Karoq oblékl větší kola a dostal také výkonnější motor. Jak je u variant Sportline v Mladé Boleslavi zvykem, sportovní auto to z něj určitě nedělá, ale stylovější variantu už ano.
Menší Karoq ve speciálních verzích následuje větší Kodiaq. Po verzi Scout, která má svým oplastováním nabídnou dobrodružnější povahu a lepší ochranu karoserie mimo silnice, je tu i Sportline se "sportovními ambicemi.
Zvenčí se liší upravenými nárazníky a černě lakovanými 18palcovými koly z lehkých slitin „Mytikas“. Na přání jsou k dispozici také 17palcová kola „Ratikon“ nebo 19palcová kola „Vega“, oba typy v černé metalické barvě. Nové je také obložení spodní hrany dveří v barvě karoserie a v černé barvě, tónovaná skla a černé střešní nosiče. Přední blatníky jsou zdobeny plaketami Sportline.
V interiéru najdete sportovní sedadla se stříbrnými kontrastními švy. Jsou potažena trojvrstvou tkaninou Thermoflux s lepší prodyšností. Multifunkční sportovní volant je potažen perforovanou černou kůží a švy jsou stříbrně. Efektní a současně funkční pedály jsou vyrobené z nerezové oceli. Sportovnímu vzhledu má rovněž přidat černá stropnice, černé obložení sloupků a LED balíček vnitřního osvětlení. Na přání bude k dipozici také digitální přístrojový štít.
Lišit se v jednom případě bude Karoq Sportline i motorem. Exkluzivně má totiž v nabídce 2,0 TSI 140 kW (190 k) s pohonem všech kol a převodovkou DSG. Dalším zážehovým motorem v ceníku bude 1,5 TSI o výkonu 110 kW (150 k) s pohonem předních kol a manuální převodovkou či také sedmistupňovou převodovku DSG ve volitelné kombinaci s pohonem všech čtyř kol.
V nabídce budou i dva dieselové agregáty. U motoru 2,0 TDI s předním pohonem a výkonem 110 kW (150 k) je k dispozici standardně dodávaná manuální šestistupňová převodovka. Pohon všech kol je pro tento model k dispozici volitelně, na přání i v kombinaci se sedmistupňovou převodovkou DSG. Silnější varianta motoru 2,0 TDI 140 kW (190 k) bude dodávána se sedmistupňovou převodovkou DSG a pohonem všech kol.
Jak Scout, tak i Sportline budou k vidění na pařížském autosalonu. Opakuje se tak scénář ze ženevské motorshow roku 2017, kde se v tomto složení prezentoval Kodiaq. Ceny byly tehdy oznámeny o půl roku později, což je scénář pravděpodobný i tentokrát.