Bez zbytečných příkras, hlavně s maximální užitnou hodnotou. Detroitský Bollinger si udržuje svou mantru pro vstup na rozšiřující se trh elektrických pick-upů a terénních vozidel... | Bollinger B2 Zdroj: Bollinger

Bez zbytečných příkras, hlavně s maximální užitnou hodnotou. Detroitský Bollinger si udržuje svou mantru pro vstup na rozšiřující se trh elektrických pick-upů a terénních vozidel... | Bollinger B2 | Zdroj: Bollinger

...načež nyní odhaluje dvojici beta prototypů modelů B1 (SUV) a B2 (pick-up). Dvojka nekompromisních pracantů by se měla v prodeji objevit během příštího roku. | Bollinger B2 Zdroj: Bollinger

...načež nyní odhaluje dvojici beta prototypů modelů B1 (SUV) a B2 (pick-up). Dvojka nekompromisních pracantů by se měla v prodeji objevit během příštího roku. | Bollinger B2 | Zdroj: Bollinger

Oba prototypy jsou tedy ve skoro produkční specifikaci a mnoho se už do budoucna nezmění. Bollinger popisuje design svých vozů jako „bankovní trezory na kolech“... | Bollinger B2 Zdroj: Bollinger

Oba prototypy jsou tedy ve skoro produkční specifikaci a mnoho se už do budoucna nezmění. Bollinger popisuje design svých vozů jako „bankovní trezory na kolech“... | Bollinger B2 | Zdroj: Bollinger

...– rovné plechy, viditelné nýtování celohliníkové karoserie a panty dveří, velice jednoduchá palubní deska s hrstkou budíků a celkově praktický design, který vypadá neskutečně odolně. | Bollinger B2 Zdroj: Bollinger

...– rovné plechy, viditelné nýtování celohliníkové karoserie a panty dveří, velice jednoduchá palubní deska s hrstkou budíků a celkově praktický design, který vypadá neskutečně odolně. | Bollinger B2 | Zdroj: Bollinger

Díky nízko položenému ústrojí a absenci klasického tunelu převodovky se oba Bollingery pyšní dlouhým odkládacím prostorem naskrz celou délkou vozu (viz galerie). | Bollinger B2 Zdroj: Bollinger

Díky nízko položenému ústrojí a absenci klasického tunelu převodovky se oba Bollingery pyšní dlouhým odkládacím prostorem naskrz celou délkou vozu (viz galerie). | Bollinger B2 | Zdroj: Bollinger

U pick-upu je praktičnost ještě podpořena 1,7 metru dlouhou korbou a výklopnou zadní stěnou kabiny včetně okna. Panoramatická střecha má výklopné panely také. | Bollinger B2 Zdroj: Bollinger

U pick-upu je praktičnost ještě podpořena 1,7 metru dlouhou korbou a výklopnou zadní stěnou kabiny včetně okna. Panoramatická střecha má výklopné panely také. | Bollinger B2 | Zdroj: Bollinger

B1 i B2 používají identické pohonné ústrojí ve formě dvou elektromotorů o společném výkonu 458 kW (623 koní) a točivém momentu 905 N.m. | Bollinger B2 Zdroj: Bollinger

B1 i B2 používají identické pohonné ústrojí ve formě dvou elektromotorů o společném výkonu 458 kW (623 koní) a točivém momentu 905 N.m. | Bollinger B2 | Zdroj: Bollinger

Součástí je bateriový modul o kapacitě 120 kWh, který by měl vozům zajistit dojezd okolo 320 km podle specifikace modelu. Maximální rychlost obou vozů bude omezena na 160 km/h, na stovku se dostanou za přibližně 4,5 vteřiny. | Bollinger B2 Zdroj: Bollinger

Součástí je bateriový modul o kapacitě 120 kWh, který by měl vozům zajistit dojezd okolo 320 km podle specifikace modelu. Maximální rychlost obou vozů bude omezena na 160 km/h, na stovku se dostanou za přibližně 4,5 vteřiny. | Bollinger B2 | Zdroj: Bollinger

Pick-up B2 má zajistit nosnost až 2,3 tuny a utáhnout bude schopen přívěs o hmotnosti kolem 3,4 tuny. | Bollinger B1 Zdroj: Bollinger

Pick-up B2 má zajistit nosnost až 2,3 tuny a utáhnout bude schopen přívěs o hmotnosti kolem 3,4 tuny. | Bollinger B1 | Zdroj: Bollinger

V terénu se pak kromě pohonu všech kol hodí i funkce redukční převodovky, na podvozku najdete portálové nápravy a hydropneumatické odpružení. | Bollinger B1 Zdroj: Bollinger

V terénu se pak kromě pohonu všech kol hodí i funkce redukční převodovky, na podvozku najdete portálové nápravy a hydropneumatické odpružení. | Bollinger B1 | Zdroj: Bollinger

O cenách a začátku výroby bychom se měli více informací dočkat během následujících měsíců. | Bollinger B1 Zdroj: Bollinger

O cenách a začátku výroby bychom se měli více informací dočkat během následujících měsíců. | Bollinger B1 | Zdroj: Bollinger

Každopádně zde ale budou mít elektrické pick-upy od  Rivianu ,  Fordu  a  Tesly  vážného konkurenta, pokud jde o spartánský přístup k věci. | Bollinger B1 Zdroj: Bollinger

Každopádně zde ale budou mít elektrické pick-upy od RivianuFordu a Tesly vážného konkurenta, pokud jde o spartánský přístup k věci. | Bollinger B1 | Zdroj: Bollinger

Bollinger B1 Zdroj: Bollinger

Bollinger B1 | Zdroj: Bollinger

Bollinger B1 Zdroj: Bollinger

Bollinger B1 | Zdroj: Bollinger

Bollinger B1 Zdroj: Bollinger

Bollinger B1 | Zdroj: Bollinger

Bollinger B1 Zdroj: Bollinger

Bollinger B1 | Zdroj: Bollinger

Bollinger B1 Zdroj: Bollinger

Bollinger B1 | Zdroj: Bollinger

Bollinger B1 Zdroj: Bollinger

Bollinger B1 | Zdroj: Bollinger

Bollinger B1 Zdroj: Bollinger

Bollinger B1 | Zdroj: Bollinger

Bollinger B1 Zdroj: Bollinger

Bollinger B1 | Zdroj: Bollinger

Bollinger B1 Zdroj: Bollinger

Bollinger B1 | Zdroj: Bollinger

...načež nyní odhaluje dvojici beta prototypů modelů B1 (SUV) a B2 (pick-up). Dvojka nekompromisních pracantů by se měla v prodeji objevit během příštího roku. | Bollinger B2 Zdroj: Bollinger
Oba prototypy jsou tedy ve skoro produkční specifikaci a mnoho se už do budoucna nezmění. Bollinger popisuje design svých vozů jako „bankovní trezory na kolech“... | Bollinger B2 Zdroj: Bollinger
...– rovné plechy, viditelné nýtování celohliníkové karoserie a panty dveří, velice jednoduchá palubní deska s hrstkou budíků a celkově praktický design, který vypadá neskutečně odolně. | Bollinger B2 Zdroj: Bollinger
Díky nízko položenému ústrojí a absenci klasického tunelu převodovky se oba Bollingery pyšní dlouhým odkládacím prostorem naskrz celou délkou vozu (viz galerie). | Bollinger B2 Zdroj: Bollinger
21
Fotogalerie

Bollinger ukázal další prototypy elektrických off-roadů B1 a B2. K výrobě mají blízko

Bollinger své terénní, elektrické a velice hranaté krabice již pomalu chystá k produkci. Nyní ukazuje další pár prototypů B1 a B2.

Bez zbytečných příkras, hlavně s maximální užitnou hodnotou. Detroitský Bollinger si udržuje svou mantru pro vstup na rozšiřující se trh elektrických pick-upů a terénních vozidel, načež nyní odhaluje dvojici beta prototypů modelů B1 (SUV) a B2 (pick-up). Dvojka nekompromisních pracantů by se měla v prodeji objevit během příštího roku.

Oba prototypy jsou tedy ve skoro produkční specifikaci a mnoho se už do budoucna nezmění. Bollinger popisuje design svých vozů jako „bankovní trezory na kolech“ – rovné plechy, viditelné nýtování celohliníkové karoserie a panty dveří, velice jednoduchá palubní deska s hrstkou budíků a celkově praktický design, který vypadá neskutečně odolně.

Díky nízko položenému ústrojí a absenci klasického tunelu převodovky se oba Bollingery pyšní dlouhým odkládacím prostorem naskrz celou délkou vozu (viz galerie). U pick-upu je praktičnost ještě podpořena 1,7 metru dlouhou korbou a výklopnou zadní stěnou kabiny včetně okna. Panoramatická střecha má výklopné panely také.

B1 i B2 používají identické pohonné ústrojí ve formě dvou elektromotorů o společném výkonu 458 kW (623 koní) a točivém momentu 905 N.m. Součástí je bateriový modul o kapacitě 120 kWh, který by měl vozům zajistit dojezd okolo 320 km podle specifikace modelu. Maximální rychlost obou vozů bude omezena na 160 km/h, na stovku se dostanou za přibližně 4,5 vteřiny.

Pick-up B2 má zajistit nosnost až 2,3 tuny a utáhnout bude schopen přívěs o hmotnosti kolem 3,4 tuny. V terénu se pak kromě pohonu všech kol hodí i funkce redukční převodovky, na podvozku najdete portálové nápravy a hydropneumatické odpružení.

O cenách a začátku výroby bychom se měli více informací dočkat během následujících měsíců. Každopádně zde ale budou mít elektrické pick-upy od RivianuFordu a Tesly vážného konkurenta, pokud jde o spartánský přístup k věci.

Doporučujeme

Články odjinud