Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. O možném přesunutí výroby do zahraničí se objevují informace už více než rok... Zdroj: Škoda

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. O možném přesunutí výroby do zahraničí se objevují informace už více než rok... | Zdroj: Škoda

...nicméně s novým vedením Škody má být tento krok podle odborového předáka Škody Auto Jaroslava Povšíka zase blíže. V novém vydání týdeníku Škodovácký odborář se tak do plánů směřování automobilky zase pořádně obul. Zdroj: Škoda

...nicméně s novým vedením Škody má být tento krok podle odborového předáka Škody Auto Jaroslava Povšíka zase blíže. V novém vydání týdeníku Škodovácký odborář se tak do plánů směřování automobilky zase pořádně obul. | Zdroj: Škoda

„Nestačí ještě toto tažení proti Škodě? Lidově řečeno, musíme Škodu vykuchat od všeho dobrého, excelentního, co v současné době máme?... Zdroj: Škoda

„Nestačí ještě toto tažení proti Škodě? Lidově řečeno, musíme Škodu vykuchat od všeho dobrého, excelentního, co v současné době máme?... | Zdroj: Škoda

...Je to jasná degradace a cesta směrem k Dacii a nedej Bůh pod Dacii,“ komentuje Povšík situaci. Odsunutí za hranice totiž nyní dle odboráře hrozí i dalším modelům. Zdroj: Škoda

...Je to jasná degradace a cesta směrem k Dacii a nedej Bůh pod Dacii,“ komentuje Povšík situaci. Odsunutí za hranice totiž nyní dle odboráře hrozí i dalším modelům. | Zdroj: Škoda

Kromě přesunutí výroby Superbu do závodu VW v Bratislavě se Povšík bojí i možného přesunutí výroby Kodiaqu do Německa, zatímco výroba Seatu Ateca (rovněž probíhající v Kvasinách) se má přestěhovat do Španělska. Zdroj: Škoda

Kromě přesunutí výroby Superbu do závodu VW v Bratislavě se Povšík bojí i možného přesunutí výroby Kodiaqu do Německa, zatímco výroba Seatu Ateca (rovněž probíhající v Kvasinách) se má přestěhovat do Španělska. | Zdroj: Škoda

Předák tak dodává, že odbory budou proti tomu bojovat v tisku, u vlády, u veřejnosti i v koncernu Volkswagen. Zdroj: Škoda

Předák tak dodává, že odbory budou proti tomu bojovat v tisku, u vlády, u veřejnosti i v koncernu Volkswagen. | Zdroj: Škoda

Ačkoliv už v polovině minulého roku zmíněné plány se Superbem samo vedení VW vyvrátilo, od té doby se pochopitelně ve Škodě mnohé změnilo... Zdroj: Škoda

Ačkoliv už v polovině minulého roku zmíněné plány se Superbem samo vedení VW vyvrátilo, od té doby se pochopitelně ve Škodě mnohé změnilo... | Zdroj: Škoda

...– především tedy  odchod šéfa Bernharda Maiera , kterého letos 3. srpna nahradil  Thomas Schäfer . Více v článku... Zdroj: Škoda

...– především tedy odchod šéfa Bernharda Maiera, kterého letos 3. srpna nahradil Thomas Schäfer. Více v článku... | Zdroj: Škoda

...nicméně s novým vedením Škody má být tento krok podle odborového předáka Škody Auto Jaroslava Povšíka zase blíže. V novém vydání týdeníku Škodovácký odborář se tak do plánů směřování automobilky zase pořádně obul. Zdroj: Škoda
„Nestačí ještě toto tažení proti Škodě? Lidově řečeno, musíme Škodu vykuchat od všeho dobrého, excelentního, co v současné době máme?... Zdroj: Škoda
...Je to jasná degradace a cesta směrem k Dacii a nedej Bůh pod Dacii,“ komentuje Povšík situaci. Odsunutí za hranice totiž nyní dle odboráře hrozí i dalším modelům. Zdroj: Škoda
Kromě přesunutí výroby Superbu do závodu VW v Bratislavě se Povšík bojí i možného přesunutí výroby Kodiaqu do Německa, zatímco výroba Seatu Ateca (rovněž probíhající v Kvasinách) se má přestěhovat do Španělska. Zdroj: Škoda
8
Fotogalerie

Nejen Superbu, ale i Kodiaqu hrozí přesun výroby za hranice. Odbory se pustí do boje

Odborový předák Škody chce proti přesunu výroby Superbu a dalších modelů za hranice bojovat všemi možnými prostředky.

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. O možném přesunutí výroby do zahraničí se objevují informace už více než rok, nicméně s novým vedením Škody má být tento krok podle odborového předáka Škody Auto Jaroslava Povšíka zase blíže. V novém vydání týdeníku Škodovácký odborář se tak do plánů směřování automobilky zase pořádně obul.

„Nestačí ještě toto tažení proti Škodě? Lidově řečeno, musíme Škodu vykuchat od všeho dobrého, excelentního, co v současné době máme? Je to jasná degradace a cesta směrem k Dacii a nedej Bůh pod Dacii,“ komentuje Povšík situaci. Odsunutí za hranice totiž nyní dle odboráře hrozí i dalším modelům.

Kromě přesunutí výroby Superbu do závodu VW v Bratislavě se Povšík bojí i možného přesunutí výroby Kodiaqu do Německa, zatímco výroba Seatu Ateca (rovněž probíhající v Kvasinách) se má přestěhovat do Španělska. Předák tak dodává, že odbory budou proti tomu bojovat v tisku, u vlády, u veřejnosti i v koncernu Volkswagen.

Ačkoliv už v polovině minulého roku zmíněné plány se Superbem samo vedení VW vyvrátilo, od té doby se pochopitelně ve Škodě mnohé změnilo – především tedy odchod šéfa Bernharda Maiera, kterého letos 3. srpna nahradil Thomas Schäfer. Odchod Maiera měl mít údajně co do činění s jeho úspěšným vytažením Škody na konkurenční pozici k samotnému Volkswagenu či Audi.

Často zmiňované sesazení mladoboleslavské značky na úroveň levné značky jako třeba Dacie ale Schäfer podle všeho v plánu nemá. „Ústup z kvality a přesun do nízkonákladového segmentu se konat nebude,“ uvedl dříve na Twitteru premiér Andrej Babiš po schůzce s novým šéfem automobilky.

Na druhou stranu podle Herberta Diesse, šéfa koncernu VW, by měla být Škoda co do objemu prodaných aut více agresivní v boji proti konkurenci z Koreje a Francie. Prý je tak důležité posílit pozici v segmentu dostupných aut.

Škoda Superb

Škoda Superb je vlajkovou lodí značky Škoda. Na prodloužené koncernové platformě nabízí bezkonkurečně nejlepší prostor pro nohy ve střední třídě a boduje i systémem Twindoor.

Facelift 2019 • Hybridní plug-in • První jízda Superb Scout • Ceník a výbava • Test Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 • Škoda Superb iV vs. VW Passat GTE

Doporučujeme

Články odjinud