Bollinger své terénní, elektrické a velice hranaté krabice již pomalu chystá k produkci. Nyní ukazuje další pár prototypů B1 a B2.
Bez zbytečných příkras, hlavně s maximální užitnou hodnotou. Detroitský Bollinger si udržuje svou mantru pro vstup na rozšiřující se trh elektrických pick-upů a terénních vozidel, načež nyní odhaluje dvojici beta prototypů modelů B1 (SUV) a B2 (pick-up). Dvojka nekompromisních pracantů by se měla v prodeji objevit během příštího roku.
Oba prototypy jsou tedy ve skoro produkční specifikaci a mnoho se už do budoucna nezmění. Bollinger popisuje design svých vozů jako „bankovní trezory na kolech“ – rovné plechy, viditelné nýtování celohliníkové karoserie a panty dveří, velice jednoduchá palubní deska s hrstkou budíků a celkově praktický design, který vypadá neskutečně odolně.
Díky nízko položenému ústrojí a absenci klasického tunelu převodovky se oba Bollingery pyšní dlouhým odkládacím prostorem naskrz celou délkou vozu (viz galerie). U pick-upu je praktičnost ještě podpořena 1,7 metru dlouhou korbou a výklopnou zadní stěnou kabiny včetně okna. Panoramatická střecha má výklopné panely také.
B1 i B2 používají identické pohonné ústrojí ve formě dvou elektromotorů o společném výkonu 458 kW (623 koní) a točivém momentu 905 N.m. Součástí je bateriový modul o kapacitě 120 kWh, který by měl vozům zajistit dojezd okolo 320 km podle specifikace modelu. Maximální rychlost obou vozů bude omezena na 160 km/h, na stovku se dostanou za přibližně 4,5 vteřiny.
Pick-up B2 má zajistit nosnost až 2,3 tuny a utáhnout bude schopen přívěs o hmotnosti kolem 3,4 tuny. V terénu se pak kromě pohonu všech kol hodí i funkce redukční převodovky, na podvozku najdete portálové nápravy a hydropneumatické odpružení.
O cenách a začátku výroby bychom se měli více informací dočkat během následujících měsíců. Každopádně zde ale budou mít elektrické pick-upy od Rivianu, Fordu a Tesly vážného konkurenta, pokud jde o spartánský přístup k věci.