BMW pokračuje v rozšiřování elektrifikovaných modelů a dalším vozem schopným lokálně bezemisní jízdy se stává  stylový crossover X2 . Motorizace xDrive25e rozšíří již tak širokou paletu motorů, která sahá od úsporného sDrive16d až po  vznětlivé M35i . BMW

BMW pokračuje v rozšiřování elektrifikovaných modelů a dalším vozem schopným lokálně bezemisní jízdy se stává stylový crossover X2. Motorizace xDrive25e rozšíří již tak širokou paletu motorů, která sahá od úsporného sDrive16d až po vznětlivé M35i. | BMW

Plug-in hybridní crossover využívá stejného pohonného ústrojí,  jako nedávno představené X1 . Jde tedy soustavu již známého přeplňovaného tříválce o objemu 1,5 litru (125 koní, 220 N.m) a speciálně vyvinutého elektrického pohonu (dalších 95 koní a 165 N.m k dobru) se základy v modulárním systému eDrive.  BMW

Plug-in hybridní crossover využívá stejného pohonného ústrojí, jako nedávno představené X1. Jde tedy soustavu již známého přeplňovaného tříválce o objemu 1,5 litru (125 koní, 220 N.m) a speciálně vyvinutého elektrického pohonu (dalších 95 koní a 165 N.m k dobru) se základy v modulárním systému eDrive.  | BMW

Šestistupňová převodovka Steptronic přenáší sílu spalovacího motoru na přední kola a druhá, jednostupňová, posílá všechnu šťávu z elektromotoru na zadek. Máte tedy šikovnou čtyřkolku. S kombinovaným výkonem 162 kW (220 koní) a v podstatě čtyřkolkou se tak výsledek rozhodně nemá za co stydět. BMW

Šestistupňová převodovka Steptronic přenáší sílu spalovacího motoru na přední kola a druhá, jednostupňová, posílá všechnu šťávu z elektromotoru na zadek. Máte tedy šikovnou čtyřkolku. S kombinovaným výkonem 162 kW (220 koní) a v podstatě čtyřkolkou se tak výsledek rozhodně nemá za co stydět. | BMW

Stovku totiž zvládne za 6,8 sekundy, takže o pružnost nemusí být nouze. Maximální rychlost je bohužel limitovaná na 195 km/h, což z ní dělá druhou nejpomalejší motorizaci, hned po sDrive16d (192 km/h). Za to se spotřebou by to mohlo být zajímavé.  BMW

Stovku totiž zvládne za 6,8 sekundy, takže o pružnost nemusí být nouze. Maximální rychlost je bohužel limitovaná na 195 km/h, což z ní dělá druhou nejpomalejší motorizaci, hned po sDrive16d (192 km/h). Za to se spotřebou by to mohlo být zajímavé.  | BMW

Výrobce uvádí kombinovanou spotřebu pouhé dva litry na 100 kilometrů - při jízdě na čistou elektřinu pak 13,7 až 14,2 kWh na stejnou vzdálenost. Plug-in hybridní ústrojí samozřejmě umožňuje jízdu i na čistou elektřinu vypnutým tříválcem. V takovém případě vám 10kWh baterie vydrží na 55 až 57 kilometrů. Zdroj: BMW

Výrobce uvádí kombinovanou spotřebu pouhé dva litry na 100 kilometrů - při jízdě na čistou elektřinu pak 13,7 až 14,2 kWh na stejnou vzdálenost. Plug-in hybridní ústrojí samozřejmě umožňuje jízdu i na čistou elektřinu vypnutým tříválcem. V takovém případě vám 10kWh baterie vydrží na 55 až 57 kilometrů. | Zdroj: BMW

Z běžné domácí zásuvky ji pak opět nabijete za pět hodin - domácí Wallbox vám samozřejmě nějaký ten ušetří. Jízda čistě na elektřinu je limitovaná maximální rychlostí 135 km/h. Do rychlosti 30 km/h pak auto vyluzuje specifický zvuk pro ochranu chodců. BMW

Z běžné domácí zásuvky ji pak opět nabijete za pět hodin - domácí Wallbox vám samozřejmě nějaký ten ušetří. Jízda čistě na elektřinu je limitovaná maximální rychlostí 135 km/h. Do rychlosti 30 km/h pak auto vyluzuje specifický zvuk pro ochranu chodců. | BMW

Novinka bude dostupná ve výbavách Advantage, Advantage Plus, M Sport a M Sport X. Škála příplatkové výbavy by se oproti standardním modelům lišit neměla. V základu ale počítejte se 17palcovými koly či dvouzónovou automatickou klimatizací. BMW

Novinka bude dostupná ve výbavách Advantage, Advantage Plus, M Sport a M Sport X. Škála příplatkové výbavy by se oproti standardním modelům lišit neměla. V základu ale počítejte se 17palcovými koly či dvouzónovou automatickou klimatizací. | BMW

Plug-in hybridní crossover využívá stejného pohonného ústrojí,  jako nedávno představené X1 . Jde tedy soustavu již známého přeplňovaného tříválce o objemu 1,5 litru (125 koní, 220 N.m) a speciálně vyvinutého elektrického pohonu (dalších 95 koní a 165 N.m k dobru) se základy v modulárním systému eDrive.  BMW
Šestistupňová převodovka Steptronic přenáší sílu spalovacího motoru na přední kola a druhá, jednostupňová, posílá všechnu šťávu z elektromotoru na zadek. Máte tedy šikovnou čtyřkolku. S kombinovaným výkonem 162 kW (220 koní) a v podstatě čtyřkolkou se tak výsledek rozhodně nemá za co stydět. BMW
Stovku totiž zvládne za 6,8 sekundy, takže o pružnost nemusí být nouze. Maximální rychlost je bohužel limitovaná na 195 km/h, což z ní dělá druhou nejpomalejší motorizaci, hned po sDrive16d (192 km/h). Za to se spotřebou by to mohlo být zajímavé.  BMW
Výrobce uvádí kombinovanou spotřebu pouhé dva litry na 100 kilometrů - při jízdě na čistou elektřinu pak 13,7 až 14,2 kWh na stejnou vzdálenost. Plug-in hybridní ústrojí samozřejmě umožňuje jízdu i na čistou elektřinu vypnutým tříválcem. V takovém případě vám 10kWh baterie vydrží na 55 až 57 kilometrů. Zdroj: BMW
7
Fotogalerie

BMW X2 už je také do zásuvky. Celkem má 220 koní, přesto moc rychle nejezdí

Další auto, které určitě nepotřebujeme, ale za volantem si možná uvědomíme, že je vlastně fajn.

BMW pokračuje v rozšiřování elektrifikovaných modelů a dalším vozem schopným lokálně bezemisní jízdy se stává stylový crossover X2. Motorizace xDrive25e rozšíří již tak širokou paletu motorů, která sahá od úsporného sDrive16d až po vznětlivé M35i.

Plug-in hybridní crossover využívá stejného pohonného ústrojí, jako nedávno představené X1. Jde tedy soustavu již známého přeplňovaného tříválce o objemu 1,5 litru (125 koní, 220 N.m) a speciálně vyvinutého elektrického pohonu (dalších 95 koní a 165 N.m k dobru) se základy v modulárním systému eDrive. 

Šestistupňová převodovka Steptronic přenáší sílu spalovacího motoru na přední kola a druhá, jednostupňová, posílá všechnu šťávu z elektromotoru na zadek. Máte tedy šikovnou čtyřkolku. S kombinovaným výkonem 162 kW (220 koní) se tak výsledek rozhodně nemá za co stydět.

Stovku totiž zvládne za 6,8 sekundy, takže o pružnost nemusí být nouze. Maximální rychlost je limitovaná na 195 km/h, což z ní dělá druhou nejpomalejší motorizaci, hned po sDrive16d (192 km/h). Za to se spotřebou by to mohlo být zajímavé. 

Výrobce uvádí kombinovanou spotřebu pouhé dva litry na 100 kilometrů - při jízdě na čistou elektřinu pak 13,7 až 14,2 kWh na stejnou vzdálenost. Plug-in hybridní ústrojí samozřejmě umožňuje jízdu i na čistou elektřinu s vypnutým tříválcem. V takovém případě vám 10kWh baterie vydrží na 55 až 57 kilometrů.

Z běžné domácí zásuvky ji pak opět nabijete za pět hodin - domácí Wallbox vám samozřejmě nějaký ten čas ušetří. Jízda čistě na elektřinu je limitovaná maximální rychlostí 135 km/h. Do rychlosti 30 km/h auto vydává specifický zvuk pro upozornění ostatních účastníků provozu.

Novinka bude dostupná ve výbavách Advantage, Advantage Plus, M Sport a M Sport X. Škála příplatkové výbavy by se oproti standardním modelům lišit neměla. V základu ale počítejte se 17palcovými koly či dvouzónovou automatickou klimatizací. Potěší i možnost příplatkového elektricky výsuvného tažného zařízení pro maximální zátěž 750 kg. České ceny zatím nejsou k dispozici.

BMW

BMW (zkratka z Bayerische Motoren Werke AG) je německá automobilka, které vznikla v roce 1916. Sídlí v Mnichově. BMW vlastní také značku Mini a patří pod ní i Rolls-Royce Motor Cars.

BMW Řada 1 • BMW Řada 2 • BMW Řada 3 • BMW Řada 4 • BMW Řada 5 • BMW Řada 6/6 GTBMW Řada 7BMW X1 • BMW X2BMW X3BMW X4BMW X5BMW X6BMW X7BMW Z4

Doporučujeme

Články odjinud