Škoda slaví výrobu celkem 750.000 vozů na území Ruska. Produkce na tamním trhu začala v roce 2009 v Kaluze. 

Škoda slaví výrobu celkem 750.000 vozů na území Ruska. Produkce na tamním trhu začala v roce 2009 v Kaluze. 

O dva roky později značka podepsala smlouvu s Gazem na zahájení výroby v druhé továrně v Nižním Novgorodu. 6. prosince tu jako první auto sjela z výrobní linky Škoda Yeti.  Zdroj: Škoda

O dva roky později značka podepsala smlouvu s Gazem na zahájení výroby v druhé továrně v Nižním Novgorodu. 6. prosince tu jako první auto sjela z výrobní linky Škoda Yeti.  | Zdroj: Škoda

Spojení ruské Škody a  GAZ  Group neslo výhody pro obě společnosti. Vedle společné výroby aut měla třeba Škoda od roku 2017 dodávat Gazu motory pro lehké užitkové modely.  Zdroj: Škoda

Spojení ruské Škody a GAZ Group neslo výhody pro obě společnosti. Vedle společné výroby aut měla třeba Škoda od roku 2017 dodávat Gazu motory pro lehké užitkové modely.  | Zdroj: Škoda

Ve stejném roce pak v Rusku debutovala  Škoda Kodiaq , naše největší SUV. V Novgorodu se také začala vyrábět  octavia . Zdroj: Škoda

Ve stejném roce pak v Rusku debutovala Škoda Kodiaq, naše největší SUV. V Novgorodu se také začala vyrábět octavia. | Zdroj: Škoda

Jubilejním vozem je právě Škoda Kodiaq. „Ke dnešnímu dni vyrobila automobilka Škoda v Rusku tři čtvrtě milionu vozů. K dosažení tohoto zcela mimořádného milníku blahopřeji všem zaměstnancům závodů v Nižním Novgorodu a v Kaluze... Zdroj: Škoda

Jubilejním vozem je právě Škoda Kodiaq. „Ke dnešnímu dni vyrobila automobilka Škoda v Rusku tři čtvrtě milionu vozů. K dosažení tohoto zcela mimořádného milníku blahopřeji všem zaměstnancům závodů v Nižním Novgorodu a v Kaluze... | Zdroj: Škoda

...Je to skvělá motivace k tomu, aby v tomto úspěšném kurzu pokračovali. Díky výrobě vozů přímo v regionu můžeme ruským zákazníkům nabídnout atraktivní poměr ceny a užitné hodnoty, krátké dodací lhůty a rychle reagovat na měnící se podmínky na trhu,“ komentuje jubileum Michael Oeljeklaus, člen představenstva společnosti Škoda Auto za oblast výroby a logistiky. Zdroj: Škoda

...Je to skvělá motivace k tomu, aby v tomto úspěšném kurzu pokračovali. Díky výrobě vozů přímo v regionu můžeme ruským zákazníkům nabídnout atraktivní poměr ceny a užitné hodnoty, krátké dodací lhůty a rychle reagovat na měnící se podmínky na trhu,“ komentuje jubileum Michael Oeljeklaus, člen představenstva společnosti Škoda Auto za oblast výroby a logistiky. | Zdroj: Škoda

Škodě se na tamním trhu daří získávat větší a větší tržní podíl. Není tak divu, že pod Indii převzala odpovědnost za řízení koncernových aktivit i zde, včetně států SNS (společenství nezávislých států) a severní Afriky. Rusko je třetím největším odbytištěm naší domácí značky. Zdroj: Škoda

Škodě se na tamním trhu daří získávat větší a větší tržní podíl. Není tak divu, že pod Indii převzala odpovědnost za řízení koncernových aktivit i zde, včetně států SNS (společenství nezávislých států) a severní Afriky. Rusko je třetím největším odbytištěm naší domácí značky. | Zdroj: Škoda

 Zdroj: Škoda

| Zdroj: Škoda

K úpravě dochází připojením PPC jednotky do diagnostické zástrčky OBD a instalací nového softwaru. Tento proces navíc zvládne i sám zákazník, přičemž BSR nabízí i vypůjčení PPC jednotky, abyste si ji k pouhému přeprogramování nemuseli kupovat. V tomto případě lze navíc ušetřit asi 5 tisíc korun.

K úpravě dochází připojením PPC jednotky do diagnostické zástrčky OBD a instalací nového softwaru. Tento proces navíc zvládne i sám zákazník, přičemž BSR nabízí i vypůjčení PPC jednotky, abyste si ji k pouhému přeprogramování nemuseli kupovat. V tomto případě lze navíc ušetřit asi 5 tisíc korun.

České zastoupení švédského úpravce BSR už do své nabídky zařadilo rovněž tuningové kity pro nejsilnější vznětové a benzinové motorizace Škody Kodiaq.

České zastoupení švédského úpravce BSR už do své nabídky zařadilo rovněž tuningové kity pro nejsilnější vznětové a benzinové motorizace Škody Kodiaq.

Kodiaq s motorem 2.0 TSI pak standardně nabízí 140 kW (190 koní) a točivý moment 320 N.m, což zvládne BSR stejným procesem navýšit na hodnoty 207 kW (282 koní) a 431 N.m. Tady je cenovka rovněž stanovena na 20.753 korun.

Kodiaq s motorem 2.0 TSI pak standardně nabízí 140 kW (190 koní) a točivý moment 320 N.m, což zvládne BSR stejným procesem navýšit na hodnoty 207 kW (282 koní) a 431 N.m. Tady je cenovka rovněž stanovena na 20.753 korun.

Sériový Kodiaq RS si normálně vystačí s výkonem 176 kW (240 koní) a točivým momentem 500 N.m, přeprogramovaní v rámci tuningového kitu BSR Stage 1 však dokáže velmi jednoduše zajistit hodnoty 214 kW (292 koní) a točivý moment 591 N.m. Za tento zásah si BSR účtuje 20.753 korun.

Sériový Kodiaq RS si normálně vystačí s výkonem 176 kW (240 koní) a točivým momentem 500 N.m, přeprogramovaní v rámci tuningového kitu BSR Stage 1 však dokáže velmi jednoduše zajistit hodnoty 214 kW (292 koní) a točivý moment 591 N.m. Za tento zásah si BSR účtuje 20.753 korun.

...kryjící veškeré případné škody na hnacím traktu, které by nebyly kryty zárukou výrobce či prodejce vozu. Platnost záruky je do 4 let stáří vozu, nebo do 120.000 km, podle toho, co nastane dříve.

...kryjící veškeré případné škody na hnacím traktu, které by nebyly kryty zárukou výrobce či prodejce vozu. Platnost záruky je do 4 let stáří vozu, nebo do 120.000 km, podle toho, co nastane dříve.

K obou kitům mimochodem dílna přidává v ceně i znaky BSR na karoserii a hlavně záruku na samotnou úpravu jednotky a taky záruku na pohonné ústrojí...

K obou kitům mimochodem dílna přidává v ceně i znaky BSR na karoserii a hlavně záruku na samotnou úpravu jednotky a taky záruku na pohonné ústrojí...

| Škoda Kodiaq RS 2.0 BiTDI Challenge

| Škoda Kodiaq RS 2.0 BiTDI Challenge

| Škoda Kodiaq RS 2.0 BiTDI Challenge

| Škoda Kodiaq RS 2.0 BiTDI Challenge

| Škoda Kodiaq RS 2.0 BiTDI Challenge

| Škoda Kodiaq RS 2.0 BiTDI Challenge

O dva roky později značka podepsala smlouvu s Gazem na zahájení výroby v druhé továrně v Nižním Novgorodu. 6. prosince tu jako první auto sjela z výrobní linky Škoda Yeti.  Zdroj: Škoda
Spojení ruské Škody a  GAZ  Group neslo výhody pro obě společnosti. Vedle společné výroby aut měla třeba Škoda od roku 2017 dodávat Gazu motory pro lehké užitkové modely.  Zdroj: Škoda
Ve stejném roce pak v Rusku debutovala  Škoda Kodiaq , naše největší SUV. V Novgorodu se také začala vyrábět  octavia . Zdroj: Škoda
Jubilejním vozem je právě Škoda Kodiaq. „Ke dnešnímu dni vyrobila automobilka Škoda v Rusku tři čtvrtě milionu vozů. K dosažení tohoto zcela mimořádného milníku blahopřeji všem zaměstnancům závodů v Nižním Novgorodu a v Kaluze... Zdroj: Škoda
17
Fotogalerie

Škoda už vyrobila v Rusku 750.000 aut. Má koncernovou odpovědnost za řízení trhu

Jedno velké pozdravlyayu míří do Ruska. Jubilejním autem byla na tamním trhu velmi oblíbená Škoda Kodiaq.

Škoda slaví výrobu celkem 750.000 vozů na území Ruska. Produkce na tamním trhu začala v roce 2009 v Kaluze. O dva roky později značka podepsala smlouvu s Gazem na zahájení výroby v druhé továrně v Nižním Novgorodu. 6. prosince 2012 tu jako první auto sjela z výrobní linky Škoda Yeti. 

Spojení ruské Škody a GAZ Group neslo výhody pro obě společnosti. Vedle společné výroby aut Škoda od roku 2017 dodává Gazu motory pro lehké užitkové modely. Ve stejném roce pak v Rusku debutovala Škoda Kodiaq, naše největší SUV. V Novgorodu se také začala vyrábět octavia.

Jubilejním vozem je právě Škoda Kodiaq. „Ke dnešnímu dni vyrobila automobilka Škoda v Rusku tři čtvrtě milionu vozů. K dosažení tohoto zcela mimořádného milníku blahopřeji všem zaměstnancům závodů v Nižním Novgorodu a v Kaluze. Je to skvělá motivace k tomu, aby v tomto úspěšném kurzu pokračovali. Díky výrobě vozů přímo v regionu můžeme ruským zákazníkům nabídnout atraktivní poměr ceny a užitné hodnoty, krátké dodací lhůty a rychle reagovat na měnící se podmínky na trhu,“ komentuje jubileum Michael Oeljeklaus, člen představenstva společnosti Škoda Auto za oblast výroby a logistiky.

Škodě se na tamním trhu daří získávat větší a větší tržní podíl. Není tak divu, že pod Indii převzala odpovědnost za řízení koncernových aktivit i zde, včetně států SNS (společenství nezávislých států) a severní Afriky. Rusko je třetím největším odbytištěm naší domácí značky.

Škoda

Škoda Auto je největší česká automobilka. Vychází ze společnosti Laurin & Klement založené v roce 1895, od roku 1990 je součástí skupiny Volkswagen Group.

Škoda Fabia • Škoda ScalaŠkoda Rapid • Škoda Octavia  Škoda Superb • Škoda Yeti • Škoda Kodiaq • Škoda Citigo • Škoda Kamiq • Škoda Karoq • Škoda Enyaq iV

Doporučujeme

Články odjinud