BMW řady 3 v provedení  M340i xDrive  můžeme zařadit těsně pod novou a velice očekávanou generaci plnohodnotné M3. Nejvýkonnější standardní variantu od M Performance přitom nyní BMW začíná nabízet rovněž s karoserií kombi Touring. | BMW M340i xDrive Touring Zdroj: BMW

BMW řady 3 v provedení M340i xDrive můžeme zařadit těsně pod novou a velice očekávanou generaci plnohodnotné M3. Nejvýkonnější standardní variantu od M Performance přitom nyní BMW začíná nabízet rovněž s karoserií kombi Touring. | BMW M340i xDrive Touring | Zdroj: BMW

K šestiválci pod kapotou si tak přidejte i praktičtější kufr o objemu 500 litrů, případně až 1510 litrů po sklopení zadních sedaček. | BMW M340i xDrive Touring Zdroj: BMW

K šestiválci pod kapotou si tak přidejte i praktičtější kufr o objemu 500 litrů, případně až 1510 litrů po sklopení zadních sedaček. | BMW M340i xDrive Touring | Zdroj: BMW

Rovněž M340i xDrive Touring tedy používá turbodmychadlem přeplňovaný řadový šestiválec o objemu tří litrů, který zajistí výkon 275 kW (374 koní) a rovných 500 N.m točivého momentu. | BMW M340i xDrive Touring Zdroj: BMW

Rovněž M340i xDrive Touring tedy používá turbodmychadlem přeplňovaný řadový šestiválec o objemu tří litrů, který zajistí výkon 275 kW (374 koní) a rovných 500 N.m točivého momentu. | BMW M340i xDrive Touring | Zdroj: BMW

Standardem je pohon všech kol xDrive, který je však naladěn k preferování pohonu spíše zadních kol, a také osmistupňová automatická převodovka Steptronic ve sportovním provedení. | BMW M340i xDrive Touring Zdroj: BMW

Standardem je pohon všech kol xDrive, který je však naladěn k preferování pohonu spíše zadních kol, a také osmistupňová automatická převodovka Steptronic ve sportovním provedení. | BMW M340i xDrive Touring | Zdroj: BMW

Nechybí tak ani funkce řízené kontroly startu, tedy takzvaný „launch control“ pro co nejlepší odpich z místa. | BMW M340i xDrive Touring Zdroj: BMW

Nechybí tak ani funkce řízené kontroly startu, tedy takzvaný „launch control“ pro co nejlepší odpich z místa. | BMW M340i xDrive Touring | Zdroj: BMW

Z nuly na 100 km/h tak nejvýkonnější Touring vystřelí za 4,5 vteřiny (o setinu pomaleji než sedan). Maximální rychlost se pak nemění a čítá 250 km/h. | BMW M340i xDrive Touring Zdroj: BMW

Z nuly na 100 km/h tak nejvýkonnější Touring vystřelí za 4,5 vteřiny (o setinu pomaleji než sedan). Maximální rychlost se pak nemění a čítá 250 km/h. | BMW M340i xDrive Touring | Zdroj: BMW

Dále čekejte v základní výbavě řadu dílů M Sport jako třeba sportovní podvozek snižující světlou výšku o 10 mm, variabilní posilovač řízení, sportovní diferenciál, silnější a odolnější brzdový systém nebo 18palcová M kola z lehké slitiny. | BMW M340i xDrive Touring Zdroj: BMW

Dále čekejte v základní výbavě řadu dílů M Sport jako třeba sportovní podvozek snižující světlou výšku o 10 mm, variabilní posilovač řízení, sportovní diferenciál, silnější a odolnější brzdový systém nebo 18palcová M kola z lehké slitiny. | BMW M340i xDrive Touring | Zdroj: BMW

Adaptivní M podvozek je dostupný za příplatek. Zvukový projev šestiválce je poté zvýrazněn sportovním výfukovým systémem s dvojicí koncovek s klapkami, které se otevřenou při zvolení jízdních režimu Sport či Sport+. | BMW M340i xDrive Touring Zdroj: BMW

Adaptivní M podvozek je dostupný za příplatek. Zvukový projev šestiválce je poté zvýrazněn sportovním výfukovým systémem s dvojicí koncovek s klapkami, které se otevřenou při zvolení jízdních režimu Sport či Sport+. | BMW M340i xDrive Touring | Zdroj: BMW

Exteriér je samozřejmě vyšperkován aerodynamickým paketem s agresivnějšími nárazníky nebo jinou mřížkou v „ledvinkách“ na přídi. | BMW M340i xDrive Touring Zdroj: BMW

Exteriér je samozřejmě vyšperkován aerodynamickým paketem s agresivnějšími nárazníky nebo jinou mřížkou v „ledvinkách“ na přídi. | BMW M340i xDrive Touring | Zdroj: BMW

Uvnitř naleznete standardně sportovní sedačky a volant, specifické polstrování v kombinaci materiálu Sensatec a Alcantary, tmavě šedé stropnice, obložení v hliníkovém provedení a další maličkosti. | BMW M340i xDrive Touring Zdroj: BMW

Uvnitř naleznete standardně sportovní sedačky a volant, specifické polstrování v kombinaci materiálu Sensatec a Alcantary, tmavě šedé stropnice, obložení v hliníkovém provedení a další maličkosti. | BMW M340i xDrive Touring | Zdroj: BMW

M340i xDrive Touring bude u nás dostupné od letošního listopadu. Cenovku sportovního kombíku zatím BMW v konfigurátoru modelu neuvádí. | BMW M340i xDrive Touring Zdroj: BMW

M340i xDrive Touring bude u nás dostupné od letošního listopadu. Cenovku sportovního kombíku zatím BMW v konfigurátoru modelu neuvádí. | BMW M340i xDrive Touring | Zdroj: BMW

Sedan M340i už však české zastoupení nějakou dobu nabízí, a to od 1.565.200 Kč, tudíž příplatek za kombi Touring bychom očekávali okolo 60.000 Kč, obdobně jako u zbylých motorizací řady 3. | BMW M340i xDrive Touring Zdroj: BMW

Sedan M340i už však české zastoupení nějakou dobu nabízí, a to od 1.565.200 Kč, tudíž příplatek za kombi Touring bychom očekávali okolo 60.000 Kč, obdobně jako u zbylých motorizací řady 3. | BMW M340i xDrive Touring | Zdroj: BMW

BMW M340i xDrive Touring Zdroj: BMW

BMW M340i xDrive Touring | Zdroj: BMW

BMW M340i xDrive Touring Zdroj: BMW

BMW M340i xDrive Touring | Zdroj: BMW

BMW M340i xDrive Touring Zdroj: BMW

BMW M340i xDrive Touring | Zdroj: BMW

BMW M340i xDrive Touring Zdroj: BMW

BMW M340i xDrive Touring | Zdroj: BMW

BMW M340i xDrive Touring Zdroj: BMW

BMW M340i xDrive Touring | Zdroj: BMW

BMW M340i xDrive Touring Zdroj: BMW

BMW M340i xDrive Touring | Zdroj: BMW

BMW M340i xDrive Touring Zdroj: BMW

BMW M340i xDrive Touring | Zdroj: BMW

BMW M340i xDrive Touring Zdroj: BMW

BMW M340i xDrive Touring | Zdroj: BMW

BMW M340i xDrive Touring Zdroj: BMW

BMW M340i xDrive Touring | Zdroj: BMW

K šestiválci pod kapotou si tak přidejte i praktičtější kufr o objemu 500 litrů, případně až 1510 litrů po sklopení zadních sedaček. | BMW M340i xDrive Touring Zdroj: BMW
Rovněž M340i xDrive Touring tedy používá turbodmychadlem přeplňovaný řadový šestiválec o objemu tří litrů, který zajistí výkon 275 kW (374 koní) a rovných 500 N.m točivého momentu. | BMW M340i xDrive Touring Zdroj: BMW
Standardem je pohon všech kol xDrive, který je však naladěn k preferování pohonu spíše zadních kol, a také osmistupňová automatická převodovka Steptronic ve sportovním provedení. | BMW M340i xDrive Touring Zdroj: BMW
Nechybí tak ani funkce řízené kontroly startu, tedy takzvaný „launch control“ pro co nejlepší odpich z místa. | BMW M340i xDrive Touring Zdroj: BMW
21
Fotogalerie

Šestiválcové BMW M340i už přijíždí také jako Touring: 374 koní doplňuje o velký kufr

Po uvedení sedanu nám BMW představuje také nový kombík řady 3 v nejvýkonnější motorizaci M340i xDrive.

BMW řady 3 v provedení M340i xDrive můžeme zařadit těsně pod novou a velice očekávanou generaci plnohodnotné M3. Nejvýkonnější standardní variantu od M Performance přitom nyní BMW začíná nabízet rovněž s karoserií kombi Touring. K šestiválci pod kapotou si tak přidejte i praktičtější kufr o objemu 500 litrů, případně až 1510 litrů po sklopení zadních sedaček.

Rovněž M340i xDrive Touring tedy používá turbodmychadlem přeplňovaný řadový šestiválec o objemu tří litrů, který zajistí výkon 275 kW (374 koní) a rovných 500 N.m točivého momentu. Standardem je pohon všech kol xDrive, který je však naladěn k preferování pohonu spíše zadních kol, a také osmistupňová automatická převodovka Steptronic ve sportovním provedení.

Nechybí tak ani funkce řízené kontroly startu, tedy takzvaný „launch control“ pro co nejlepší odpich z místa. Z nuly na 100 km/h tak nejvýkonnější Touring vystřelí za 4,5 vteřiny (o setinu pomaleji než sedan). Maximální rychlost se pak nemění a čítá 250 km/h.

Dále čekejte v základní výbavě řadu dílů M Sport jako třeba sportovní podvozek snižující světlou výšku o 10 mm, variabilní posilovač řízení, sportovní diferenciál, silnější a odolnější brzdový systém nebo 18palcová M kola z lehké slitiny. Adaptivní M podvozek je dostupný za příplatek. Zvukový projev šestiválce je poté zvýrazněn sportovním výfukovým systémem s dvojicí koncovek s klapkami, které se otevřenou při zvolení jízdních režimu Sport či Sport+.

Exteriér je samozřejmě vyšperkován aerodynamickým paketem s agresivnějšími nárazníky nebo jinou mřížkou v „ledvinkách“ na přídi. Uvnitř naleznete standardně sportovní sedačky a volant, specifické polstrování v kombinaci materiálu Sensatec a Alcantary, tmavě šedé stropnice, obložení v hliníkovém provedení a další maličkosti.

M340i xDrive Touring bude u nás dostupné od letošního listopadu. Cenovku sportovního kombíku zatím BMW v konfigurátoru modelu neuvádí. Sedan M340i už však české zastoupení nějakou dobu nabízí, a to od 1.565.200 Kč, tudíž příplatek za kombi Touring bychom očekávali okolo 60.000 Kč, obdobně jako u zbylých motorizací řady 3.

BMW řada 3

BMW řady 3 platí v podstatě za synonymum „malého“ sportovního sedanu. Současná verze F30 (sedan), resp. F31 (kombi) má opět tradiční zadní pohon, ale stále více zákazníků volí čtyřkolku xDrive.

Ceny, motory, data • BMW řady 3 Touring • Nové motory • Test BMW 330i • Historie BMW řady 3

Doporučujeme

Články odjinud