměřené variantě GT, která by mohla přijít spolu s faceliftem. Jak už jsme ale naznačili, budoucnost modelu R8 je při nejlepším nejistá.

Audi R8

Audi R8 je sportovní vlajkovou lodí německé automobilky. Na trh byla R8 uvedena v roce 2015 a stala se nejrychlejším sériovým vozem Audi se zrychlením z 0 na 100 km/h za 3,2 sekundy, z 0 na 200 km/h za 9,9 sekundy a nejvyšší rychlostí 330 km/h.

Technická data a ceny • Audi R8 RWD • Facelift 

Doporučujeme

Články odjinud