Pro Hyundai je Ioniq 6 klíčovým modelem, proto mu před premiérou věnuje nebývalou pozornost. Hyundai

Pro Hyundai je Ioniq 6 klíčovým modelem, proto mu před premiérou věnuje nebývalou pozornost. | Hyundai

Dá se říci, že příběh kolem něj trvá už více jak dva roky od představení konceptu Prophecy. Hyundai

Dá se říci, že příběh kolem něj trvá už více jak dva roky od představení konceptu Prophecy. | Hyundai

Naopak nedávno nás automobilka naladila krátkým videem prezentujícím myšlenku, s jakou je vůz vyvíjen. Hyundai

Naopak nedávno nás automobilka naladila krátkým videem prezentujícím myšlenku, s jakou je vůz vyvíjen. | Hyundai

Nyní, krátce před kompletním odhalením, nám ukazuje více z designu sériového modelu. hyundai

Nyní, krátce před kompletním odhalením, nám ukazuje více z designu sériového modelu. | hyundai

Už na crossoveru Ioniq 5 automobilka prezentovala hravý „Parametric Pixel“ retro design, na který naváže i nový sedan. Zdroj: Hyundai

Už na crossoveru Ioniq 5 automobilka prezentovala hravý „Parametric Pixel“ retro design, na který naváže i nový sedan. | Zdroj: Hyundai

Sice nebude tak odvážný jako koncept, ale i tak na silnici rozhodně pozornost upoutá. Hyundai

Sice nebude tak odvážný jako koncept, ale i tak na silnici rozhodně pozornost upoutá. | Hyundai

Ioniq 6 nese elegantně svažitou střech ve stylu kupé, přičemž zadní okno plynule navazuje na široké třetí brzdové světlo v pixelovém provedení. Hyundai

Ioniq 6 nese elegantně svažitou střech ve stylu kupé, přičemž zadní okno plynule navazuje na široké třetí brzdové světlo v pixelovém provedení. | Hyundai

Stejnou podobu mají vzadu i vertikální svítilny. Hyundai

Stejnou podobu mají vzadu i vertikální svítilny. | Hyundai

Na boku zpětná zrcátka nahradily kamery, které po faceliftu nabízí Ioniq 5 už nyní. Hyundai

Na boku zpětná zrcátka nahradily kamery, které po faceliftu nabízí Ioniq 5 už nyní. | Hyundai

Karoserie je navržena ve snaze o co nejnižší aerodynamický odpor. Nejen na předním nárazníku najdeme mnoho tvorů, u nichž se dá předpokládat aktivní přizpůsobení pomocí klapek. Hyundai

Karoserie je navržena ve snaze o co nejnižší aerodynamický odpor. Nejen na předním nárazníku najdeme mnoho tvorů, u nichž se dá předpokládat aktivní přizpůsobení pomocí klapek. | Hyundai

Jednolité boční plochy podporují zapuštěné kliky s elektrickým výsuvem. Na stejné technické úrovni jsou také kola s atypickým designem. Hyundai

Jednolité boční plochy podporují zapuštěné kliky s elektrickým výsuvem. Na stejné technické úrovni jsou také kola s atypickým designem. | Hyundai

Bližší technické údaje automobilka tradičně nezveřejnila. Znát je budeme pravděpodobně až při velkolepé premiéře na letošním autosalonu v Pusanu. Hyundai

Bližší technické údaje automobilka tradičně nezveřejnila. Znát je budeme pravděpodobně až při velkolepé premiéře na letošním autosalonu v Pusanu. | Hyundai

Zatím se dá předpokládat 77,4kWh bateriový set a verze s jedním a dvěma elektromotory, vždy pro každou nápravu jeden. Hyundai

Zatím se dá předpokládat 77,4kWh bateriový set a verze s jedním a dvěma elektromotory, vždy pro každou nápravu jeden. | Hyundai

Dojez je plánován na 482 km. Celkový výkon by měl sahat ke 300 koním. Hyundai

Dojez je plánován na 482 km. Celkový výkon by měl sahat ke 300 koním. | Hyundai

Hyundai mlčky pracuje na Ioniqu 5 N, ale jestli se výkonné verze dočká i sedan, není v tuto chvíli zřejmé.

Hyundai mlčky pracuje na Ioniqu 5 N, ale jestli se výkonné verze dočká i sedan, není v tuto chvíli zřejmé.

Rodina Ioniq prezentuje novou generaci elektrických vozů. Hyundai

Rodina Ioniq prezentuje novou generaci elektrických vozů. | Hyundai

V příštím roce ji ještě doplní velkoprostorové SUV se třemi řadami sedadel. Hyundai

V příštím roce ji ještě doplní velkoprostorové SUV se třemi řadami sedadel. | Hyundai

Základem bude identická platforma E-GMP. Sesterský model Kia ponese jméno EV9 a možná jej dostane i luxusní značka Genesis. Hyundai

Základem bude identická platforma E-GMP. Sesterský model Kia ponese jméno EV9 a možná jej dostane i luxusní značka Genesis. | Hyundai

Dá se říci, že příběh kolem něj trvá už více jak dva roky od představení konceptu Prophecy. Hyundai
Naopak nedávno nás automobilka naladila krátkým videem prezentujícím myšlenku, s jakou je vůz vyvíjen. Hyundai
Nyní, krátce před kompletním odhalením, nám ukazuje více z designu sériového modelu. hyundai
Už na crossoveru Ioniq 5 automobilka prezentovala hravý „Parametric Pixel“ retro design, na který naváže i nový sedan. Zdroj: Hyundai
18
Fotogalerie

Nový Hyundai Ioniq 6 prozrazuje sériovou podobu krátce před premiérou. Pixelový streamliner na silnici nepřehlédnete!

Hyundai zveřejnil první detaily Ioniqu 6 bez maskování. Sériová verze bude hodně podobná konceptu.

Pro Hyundai je Ioniq 6 klíčovým modelem, proto mu před premiérou věnuje nebývalou pozornost. Dá se říci, že příběh kolem něj trvá už více než dva roky od představení konceptu Prophecy. Naopak nedávno nás automobilka naladila krátkým videem prezentujícím myšlenku, s jakou je vůz vyvíjen. Nyní, krátce před kompletním odhalením, nám ukazuje více z designu sériového modelu.

Už na crossoveru Ioniq 5 automobilka prezentovala hravý „Parametric Pixel“ retro design, na který naváže i nový sedan. Sice nebude tak odvážný jako koncept, ale i tak na silnici rozhodně pozornost upoutá. Ioniq 6 nese elegantně svažitou střech ve stylu kupé, přičemž zadní okno plynule navazuje na široké třetí brzdové světlo v pixelovém provedení. Stejnou podobu mají vzadu i vertikální svítilny.

Na boku zpětná zrcátka nahradily kamery, které po faceliftu nabízí Ioniq 5 už nyní. Karoserie je navržena ve snaze o co nejnižší aerodynamický odpor. Nejen na předním nárazníku najdeme mnoho tvorů, u nichž se dá předpokládat aktivní přizpůsobení pomocí klapek. Jednolité boční plochy podporují zapuštěné kliky s elektrickým výsuvem. Na stejné technické úrovni jsou také kola s atypickým designem.

Bližší technické údaje automobilka nezveřejnila. Znát je budeme pravděpodobně až při velkolepé premiéře na letošním autosalonu v Pusanu. Zatím se dá předpokládat 77,4kWh bateriový set a verze s jedním a dvěma elektromotory, vždy pro každou nápravu jeden. Dojez má činit 482 km, celkový výkon by měl sahat ke 300 koním. Hyundai mlčky pracuje na Ioniqu 5 N, ale jestli se výkonné verze dočká i sedan, není v tuto chvíli zřejmé.

Rodina Ioniq prezentuje novou generaci elektrických vozů. V příštím roce ji ještě doplní velkoprostorové SUV se třemi řadami sedadel. Základem bude identická platforma E-GMP. Sesterský model Kia ponese jméno EV9 a možná jej dostane i luxusní značka Genesis.

Hyundai

Výroba automobilů je u jihokorejského Hyundaie jen jednou z částí rozsáhlého, především strojírenského zaměření. Společnost byla založena v roce 1947. V roce 1998 koupila značku Kia.

Hyundai i10Hyundai i20Hyundai i30Hyundai i40Hyundai KonaHyundai TucsonHyundai NexoHyundai Sante FeHyundai GenesisHyundai IONIQ

Doporučujeme

Články odjinud